Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen ihastunut baarimikkoon.

säälittävä
03.01.2022 |

olen n19 ja ihan helvetin ihastunut baarimikkoon. me oltiin flirttailtu tosi pitkön aikaa toisillemme aina kun mä tilasin siltä ja en mä sillon mitään syvempää ajatellu, mutta kun joskus näin hänet toisessa baarissa vapaalla se tunnisti mut ja tuli juttelemaan. me juteltiin jonku aikaa ja jotain kövi ja me alettiin suutelemaan ja mentiin siitä sit mun luo. on pääteltävissä mitä sinä yönä tapahtu mutta me myös juteltiin tosi paljon. kävi ilmi että meissä on tosi paljon samaa ja me tultiin tosi hyvin juttuun. seuraavat kerrat kun olin siellä me kyllä flirttailtiin edelleen mutta yhtäkkiä se vain loppu. en tiedä mitö tapahtu mutta nykyään se on vain vaivaannuttavaa tilata häneltä kun molemmat ollaan jotenkin kiusaantuneen oloisia.
sen meidän yön jälkeen mä ihastuin häneen. aluksi vain vähän mutta nykyään mä olen umpipihkassa enkä voi unohtaa baarimikkoa saatikka meidän yhteistä yötä. mä en tiiä mitä hittoa mun pitäs tehä. pitäskö mun laittaa sille snäppiä/viestiä ja ehottaa näkemistä vai unohtaa se XD tää on oikeesti kivualias tilanne

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No snäppää. Lopputulos on miehen puolelta tämä: "Tykkään susta, mutta oon jotenkin ihan sekaisin omista tunteistani. En mä usko, että musta just nyt on parisuhteeseen. Mutta kun tää tilanne tästä tasoittuu, niin voidaanko palata sit asiaan?"

Vierailija
2/2 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kokeilla työntää kanelitangon hänen peräaukkoonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi