FRII NÄKYY!!!
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 01:01"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 00:59"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 00:58"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 00:55"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 00:53"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 00:49"]Voi luoja, se on näkynyt mulla jo ainakin kaks viikkoa vittu jes :D
[/quote]
Oletko sekaisin? Sonera ilmoitti heti silloin kuun alussa, ettei vielä näy, kun sopimusneuvottelut olivat kesken, joten vittu jes! Nyt olivat sitten laittaneet tiedotuksen, että näkyy, mutta ei kerrottu mistä lähtien.
[/quote]
Ap ei sun tarvi kahta kertaa mulle vastata. Eikä hokea tota vittu jes koko ajan. Nolaat vaan itsesi
[/quote]
Arvaa mitä? Olen vastannut sinulle yhden (1) kerran. Vittu jes!
[/quote]
Aijaa? Vittu jes!
[/quote]
Olet ihan oikeasti sekaisin. miten ihminen ei voi tajuta, että keskustelupalstalla käy satoja ihmisiä? OIKEASTI, tutkituta pääkoppasi.
[/quote]
OIKEASTI. Kello on yksi yöllä ja tässä ketjussa ei ole käynyt sataa ihmistä, ei läheskään jos et oo huomannut?:D musta on hauskaa että pahoitat mielesi noin pienestä ja provosoidut kuin mikäkin lapsi.. :D ehkä sä oot se jonka pitäs tutkituttaa pääkoppa. OIKEESTI.
Miten voi saada tappelun aikaan jostain vitun tv kanavasta :/
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 01:04"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 01:01"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 00:59"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 00:58"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 00:55"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 00:53"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 00:49"]Voi luoja, se on näkynyt mulla jo ainakin kaks viikkoa vittu jes :D
[/quote]
Oletko sekaisin? Sonera ilmoitti heti silloin kuun alussa, ettei vielä näy, kun sopimusneuvottelut olivat kesken, joten vittu jes! Nyt olivat sitten laittaneet tiedotuksen, että näkyy, mutta ei kerrottu mistä lähtien.
[/quote]
Ap ei sun tarvi kahta kertaa mulle vastata. Eikä hokea tota vittu jes koko ajan. Nolaat vaan itsesi
[/quote]
Arvaa mitä? Olen vastannut sinulle yhden (1) kerran. Vittu jes!
[/quote]
Aijaa? Vittu jes!
[/quote]
Olet ihan oikeasti sekaisin. miten ihminen ei voi tajuta, että keskustelupalstalla käy satoja ihmisiä? OIKEASTI, tutkituta pääkoppasi.
[/quote]
OIKEASTI. Kello on yksi yöllä ja tässä ketjussa ei ole käynyt sataa ihmistä, ei läheskään jos et oo huomannut?:D musta on hauskaa että pahoitat mielesi noin pienestä ja provosoidut kuin mikäkin lapsi.. :D ehkä sä oot se jonka pitäs tutkituttaa pääkoppa. OIKEESTI.
[/quote]
Puhuin PALSTASTA, en KETJUSTA. Joten tutkituta sinä vaan.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 01:07"]Miten voi saada tappelun aikaan jostain vitun tv kanavasta :/
[/quote]
Jollain menee huonosti.
Millä kanavapaikalla sen pitäisi näkyä? Ehkä näkyis sit mullakin.
t. asiallinen kysyjä
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 01:10"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 01:07"]Miten voi saada tappelun aikaan jostain vitun tv kanavasta :/ [/quote] Jollain menee huonosti.
[/quote]Ilmeisesti, mulla ei näy koko kanavaa. Dna kaapelissa ei näy, mulle ihan sama kun katsoin mitä roskaa sieltä tulee. Jotkut tuolla dna tuessa flipannu aika huolella kun kävin lukemassa, uhkaavat perua koko talonyhtiön sopimukset jne..antakaa mun kaikki kestää, kannattaisiko hommata elämä jos joku tv kanava on noin tärkeä asia.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 01:19"]
Millä kanavapaikalla sen pitäisi näkyä? Ehkä näkyis sit mullakin.
t. asiallinen kysyjä
[/quote]
Kanavapaikalla 16 :)
t. eka viestini tähän ketjuun.
Nyt näkyy, kun tein kanavahaun.
