Miksi käytetyt mammavaatteet eivät kelpaa?
Olen yrittänyt myydä käytettyjä mutta erittäin hyväkuntoisia äitiysvaatteita netissä puoli-ilmaiseksi mutta eivätpä tunnu kelpaavan kenellekään. Saman olen huomannut myös Torilla ja huutonetissä että ei oikein hyvin tavara kierrä. Mistähän tämä johtuu? Ainakin itsellä oli monet vaatteet tosi vähällä käytöllä eli melkein uudenveroisia. Haluaisinkin kuitenkin nyt päästä eroon kaappia täyttämästä kun ei ole enää tarvetta niille. Täytyy varmaan viedä kierrätyskeskukseen vai onko muita vaihtoehtoja?
Kommentit (13)
Mä olen etsinyt äitiysvaatteita huuto.netistä / tori.fistä. Jos on löytynyt oikea koko niin myyjä ei ole suostunut postittamaan. Kokoni on 40/42, eli ilmeisesti joko tosi kysytty koko (eli vaatteet myydään heti) tai sitten näin isoja odottajia on vähän (vähän tarjolla käytettyjä vaatteita).
Uutena olen joutunut suurimman osan vaatteista ostamaan.
Mikä on muuten puoli-ilmainen? :)
Ihmiset tuntuu haluavan kaiken ilmaiseksi nykyään, tuolla Facebookissakin on noita kerjäysryhmiä (tyyliin Jouluapua, ynnä muut vastaavat), niin ovat kai tottuneet siihen, ettei juuri mistään tarvi maksaa kun vähän itkemällä voi saada ilmaiseksikin. ?
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 13:16"]
Mä olen etsinyt äitiysvaatteita huuto.netistä / tori.fistä. Jos on löytynyt oikea koko niin myyjä ei ole suostunut postittamaan. Kokoni on 40/42, eli ilmeisesti joko tosi kysytty koko (eli vaatteet myydään heti) tai sitten näin isoja odottajia on vähän (vähän tarjolla käytettyjä vaatteita).
Uutena olen joutunut suurimman osan vaatteista ostamaan.
Mikä on muuten puoli-ilmainen? :)
[/quote]
Juu en mäkään tykkää postittaa kun on vaikea arvioida hintoja ym. Mutta silti ei ole tullut ensimmäistäkään yhteydenottoa. :(
Puoli-ilmainen tarkoittaa minulle että esim. 30€ maksavat farkut on esim. 5€ tai kuudenkympin takki 20€. Toki joku voi olla eri mieltä näistä mutta itse ajattelen että ne ovat kuitenkin usein vähän käytettyjä. Ainakin itselle useimmat mammavaatteet on sopivia vasta loppuraskaudessa.
Porin lastenkirppiksellä viedään äitiysvaatteet käsistä. Jopa pesussa värjääntyneet nuhjaiset imetysrintsikat menivät kaupaksi samana päivänä, kun ne sinne vein.
Minä sain hyvin myytyä 32/34-koon vaatteet torissa. Samana iltana tuli kysely, seuraavana päivänä laitoin jo postiin. Myin kaikki yhtenä settinä.
Itse olen metsästänyt raskausvaatteita netistä ja nopeasti tuntuvat menevän, ainakin hyvät. Uutena en mielelläni osta juuri siksi että käyttöikä on lyhyt ja samasta syystä en myöskään valtavia summia haluaisi noista maksaa. Mainitsemasi hinnat tuntuvat kyllä ihan kohtuullisilta.
käytettynä ostamisessa on se ongelma, ettei voi ensin sovittaa ja joskus vaate on huonommassa kunnossa kuin mitä odotti.
En tykkää ostaa netistä käytettyjä vaatteita, tykkään nähdä ostokseni ensin. Pääkaupunkiseudulla ainakin tuntuvat menevän äitiysvaatteet lastenvaatekirpputoreilla hyvin kaupaksi. :) Varsinkin S-kokoiset äitiysvaatteet tuntuvat olevan suuressa kysynnässä, tai sitten niiden tarjonta on vain vähäistä.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 13:47"]
En tykkää ostaa netistä käytettyjä vaatteita, tykkään nähdä ostokseni ensin. Pääkaupunkiseudulla ainakin tuntuvat menevän äitiysvaatteet lastenvaatekirpputoreilla hyvin kaupaksi. :) Varsinkin S-kokoiset äitiysvaatteet tuntuvat olevan suuressa kysynnässä, tai sitten niiden tarjonta on vain vähäistä.
[/quote]
Ok, sitten mä asun väärällä alueella. :)
Kyllä mä ainakin mieluusti ostaisin. Äitysvaatteethan on käytössä niin lyhyen aikaa, että tuntuu turhalta maksaa niistä täyttä hintaa. Kahdet housut oon ostanutkin tori.fistä.
Moni naien tuntee itsensä rumaksi vartalon muututta raskasuaikana. Ja haluaa vään pönkittää omaa tuntoaan ostamalla edes uudet kuteet. Suodaan se heille. Raskaana oleva nainen on muuten kaunein näky. Mutta eihän se aina naisesta siltä tunnu.
Haisee? Mies21