Miltä sinusta tuntuisi jos 27-vuotias sektioisi sinua
ja löpöttelisi siinä sinua avatessaan että on tehnyt jo 29 sektiota ja sinä olet numero 30?
Kommentit (39)
Onhan ne kokeneemmatkin joskus olleet ensikertalaisia... Eli ei saa kokemusta ellei pääse sektioimaan!
oudolta. en millään uskoisi, että vaihtareiden jälkeen olisin enää raskaana
minuu h ävetti sillä olen yli 30 eikä päivääkään yötä tehny. kade myös kun sillä on hyvä työ ja iso palkka ja on.nuori.
Minä taisin olla se numero 1 sille harjoittelijalle. Eipä siinä mitään ajatellut. Hyvässä ohjauksessa oli, itse vielä korkealla riskillä siinä. Kaikki meni kuin oppikirjasta, toivottavasti jäi harjoittelijalle hyvä kokemus. Heräämössä sitten jo ehtivät säikähtää kun puudutus ei lähtenyt sen oppikirjan mukaisesti mutta lopulta siinäkin oli vain "punapääkerroin".
Minun kalloani sahasi arviolta 27v erikoistuva kirurgipoika. Vähän hirvitti, kun niin kokematon mun päällä harjotteli, mutta kovin oli mukava ja leikkauskin meni ok.
Jostain kumman syystä kirurgitkin on nykyään niin nuoria, poikia ja tyttösiä. En ymmärrä mitä on tapahtunut ;)
Ohi on. Tulokset tulee 5.6. Eiköhän se läpi mennyt jos tentaattori saa käsialasta selvää. Wish me luck.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 15:03"]Hyvältä! En olis ainakaan eka
[/quote]
Jess!!! Sulla lasi aina puoliksi täynnä ? :D
Kyllähän siinä varmaan jotain tuntuu, mutte puudutus vie toivottavasti liiat pois.
?? Varmaan ihan samalta kuin muutenkin sektion aikana tuntuisi. 29 sektiota on jo ihan kivasti, jos olisi ollut ensimmäinen tai viides kyseessä, olisin vähän jännittänyt.
Toivoisin, että lähellä on joku kokeneempi. Voihan se 29 tehnyt olla vaikka miten hyvä ja taitava, mutta olis se silti jotenkin pelottavaa. Ei mulla siis ois mitään sitä vastaan kyllä, eihän sitä opi ellei niitä sektioita tee, mutta ei mun tartte oman mielenrauhani takia tietää.
Tyttären sektioi 26-vuotias. Kakkua ja kukkia vein kiitokseksi.
Jännittäisi kyllä. Ainahan sitä jonkun kokeneemman ottaisi mieluummin. Sektio on kuitenkin iso leikkaus ja kahden ihmisen henki kyseessä.
nolottaisi sillä olen 35 v ja kotimamma ilman työkokemusta. hän taasen vasta 27 v, kirurgi ja työelämässä. kadehtisin.
up