Tosiaankin kanavapaikalla 16 ja just tulee jännän ällö ohjelma, mis leikellään ennätysluokan syyliä(?) pois. :D
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 01:19"]Millä kanavapaikalla sen pitäisi näkyä? Ehkä näkyis sit mullakin.
t. asiallinen kysyjä
[/quote]
16 :-)
Se nenätön mies oli järkky :SS onhan noita ennenkin nähty, mutta aina se vain jaksaa ihmetyttää, että tuollaiset haluavat väenvängällä elää :S Ja kyllä, he ovat ihmisiä, en sitä väitä. Mutta että he HALUAVAT elää epämuodostuneina ja tekevät kaikkensa saadakseen elää mahdollisimman karsean näköisinä... En vain tajua.
// Hajosin osiin, kun äsken se mies selitti ihan pokerinaamalla luulleensa, että "apinatytön" äiti on matkinut apinaa "tai jotain muuta outoa eläintä" :"D ja siksi tytöstä tuli apinan näköinen :D:D:D
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 01:47"]
Se nenätön mies oli järkky :SS onhan noita ennenkin nähty, mutta aina se vain jaksaa ihmetyttää, että tuollaiset haluavat väenvängällä elää :S Ja kyllä, he ovat ihmisiä, en sitä väitä. Mutta että he HALUAVAT elää epämuodostuneina ja tekevät kaikkensa saadakseen elää mahdollisimman karsean näköisinä... En vain tajua. // Hajosin osiin, kun äsken se mies selitti ihan pokerinaamalla luulleensa, että "apinatytön" äiti on matkinut apinaa "tai jotain muuta outoa eläintä" :"D ja siksi tytöstä tuli apinan näköinen :D:D:D
[/quote]
Väenvängällä elää? Sun mielestä syöpäpotilaiden pitäisi vaan antaa kuolla, jollei selviä syövästä tarpeeksi kauniina? "Tekevät kaikkensa saadakseen elää mahdollisimman karsean näköisenä"? Siis miten tuo mies muka teki kaikkensa saadakseen elää mahdollisimman karsean näköisenä? Eihän se mies sitä syöpää itselleen halunnut?
Pakko kyllä kysyä tässä kohtaa, että minkä ikäinen olet? Tosin harva teinikään ajattelee noin.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 02:07"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 01:47"]
Se nenätön mies oli järkky :SS onhan noita ennenkin nähty, mutta aina se vain jaksaa ihmetyttää, että tuollaiset haluavat väenvängällä elää :S Ja kyllä, he ovat ihmisiä, en sitä väitä. Mutta että he HALUAVAT elää epämuodostuneina ja tekevät kaikkensa saadakseen elää mahdollisimman karsean näköisinä... En vain tajua. // Hajosin osiin, kun äsken se mies selitti ihan pokerinaamalla luulleensa, että "apinatytön" äiti on matkinut apinaa "tai jotain muuta outoa eläintä" :"D ja siksi tytöstä tuli apinan näköinen :D:D:D
[/quote]
Väenvängällä elää? Sun mielestä syöpäpotilaiden pitäisi vaan antaa kuolla, jollei selviä syövästä tarpeeksi kauniina? "Tekevät kaikkensa saadakseen elää mahdollisimman karsean näköisenä"? Siis miten tuo mies muka teki kaikkensa saadakseen elää mahdollisimman karsean näköisenä? Eihän se mies sitä syöpää itselleen halunnut?
Pakko kyllä kysyä tässä kohtaa, että minkä ikäinen olet? Tosin harva teinikään ajattelee noin.
[/quote]
Ei. En puhunut kuolemaan jättämisestä mitään. Vaan siitä, että jotkut haluavat elää, vaikka tietävät tasan tarkkaan että ovat kamalan näköisiä eikä täysin normaali elämä ole ikinä enää mahdollista.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 01:01"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 00:57"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 00:55"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 00:53"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 00:49"]Voi luoja, se on näkynyt mulla jo ainakin kaks viikkoa vittu jes :D
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tota, olet todella sekaisin. Olen tuo nr. 2 vastaaja. Täällä katsos on muitakin kuin sinä ja ap. Hei, ota jo iltalääkkeet. ;)
[/quote]
Niinpä. :D:D:D vittu mitä sekopäitä. Huh huh...
[/quote]
Ei kai vaan vituta :DDD lehmä
[/quote]
Minulla näkyy vihdoin Frii. Miten minua voisi vituttaa?