Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan ylioppilastutkintotodistustani: 5 X L + 1 X M!

Vierailija
03.01.2022 |

Perfektionistin kestopainajainen.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä sää amikseen pääset silti, jotta älä huoli, tuska helpottaa aikanaan.

Vierailija
42/49 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole edes harmittava kun yksi on M. Itselläni 5xL ja 1xE.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun YO-todistuksella ei ole koskaan ollut mitään virkaa A,B,B,A. Ei mitään. Olen lähihoitajan hyvillä papereilla päässyt lukemaan myöhemmin YAMK-tutkintoon saakka. Ei haittaa nykyistä elämää, hyvä toimeentulo ja hyvä työ on menneistä huolimatta.

Vierailija
44/49 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyisitkö korottamaan sen M:n?

Ja ymmärrän todella, t. 6x L

M tuli reaalikokeesta. En usko, että pystyisin siihen enää. Maailma on niin muuttunut. 9ap

Reaalikoettahan ei enää edes ole, joten ei tosiaan onnistu. 

Vierailija
45/49 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

XL:n tajuan (ekstra large) mutta mikä ihme on ekstra medium (XM)?

Vierailija
46/49 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyisitkö korottamaan sen M:n?

Ja ymmärrän todella, t. 6x L

M tuli reaalikokeesta. En usko, että pystyisin siihen enää. Maailma on niin muuttunut. 9ap

Reaalikoettahan ei enää edes ole, joten ei tosiaan onnistu. 

Reaalistahan voi kirjoittaa vaikka useammankin ällän nykyään kun aineet on eritelty. 

Vierailija
47/49 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastan omaa ylioppialstodistustani se antaa mukavasti särmää kun voi nyt taputtaa itseään olalle ja sanoa, että onneksi en jäänyt surkean ylioppilastodistukseni (=3x "A" ja 2x"b") vangiksi vaan pääsin tosin vasta kolmannella yrittämällä yliopistoon haluamalleni alalle, josta joitain vuosia myöhemmin valmistuin.

- Toki voin sanoa olleeni onnekas siinä, että omana aikanani paikain saattoi "omalta alalltani" saada vain pääsykokeen suorittamalla (ylppäreistä osa sai lisäpisteitä). - Joten todennäköisesti jos nyt olisin hakijoiden joukossa, niin en paikkaa onnistuisi saamaan kun kanssani hakemassa olisi moni sellainen, joilla olisi opiskeluvalmiudet paljon paremmat kuin itselläni mutta eivät aivan ole onnistuneet saamaan paikkaansa ylioppilastodistuksensa arvosanoilla suoraa e. ilman velvoitetta suorittaa pääsykoe. 

Vierailija
48/49 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on teillä ongelmat! Miten hyviä koulussa hyvänsä, joku osa kasvatusta on mennyt perusteellisesti pieleen, kun vanhemmat kasvattaneet teidät luulemaan että onni ja menestys on jostain todistuksesta kiinni - kun on vain hyvä tai kiitettävä muttei täydellinen. ”Not perfect” tarkoittaa teille siis ”ei okei”?? Säälin teitä.

N57, neljä ällää ja kaksi magnaa ja todella tyytyväinen saavutukseni

Vierailija
49/49 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ketään ei kiinnosta sun ylioppilastutkintotodistus. Mulla on se pelkkää C:tä, kun ei ollut motivaatiota opiskella, ja nykyään mulla on myös maisterin tutkinto huippuarvosanoilla. Ei nekään arvosanat kyllä ketään kiinnosta 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän