mieheni pettää minua?
olemme olleet naimisissa jo yli 10 vuotta ja meillä on 2 lasta. tähän asti välimme ovat olleet avoimet ja olemme puhuneet kaikseta. viime aikoina olemme etääntyneet toisistamme tai oikeastaan mieheni on jättänyt minut "ulkopuolelle". hän välttelee katse kontaktia ja murahtelee vain kun yritän keskustella jostain. hän on myös alkanut tekemään paljon ylitöitä ja kerran löysin hänen taskustaan ravintola kuitin. mies sanoi olleensa lounaalla kollegansa kanssa mutta en tiedä uskoako häntä. hän kyllä vakuuttaa että olen hänen ainoansa jos asiasta kysyn mutta muuten emme oikein enää juttele. mitä minun pitäisi tehdä kun en voi olla varma onko oikeasti kyse vain töistä ja stressistä vai pettämisestä. tässä on kumminkin ala-asteikäiset lapsetkin mukana niin en haluaisi tehdä mitään hätiköityä etten menetä perhettäni turhan mustasukkaisuuden takia. kellään kokemuksia vastaavasta tai onko kenelläkään antaa vinkkejä miten saada varmuus asioista?
Kommentit (15)
Ei ole uusia harrastuksia, ei ole facebookissa joten en voi tarkastaa onko uusia ystäviä. Eikä hän puhu työkavereistaan ikinä nimillä joten en tiedä vaikka hän olisi töistä löytänyt jonkun. Ulkonäöstä hän ei oikein ole koskaan huolehtinut vaan on normaali suomalainen mies joka ajaa partansa ja pesee hampaansa ja siinä se. Puhelimen tutkiminen kuulostaa jotenkin liian tungettelevalta ja luottamuksen pettämiseltä. En haluaisi että tämä päättyy siihen ettei hän ole tehnyt mitään ja minä olen se pahis. Onneksi kohta pääsen töistä kotiin niin pääsee edes hetkeksi karkuun omia ajatuksia.
En kaipaa nyt vittuilua ja muita tyhmiä kommentteja. Muutenkin tukala tilanne niin tarviiko vielä enemmän pahentaa oloani? -ap
Bluffaa. Kysy, että onko hänellä sulle mitään kerrottavaa. Painota myös, että nyt olisi hyvä puhua totta, sillä tiedät jo asian lidan ja haluat kuulla hänen version asiasta tjsp.
Eihän tuossa ole mitään muuta tehtävissä kuin järjestää rauhallinen lapsivapaa keskustelu. Eli lapset jonnekin hoitoon 2-3 tunniksi ja sanot miehelle, että paikalle on tultava. Laitat vaikka puhelimen kalenteriin kokousmerkinnän ja muistutuksen. Miehen on otettava asia vakavasti tai sitten varaat jollekin ulkopuoliselle ajan ja asia ei jää teidän kahden väliseksi. Älä nalkuta, älä itke, nostat ajatuksesi vain pöydälle ja vaadit vastauksia ja tietoa siitä miten kaikki jatkuu. Tällaisia kehityskeskusteluita pitäisi olla parisuhteissa ja perheissä muutenkin, ei vain ongelmissa. Jos mies on niin raukka, että luimistelee edessäsi, niin sano, että muodostat siitä omat johtopäätöksesi ja toimit niiden mukaan. Silloin myös mies on se, jolla ei enää paljoa sananvaltaa ole. Muistuta miestä lapsista ja siitä, että lapset näkevät ja aistivat kaiken myös, tässä ei ole yksin sinä toisella puolella.
Ihanaa, kun naiset epäilee ja järjestää jatkuvaa draamaa tyhjästä.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 07:22"]Ihanaa, kun naiset epäilee ja järjestää jatkuvaa draamaa tyhjästä.
[/quote]
Kyllä omaan vaistoonsa kannattaa luottaa. Jos edes epäilet pettämistä niin todennäköisesti olet oikeassa.
Kunnon seksikuuri, niin paljon seksiä kuin mahdollista, jos ei miehelle kelpaa niin sitten pettää
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 05:49"]
Bluffaa. Kysy, että onko hänellä sulle mitään kerrottavaa. Painota myös, että nyt olisi hyvä puhua totta, sillä tiedät jo asian lidan ja haluat kuulla hänen version asiasta tjsp.
[/quote]
Onpas tyhmiä neuvoja tarjolla. Mitenköhän ap:n uskottavuuden kävisi, jos mies katsoisi ap:n kortit? Niin minä ainakin tekisin.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 07:20"]
Miehen on otettava asia vakavasti tai sitten varaat jollekin ulkopuoliselle ajan ja asia ei jää teidän kahden väliseksi. Älä nalkuta, älä itke, nostat ajatuksesi vain pöydälle ja vaadit vastauksia ja tietoa siitä miten kaikki jatkuu. Tällaisia kehityskeskusteluita pitäisi olla parisuhteissa ja perheissä muutenkin, ei vain ongelmissa. Jos mies on niin raukka, että luimistelee edessäsi,
[/quote]
Toivottavasti itse olet aina valmis puolisosi ehdoilla käytäviin "kehityskeskusteluihin"... Minä en sinunkaltaistasi puolisoa kauaa katselisi.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 07:26"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 07:22"]Ihanaa, kun naiset epäilee ja järjestää jatkuvaa draamaa tyhjästä. [/quote] Kyllä omaan vaistoonsa kannattaa luottaa. Jos edes epäilet pettämistä niin todennäköisesti olet oikeassa.
[/quote]
Miehillä tuo on totta ja toimii joka kerta. Naisilla taas... no se vähän riippuu mihin aikaan kuukaudesta.
Tunnet miehesi, usko vaistoosi. Hänellä on jotain mikä menee sinun edelle ja mitä hän salailee. Jos se ei ole peliriippuvuus tai jotain sellaista niin se on nainen.
Ei petä. Noita vaiheita tulee ja menee parisuhteessa. Välillä vaan väsyttää kaikki.... Ei elämä ole yhtä auvoa ja auringonpaistetta. Pidä itsestäsi huolta,älä murehdi liikoja.
En oikein keksi muuta syytä kuin pettäminen tai ihastus toiseen. Samanlaisia ovat kaikki miehet, jotka ihastuvat toiseen. Katso jostain, onko uusia naispuolisia tuttuja, joiden kanssa viestittelee tms. Tai puhuuko paljon tietystä työkaveristaan, piilotteleeko kännykkää, onko yhtäkkiä alkanut huolehtia ulkonäöstään, aloittanut uusia harrastuksia tai mitään?