Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakkautta vai huumaa?

surumaija
03.01.2022 |

Tapailin naimisissa olevaa miestä (toki naimisissa itsekin) puolisen vuotta ennen kuin kärähdimme suhteesta. Olimme todella rakastuneita, tapasimme melkein joka arkipäivä ja sen lisäksi viestittelimme koko ajan. Kun kysyin mieheltä, haluaako kanssani yhteisen tulevaisuuden, hän totesi, ettei eroa vaimostaan.

Käryn käytyä mies lopetti yhteydenpidon kokonaan. Noin kuukauden päästä lähetti vain viestin, että on puhunut minulle potaskaa, ja ainoa nainen, jota rakastaa, on vaimonsa.

Voiko kukaan näytellä rakkauttaan noin totaalisesti? Olinko miehelle vain hetken hupia? Vain joku korvike tylsään arkeen?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda

Vierailija
2/32 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko saavasi täältä sääliä koska olet nainen? Sinä petit miestäsi ja se mies petti vaimoaan. Voivoi kun mies ei jättånytkään kaikkea sinun takiasi. Kasva aikuiseksi ja lopeta ruikutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä näyttelet rakkautta omalle miehellesi.

Vierailija
4/32 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä näyttelet rakkautta omalle miehellesi.

Olisin ollut valmis eroamaan miehestäni tämän toisen takia. Ei ole tarvinnut näytellä. Jäin kyllä entiseen avioliittooni, kun en parempaa miestä saanut :(

Vierailija
5/32 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko saavasi täältä sääliä koska olet nainen? Sinä petit miestäsi ja se mies petti vaimoaan. Voivoi kun mies ei jättånytkään kaikkea sinun takiasi. Kasva aikuiseksi ja lopeta ruikutus.

En kaipaa sääliä. Ihmettelen vain, voiko joku tosiaan sanoa rakastavansa (sanoi jopa ikuisesti), jos voi yhtäkkiä jättää noin vaan?

Vierailija
6/32 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot oksettava

Vierailija
7/32 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette olleet rakastuneita kumpikaan. Mies rakasti vaimoaan. Sinä olit vain joku hetken häiriö. Rakastunut ei jää kakkosvaihtoehdon luo kuten sinä jäit.

Vierailija
8/32 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette olleet rakastuneita kumpikaan. Mies rakasti vaimoaan. Sinä olit vain joku hetken häiriö. Rakastunut ei jää kakkosvaihtoehdon luo kuten sinä jäit.

Kyllä minä rakastin. Rakastan vieläkin. Mitä tarkoitat "häiriöllä"?

Vierailija
9/32 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mieskö tietää suhteesta ja jäi luoksesi? Huhuh

Vierailija
10/32 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväuskoinen hetken hupi olit. Säälin huijattua puolisoasi hän ansaitsee parempaa, häpeä.

Vierailija
11/32 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväuskoinen hetken hupi olit. Säälin huijattua puolisoasi hän ansaitsee parempaa, häpeä.

Hyväuskoinen? Joka päivä tapaamisia suuteluineen, rakkaudentunnustuksia, viesteissä "rakastan sinua" ja "ikävä sinua", En koe olleeni hyväuskoinen todellakaan. Mitä tämä voi olla???

Vierailija
12/32 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin tämä tapahtui? Onko mies töissä raksalla?

Vierailija
13/32 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin tämä tapahtui? Onko mies töissä raksalla?

Ei ole millään raksalla todellakaan.

Vierailija
14/32 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hoitoon ja hae apua vaikka lapsista. 

Vierailija
15/32 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri.

Vierailija
16/32 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 95-prosenttisen varma, että tämä on keksitty juttu.

Vierailija
17/32 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti ei ole. Olisikin. On tämä tuska niin kamalaa, kun en ymmärrä MIKSI. 

Minä taas uskon, että nämä vastaajat ovat katkeria naisia. Toivoisin ajatuksia miehiltä, jotka voisivat selittää asiaa. Onko miesten niin helppo valehdella päin naamaa ja sitten käryn käytyä jättää rakastamansa nainen kuin nallin kalliolle?

Vierailija
18/32 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ehkä alkoi miettimään järjellä asiaa. Hän on varmaan saanut virtaa ja viihdykettä salasuhteestanne, mutta ei ole valmis eroamaan. Ehkä hän olisi menettänyt perheen lisäksi rahaa (avioehto?).

Sitä ihmettelen, että miksi itse jäät suhteeseen miehen kanssa, ketä et rakasta. Tee puolisollesi palvelus ja eroa.

Vierailija
19/32 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiimaa se oli, vaihtelu virkisti, mutta nyt on aika kasvaa aikuiseksi, eikö vaan?

Vierailija
20/32 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

surumaija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti ei ole. Olisikin. On tämä tuska niin kamalaa, kun en ymmärrä MIKSI. 

Minä taas uskon, että nämä vastaajat ovat katkeria naisia. Toivoisin ajatuksia miehiltä, jotka voisivat selittää asiaa. Onko miesten niin helppo valehdella päin naamaa ja sitten käryn käytyä jättää rakastamansa nainen kuin nallin kalliolle?

Tärkein kysymys ei nyt ole miksi, vaan miten nyt jatkat. Kuten tuossa jo joku kommentoi, niin on mies saattanut hurahtaa ja sitten kääntänyt kelkkansa. Näitä on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi