lantionpohjan treenikuulien käyttäjät!
Mulla on käytössä sileät metalliset 1,5cm ja á 22g kuulat. Olen treenannut ehkä vajaan vuoden satunnaisesti, sekä ilman kuulia että kuulien kanssa. MUTTA edes yksi kuula ei pysy paria minuuttia pidempään kun lähden kävelylle! kaksikin pysyy kyllä jonkun aikaa jos vain kävelen asunnossa, siivoilen tms. ovatko lihakseni todella vain heikot, vai onko nämä kuulat jotain extreme-tasoa? olen synnyttämätön, hoikka ja urheilullinen 20v.
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 23:13"]
No mulla taas kuulat pysyy vaikka mikä olis. Lihaksista ei ole tietoakaan, mutta ekat pari cm on luonnostaan sen verran tiukkaa että pysyvät :/
[/quote]Olen miettinyt ihan samaa kohdallani. Mutta jotenkin ajattelin ettei se olisi mahdollista..
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 23:13"]
No mulla taas kuulat pysyy vaikka mikä olis. Lihaksista ei ole tietoakaan, mutta ekat pari cm on luonnostaan sen verran tiukkaa että pysyvät :/
[/quote]
apua! ja siis ihan samanlaiset kuulat käytössä? täytyykö tässä nyt jotain laserkiristelyä harkita..
No, jos noin pienet ja painavat ei pysy, osta isommat ja kevyemmät. Sit treenaat niillä ja kun ne pysyy paikallaan, siirryt pienempiin ja painavampiin.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 00:32"]
No, jos noin pienet ja painavat ei pysy, osta isommat ja kevyemmät. Sit treenaat niillä ja kun ne pysyy paikallaan, siirryt pienempiin ja painavampiin.
[/quote]
No kiitos vaan vinkistä. Halusin lähinnä kartoittaa tätä lähtötilannetta, että minkälaista messuhallia olen oikein miehille tähän asti tarjoillut..