Rakkautta vai huumaa?
Tapailin naimisissa olevaa miestä (toki naimisissa itsekin) puolisen vuotta ennen kuin kärähdimme suhteesta. Olimme todella rakastuneita, tapasimme melkein joka arkipäivä ja sen lisäksi viestittelimme koko ajan. Kun kysyin mieheltä, haluaako kanssani yhteisen tulevaisuuden, hän totesi, ettei eroa vaimostaan.
Käryn käytyä mies lopetti yhteydenpidon kokonaan. Noin kuukauden päästä lähetti vain viestin, että on puhunut minulle potaskaa, ja ainoa nainen, jota rakastaa, on vaimonsa.
Voiko kukaan näytellä rakkauttaan noin totaalisesti? Olinko miehelle vain hetken hupia? Vain joku korvike tylsään arkeen?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Mies ehkä alkoi miettimään järjellä asiaa. Hän on varmaan saanut virtaa ja viihdykettä salasuhteestanne, mutta ei ole valmis eroamaan. Ehkä hän olisi menettänyt perheen lisäksi rahaa (avioehto?).
Sitä ihmettelen, että miksi itse jäät suhteeseen miehen kanssa, ketä et rakasta. Tee puolisollesi palvelus ja eroa.
Mies on varakas, samoin vaimonsa eli rahasta ei ole kyse. Lapsensa ovat aikuisia.
En halua enää erota, koska en saanut tätä rakastamaani miestä. Päivä kerrallaan nyt.
Voi, Olit. Olit. Siinä vastaukset kysymyksiisi!
Vaimo pakotti. Miehen oli pakko toimia noin. Lohduttaudu sillä tiedolla, ettei vaimoaan rakasta kun toisen mukaan lähti. Miehiä on maapallo pullollaan.
Vierailija kirjoitti:
Ette olleet rakastuneita kumpikaan. Mies rakasti vaimoaan. Sinä olit vain joku hetken häiriö. Rakastunut ei jää kakkosvaihtoehdon luo kuten sinä jäit.
Kyllä voi jäädä. Minä jäin myös. Kai rakastan molempia omilla tavoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo pakotti. Miehen oli pakko toimia noin. Lohduttaudu sillä tiedolla, ettei vaimoaan rakasta kun toisen mukaan lähti. Miehiä on maapallo pullollaan.
Vaimo ei vielä tiennyt suhteestamme silloin, kun mies sanoi, ettei jätä vaimoaan koskaan :(
Varattuihin ei kannata sekaantua, ja itsekin olit varattu. Pettämistä ja valehtelua. Voit parantaa tapasi.
Kiiman huuma kestää hetken. Jotkut kutsuvat sitä rakkaudeksi. Kari K opetti että huomatkaa ero kun mies huutaa vaimolleen kärähdettyään: Olin rakastunut häneen mutta sinua minä rakastan.
Rakastuminen on äkillinen hurmio, mutta pysyvää on rakastaminen jossa rakastaa,välittää ja haluaa kantaa huolta puolisostaan. Intohimoinen rakkaus ei kestä kauan ja sitä on kuvattu ikäänkuin mielenhäiriönä. Se laantuu kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kiiman huuma kestää hetken. Jotkut kutsuvat sitä rakkaudeksi. Kari K opetti että huomatkaa ero kun mies huutaa vaimolleen kärähdettyään: Olin rakastunut häneen mutta sinua minä rakastan.
Rakastuminen on äkillinen hurmio, mutta pysyvää on rakastaminen jossa rakastaa,välittää ja haluaa kantaa huolta puolisostaan. Intohimoinen rakkaus ei kestä kauan ja sitä on kuvattu ikäänkuin mielenhäiriönä. Se laantuu kyllä.
:(
surumaija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 95-prosenttisen varma, että tämä on keksitty juttu.
Valitettavasti ei ole. Olisikin. On tämä tuska niin kamalaa, kun en ymmärrä MIKSI.
Minä taas uskon, että nämä vastaajat ovat katkeria naisia. Toivoisin ajatuksia miehiltä, jotka voisivat selittää asiaa. Onko miesten niin helppo valehdella päin naamaa ja sitten käryn käytyä jättää rakastamansa nainen kuin nallin kalliolle?
Älä tee tästä sukupuolittunutta varsinkaan, jos aviomiehesi yhä uskoo sinun olevan naimisissa hänen kanssaan rakkaudesta. Jos karma on olemassa niin se on nyt osunut harvinaisen hyvin ihmiseen, joka ei tajua tekevänsä täsmälleen sitä samaa toiselle, josta väittää itse kärsivänsä. En toivo mitään hyvää ihmiselle, joka löytää omalle teolleen lieventäviä asianhaaroja, mutta toiselle ei. Aina pitäisi ensin hoitaa oma pää puhtaaksi ensin.
Mun selän takana eksä aloitti uuden elämän toisen kanssa vaikka vain yhtenä ainoana iltana ennen kiinnijäämistään jätti sanomatta mulle, että rakastaa mua. Älä tee tästä sukupuolittunutta.
M44
Vierailija kirjoitti:
surumaija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 95-prosenttisen varma, että tämä on keksitty juttu.
Valitettavasti ei ole. Olisikin. On tämä tuska niin kamalaa, kun en ymmärrä MIKSI.
Minä taas uskon, että nämä vastaajat ovat katkeria naisia. Toivoisin ajatuksia miehiltä, jotka voisivat selittää asiaa. Onko miesten niin helppo valehdella päin naamaa ja sitten käryn käytyä jättää rakastamansa nainen kuin nallin kalliolle?
Älä tee tästä sukupuolittunutta varsinkaan, jos aviomiehesi yhä uskoo sinun olevan naimisissa hänen kanssaan rakkaudesta. Jos karma on olemassa niin se on nyt osunut harvinaisen hyvin ihmiseen, joka ei tajua tekevänsä täsmälleen sitä samaa toiselle, josta väittää itse kärsivänsä. En toivo mitään hyvää ihmiselle, joka löytää omalle teolleen lieventäviä asianhaaroja, mutta toiselle ei. Aina pitäisi ensin hoitaa oma pää puhtaaksi ensin.
Mun selän takana eksä aloitti uuden elämän toisen kanssa vaikka vain yhtenä ainoana iltana ennen kiinnijäämistään jätti sanomatta mulle, että rakastaa mua. Älä tee tästä sukupuolittunutta.
M44
Jotenkin vain tuntui, että nuo kivittäjät ovat naisia, jotka ehkä ovat tulleet petetyiksi. Anteeksi, jos loukkasin, mutta tällä hetkellä tuntuu siltä, että kylmä jättäminen kaikista vakuutteluista, ihanista hetkistä ja muusta sellaisesta on tavallisempaa ja "helpompaa" miehille. Ja olen ollut tosiaankin niin rakastunut tähän toiseen mieheen, että olen miettinyt vain sitä, että eroan omasta miehestäni varmasti. On vain ollut ajankysymys, milloin sen miehelleni ilmoitan. Eli rakkaudentunteita siihen suuntaan ei enää ole.
Nyt kun tässä on kulunut viikko siitä, kun suhde kariutui, alan ajatella asioita enemmän järjellä, en pelkästään tunteella. Olen silti edelleen surunmurtama.
Miten voi HURAHTAA??? Mies vannoi rakastavansa minua :(