Puun koputtelu
Ihan älytön tapa taikauskoo...tollasta opettaa esim. lapsille...
Kommentit (76)
Olen ketjun aloittaja, en ole ketään kieltänyt tai haukkunut jos oon nähny jonku puuta koputtavan. Mielessäni oon asiaa pohtinut. Puun koputtajat koputtakoon,jos niin tahtovat :)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 13:32"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 13:22"]Pheh, se on ihan hauska tapa, ainakin itse teen sitä "vitsillä". :D [/quote] taikausko tapaa...eiköhän monet tee sitä tosissaan,onhan se helppo naureskella tässä et leikilläni vaan teen
[/quote]
xD
"kuolinsyy: koputti puuhun"
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 13:32"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 13:22"]Pheh, se on ihan hauska tapa, ainakin itse teen sitä "vitsillä". :D [/quote] taikausko tapaa...eiköhän monet tee sitä tosissaan,onhan se helppo naureskella tässä et leikilläni vaan teen
[/quote]
xD
"kuolinsyy: koputti puuhun"
[/quote] hah, saahan tästä jutusta hauskankin
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:09"]Miksi tämä herättää niin voimakkaita tunteita? Onko taikausko niin äärinoloa että se pitää tuomita jyrkästi?
Minusta se on lähinnä harmittoman hauskaa läppää.
[/quote]se on taikauskoo
Jos pitäisi rankata AV:n tyhjäpäisimpiä ja turhimpia ketjuja, niin tämä sijoittuisi kyllä kärkipäähän. Aikamoinen saavutus palstalla, jonka sisällöstä suuri osa on tyhjäpäistä ja turhaa.
Se pitää olla käsittelemätöntä puuta! Myös oma pää käy tarvittaessa. Siitä vielä väännetään kaverin kanssa onko koputusten määrällä väliä.. Hän vannoo kolmen, minä neljän kopautuksen nimeen.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 15:24"]Onneksi te, jotka ette siedä minkäänlaisia ylimääräisiä eleitä kanssaeläjiltänne saatte olla rauhassa ikkunattomassa talossanne ja lausua vain tärkeimmät sanat, että tulee ymmärretyksi ilman hymyn häivää ja keskitytte kaikessa vain olennaisimpaan ja jos jotain muuta on, tunnette siitä mieletöntä raivoa. Tällainen mielikuva teistä syntyy minulle. [/quote] voi sitä vaik inhota monii tapoi, mut eise tarkota että sulkeutuu omiin oloihin ym
[/quote]
Oletko juovuksissa, tyhmä vai miksi kirjoitat kuin kolmevuotias?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 00:21"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 15:24"]Onneksi te, jotka ette siedä minkäänlaisia ylimääräisiä eleitä kanssaeläjiltänne saatte olla rauhassa ikkunattomassa talossanne ja lausua vain tärkeimmät sanat, että tulee ymmärretyksi ilman hymyn häivää ja keskitytte kaikessa vain olennaisimpaan ja jos jotain muuta on, tunnette siitä mieletöntä raivoa. Tällainen mielikuva teistä syntyy minulle. [/quote] voi sitä vaik inhota monii tapoi, mut eise tarkota että sulkeutuu omiin oloihin ym
[/quote]
[/quote]ylempää vai alempaa tarkoitat
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 00:25"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 15:47"] voi sitä vaik inhota monii tapoi, mut eise tarkota että sulkeutuu omiin oloihin ym [/quote] ylempää vai alempaa tarkoitat
[/quote]
Tätä tarkoitan. Luonnollisesti, koska se oli lainaamani viesti.
Mitä outoo tos kirjotustavas tai asias on? Mielummin tuon kirjoittajan tekstiä lukee kuin sellaista mis kiroillaan joka kolmas sana. känniläisten ja tyhmien kirjoitus on täynnä kirjoitusvirheitä yms. Epäselvää. Eikä kolmevuotiaat kirjoita.
Murrettahan siin kirjoituksessa on. Tunnistan
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 00:25"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 00:21"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 15:47"]
[/quote]
[/quote]ylempää vai alempaa tarkoitat
[/quote] ite oot juovuksissa siellä taidat olla
Näin keski-ikäisenä kerron oman mielipiteeni aiheesta. En itsekään puuta koputa,eikä sitä perheessäni ole. Koputtakoot toiset jos niin tahtovat, ja huomaan aloittajan aiheesta että hän on vain sitä mieltä asiasta. mutta kyllä edesmennyt mummoni sanoi, että taikauskoa se on. Ja kyllä se on.