Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä tän miehen päässä pyörii?

Vierailija
23.04.2015 |

Ollaan tunnettu netin kautta puolisen vuotta, pyysin miestä kahville. Hän sanoi että tottakai voidaan käydä joku päivä.

Kysyin että millon hänelle sopisi, hän sanoi ettei vielä oikeen osaa sanoa, riippuu töistä jne. Sanoin että ok, kerro sitten, mulle kyllä sopii aika lailla millon vaan muutaman päivän varotusajalla.

Sitten kun mitään ei ollut kuulunut, ehdotin kuukauden päästä josko mentäis vaikka ens lauantaina, sanoi sen luultavasti sopivan. Mutta kun perjantai tuli niin sanoi, ettei hän voikaan.

Mies ei ole ehdottanut mitään vaikka muuten avaa keskustelua ja juttelee. Jos kysyn jotain siitä kahville menosta, niin hiljenee nopeasti ja sanoo vaan että "pitää kyllä joku kerta". Mies kyllä avaa juttua ihan päivittäin mun kanssa ja ajatukset menee kyllä yksiin. Tiedän varmaksi, että hän on sinkku. Hän on vähän tämmönen ujompi ja hiljasempi tapaus. Ollaan juteltu hyvässä hengessä mielenkiinnon kohteista ja parisuhteesta jonkun verran ja kyllä tuntuu että meillä sillä saralla kohtaa hyvin ajatukset.

Ehkä mä olen liian päällekäyvä kun ehdotan tämmöstä? Vai eikö mies vaan yksinkertaisesti ole kiinnostunut?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on lähettänyt sulle feikin kuvan itsestään?

Vierailija
2/12 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluu mitä sun päässä pyörii kun ehdottelet miehelle? Jahtaava nainen on epäkiinnostavuuden huippu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu

Vierailija
4/12 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. ei ole oikeasti sinkku

2. ei ole kiinnostunut

3. autismitason sosiaaliset taidot/sairaalloinen ujous

Valitse siitä vaihtoehto mielesi mukaan. Jos mies on naisesta kiinnostunut, niin hän on erittäin innokas tapaamaan. 

m32

ps: Varaudu pettymykseen jos ette ole koskaan livenä tavanneet. Tuollaiset kuukausien mittaiset nettitutustumiset antavat yleensä aivan liian väärän ja/tai ruusuisen kuvan toisesta ihmisestä. Tapaaminen päättyy yleensä pettymykseen.

Vierailija
5/12 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 11:17"]

Mies on lähettänyt sulle feikin kuvan itsestään?

[/quote] https://bagelfish.files.wordpress.com/2011/04/wow-nerd-south-park-580.jpg

Vierailija
6/12 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vaihtoehto: Sillä on joku muu kiinnostavampi ja pitää sua vaan varalla tai ei ole oikeasti valmis treffailemaan mutta helpottaa yksinäisyyttä kirjoittelemalla tai on liian kiireinen eikä halua priorisoida naisten tapailua. Unohda koko mies ja siirry seuraavaan. Haluatko todella parisuhteeseen tuollaisen perässävedettävän kanssa?

Vierailija
7/12 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ei ole oikeasti kiinnostunut vaan nauttii huomiosta ja juttuseurasta, muttei välitä sen enemmästä tai sitten tosiaan ei olekaan sitä mitä on väittänyt, joko ulkonäöltään tai muuten.

Vierailija
8/12 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikella kunnioituksella miestä kohtaan, en tiedä miksi hän lähettäisi sellaisen feikkikuvan. Hän ei suoranaisesti ole mikään adonis, vaan enemmänkin sellainen nallekarhu-tyylinen mies. Ollaan vaihdettu facebookit.

Olenkin ajatellut että en pyydä häntä enää kahville, etten vaikuta liian takertuvalta ja jahtaavalta. Mies tietää mitä haluan ja nyt kliseisesti pallo on hänellä. Tavallaan toivon että hänellä olisi viestin 5 autismitason sosiaaliset taidot/sairaalloinen ujous. Sitten mulla olisi ehkä jotain mahdollisuuksiakin. :)

Kyllä minä haluaisin näillä tiedoilla mitä minulla nyt on ainakin kokeilla parishudetta. Mies tuntuu todella ihanalta ihmiseltä ja juuri sellaiselta mitä olen etsinytkin. Harmi jos minä en kelpaa.

No mutta en ehkä elättele mitään toiveita tähän väliin. Ei olla tavattu missään treffipalstalla, eli minulla ei ole mitään seuraavaa johon siirtyä. Tavattiin sattumalta netin syövereissä ja yllätyin kuinka paljon yhteistä meillä on. Ei puhuta vaan kahville menosta ja parisuhteista, vaan pelaillaan yhdessä aika paljon.

Meillä on samaa ystäväpiiriä (netissä) ja kyllä sieltä kautta on tullut tietoa ettei hän ole varattu. En sitten tiedä jos hänellä on muita naisia jonossa, ehkä. En kuitenkaan usko. Mikäli hän vain helpottaa yksinäisyyttään kirjoittelemalla, niin onhan sekin ok. Toivoisin vain että hän kertoisi missä itse menee ajatuksissaan. Mutta en painosta häntä, pelaillaan ja jutellaan yhdessä niinkun ennenkin ja jos hän haluaa nähdä, niin nähdään.

-ap

Vierailija
9/12 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tutustunut netissä mukaviin ihmisiin joita haluaisin nähdä, mutta en voi sillä mulla on todella vaikea paniikkihäiriö. En sitä todellakaan jaksa rueta selittelemään enää sillä olen sen tajunnut ettei se mitään auta eikä kukaan usko sen olevan oikea syy. El pysty näkemään edes kavereitani kotini ulkopuolella vaikka haluaisin. Tämäkin on yksi vaihtoehto.

Vierailija
10/12 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 11:34"]

Itse olen tutustunut netissä mukaviin ihmisiin joita haluaisin nähdä, mutta en voi sillä mulla on todella vaikea paniikkihäiriö. En sitä todellakaan jaksa rueta selittelemään enää sillä olen sen tajunnut ettei se mitään auta eikä kukaan usko sen olevan oikea syy. El pysty näkemään edes kavereitani kotini ulkopuolella vaikka haluaisin. Tämäkin on yksi vaihtoehto.

[/quote]

Jos mietit omalle kohdallesi, niin olisiko mitään tapaa millä joku voisi lähestyä sinua niin, että tuntisit olosi mukavaksi ja voisit tavata jonkun nettituttusi? Mitään, mikä tekisi olosi mukavaksi ja "turvalliseksi"? 

- ap

Vierailija
11/12 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Tee sellainen kompromissiratkaisu... Sano sille miehelle, että kun tuntuu olevan vaikeuksia saada aikataulut sopimaan niin ehdottakoon hän seuraavaksi tapaamista kun hänelle sopii. Jos ei koskaan kuulu mitään niin anna asian olla. Tuntuuhan se itsestäkin turhalta ja alentavalta pyydellä tapaamista jatkuvasti ja koskaan ei sovi.

Vierailija
12/12 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 11:41"]

AP. Tee sellainen kompromissiratkaisu... Sano sille miehelle, että kun tuntuu olevan vaikeuksia saada aikataulut sopimaan niin ehdottakoon hän seuraavaksi tapaamista kun hänelle sopii. Jos ei koskaan kuulu mitään niin anna asian olla. Tuntuuhan se itsestäkin turhalta ja alentavalta pyydellä tapaamista jatkuvasti ja koskaan ei sovi.

[/quote]

Juu, sanoin kyllä hänelle, että sanoo sit jos haluaa mennä.

Mua itseänikin ärsyttäis sellanen JOKOJOKOJOKO-ruikutaminen, siihen en halua mennä.

- ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi