Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan ylioppilastutkintotodistustani: 5 X L + 1 X M!

Vierailija
03.01.2022 |

Perfektionistin kestopainajainen.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyt kirjoittamassa vielä yhden aineen.

Vain yhden? Eikö niitä voi kirjoittaa nykyisin vaikka kuinka monta - vaikka 10 vuoden aikana. Järjetöntä kilpavarustelua. Moniko näistä ties monenko ällän ylioppilaista on sittemmin edes väitellyt?

Vierailija
22/49 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyt kirjoittamassa vielä yhden aineen.

Vain yhden? Eikö niitä voi kirjoittaa nykyisin vaikka kuinka monta - vaikka 10 vuoden aikana. Järjetöntä kilpavarustelua. Moniko näistä ties monenko ällän ylioppilaista on sittemmin edes väitellyt?

Täydentämällä voi kirjoittaa vaikka kaikki. Lukiolaisen pitää jakaa kirjoitukset max. 3 kerralle, niin ei taida kaikkea pystyä kirjoittamaan, kun pitkiä kieliä voi kirjoittaa vain yhden per kerta ja reaaliaineetkin on jaettu tiettyihin päiviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään ei kiinnosta, koska yliopistossa vasta osoitat sen, kykenetkö oppimaan vai et. Matikassa on monta ällää tippunut, kemiasta puhumattakan, kun häntä koipien välissä vaihdettiin opiskeluja…

Vierailija
24/49 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ketään ei kiinnosta, koska yliopistossa vasta osoitat sen, kykenetkö oppimaan vai et. Matikassa on monta ällää tippunut, kemiasta puhumattakan, kun häntä koipien välissä vaihdettiin opiskeluja…

Tykkäsin kemiasta lukiosta! Onneksi se oli vain sivuaineena yliopistossa. Kakkosen sain perusopinnoista.

t. FM

Vierailija
25/49 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

LLEEMM todistus on kyllä tähän mennessä ollut riittävän hyvä kaikkialle - tosin vähän se ruotsin pistettä vajaa L harmittaa :D

Vierailija
26/49 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko kukkia myös? älliä ja kukkia?

Vierailija
27/49 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et halua kirjoittaa reaalia uudestaan, opettele uusi kieli (esim. espanja) ja kirjoita se lyhyenä. Netin kautta uuden kielen opiskelu onnistuu hyvin. Sitten voit sanoa, että olet kuuden ällän ylioppilas. :)

Espanjan pisterajat ovat aivan järkyttävän korkeat - alemmillekin arvosanoille.

Los sombreros del lautakunta son locos? El Gauss?

Vierailija
28/49 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin, kun soitin aikoinaan koulun kansliaan ja sieltä lueteltiin: äinkieli (M), pitkä englanti (M), keskipitkä ruotsi (M), ... Yhteensä kuusi M:ää, ei yhtäkään L:ää. Se sattui, vaikka olin opiskellut koko lukioajan kuin hullu.

Vierailija
29/49 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jäikö se reaali pisteen päähän ällästä?

Vierailija
30/49 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkin, kun soitin aikoinaan koulun kansliaan ja sieltä lueteltiin: äinkieli (M), pitkä englanti (M), keskipitkä ruotsi (M), ... Yhteensä kuusi M:ää, ei yhtäkään L:ää. Se sattui, vaikka olin opiskellut koko lukioajan kuin hullu.

Feel I wanna cry.

Vierailija
31/49 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli itku.

Vierailija
32/49 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää, jos jokin yo-todistus merkkaa jotain.

Kylläpä se nykyään taas merkkaa. Suosituimmille aloille on lähes mahdoton päästä ilman hyvää ylioppilastodistusta.

Vierailija
33/49 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää, jos jokin yo-todistus merkkaa jotain.

Kylläpä se nykyään taas merkkaa. Suosituimmille aloille on lähes mahdoton päästä ilman hyvää ylioppilastodistusta.

Joo, A:n papereilla ei tee yhtään mitään yliopistoon tai korkeakouluun pyrittäessä.

Vierailija
34/49 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuota aloitusta  moni ymmärrä, mutta itse olen kohtalotoveri:-) eli ymmärrän.

Vierailija
35/49 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten kamalaa. Jonkunhan ne A:t ja B:tkin pitää saada vaikka kaikkihan me haluttaisiin vain älliä..

Vierailija
36/49 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos on todella hyviä kokelaita, niin silloinhan pitäisi tulla myös enemmän älliä, vai kuinka? Siis jos porukka vetelee lähes maksimipisteitä. 

Vierailija
37/49 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään kuuden laudaturin ylioppilaan, josta tuli lukion jälkeen maatalon emäntä.

Vierailija
38/49 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos e M harmittaa niin miksi et käy uusimassa sitä?

Vierailija
39/49 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tämä tapahtui, ap?

Vierailija
40/49 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa kirjoitti:

Mä en kestä, että mun 7 ällän rivin keskellä on yksi approbatur. Suostuin lakkiaisjuhliin sillä ehdolla, ettei mun tarvinnut näyttää todistusta kenellekään vieraalle.

Kamalaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän