Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikokoiset rinnat

Vierailija
23.04.2015 |

Olen 21-vuotias nainen ja kärsin rintojeni epäsymmetrisyydestä kamalan paljon. Toinen rintani on C-kuppiin istuva ja toinen E. En löydä oikean kokoisia rintaliivejä, en voi pitää kireitä tai edes kireähköjä yläosia, en kehtaa olla yläosattomissa mieheni edessä ja jopa yksin suihkussa käyminen on ahdistavaa, koska näen rumat rintani.
Olen harkinnut rasvansiirto-operaatiota, mutta tuntuisi hirveältä laittaa monta tuhatta euroa ulkonäköön.
Lapsia minulla ei vielä ole, mutta haluaisin kuulla tarkemmin onko imetyksellä mahdollista tasapainottaa rintojen kokoeroa?

Muilla samaa ongelmaa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rintojen kokoerosta johtuvaa selkäkipua? Siskollani oli toinen rinta 2 kuppikokoa isompi ja hän pääsi kunnallisen kautta leikkaukseen, jossa isompaa pienennettiin.

Vierailija
2/2 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 14:31"]Onko rintojen kokoerosta johtuvaa selkäkipua? Siskollani oli toinen rinta 2 kuppikokoa isompi ja hän pääsi kunnallisen kautta leikkaukseen, jossa isompaa pienennettiin.
[/quote]
On selkäkipua, mutta johtuu muista asioista. Ei edes toi isompi rinta oo niin iso, että siitä voisi tulla selkäkipua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi