Käykö Triplassa ihmisiä?
Sehän aukesi juuri ennen koronaa. Miten sillä menee?
Kommentit (27)
Lähinnä ruokakaupat ja prisma vetää väkeä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä? Olen nähnyt vain muutaman kakadua kamelin, kissan, tilkan, boan, ankan, elefantin ja vuohen.
Jotkut jopa asuvat Tilkassa.
Korona jopa pelasti Triplan. Lähialueiden asukkaat ovat löytäneet lähipalvelut Triplasta rajoitusten aikana enkä ole ainoa, joka ei ennen koronaa käynyt siellä. Nyt päivittäin. Eli jos olet ap käynyt vain pari vuotta sitten niin tilanne on nyt muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä? Olen nähnyt vain muutaman kakadua kamelin, kissan, tilkan, boan, ankan, elefantin ja vuohen.
Naurattaako tämä jotakuta?
Ei, kommenttisi ei ainakaan mua naurata!
Mä käyn yleensä Triplassa Prismassa, K-Supermarketissa ja Ruohonjuuressa.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdan junaa Pasilassa, joten Triplassa tulee käytyä arkisin 2 kertaa päivässä. Varsinkin iltapäivisin on paljon porukkaa liikkeellä.
Siinäpä nämä Triplan ja muiden julkisen liikenteen keskuksien päälle rakennettujen ostoskeskuksien "kävijät" tulikin esiteltyä.
Triplan "kävijä" on aivan eri tapaus kuin vaikka Kaaren. Jälkimmäiseen varta vasten mennään tekemään ostoksia. Triplasta on pakko hölkätä läpi mennen tullen joka päivä työmatkalla.
Ennen kuin Metro tuhosi Espoon joukkoliikenteen, minäkin olin Kampin kävijätilastoissa aina kun olin bussilla liikkeellä ja hirveä määrä porukkaa siellä näytti aina pyörineen kun asiaa tarkasteli ulko-oven ja laiturin välisellä pätkällä.
Kerran sitten oli vähän aikaa ja ajattelin vilkaista mitä ne 5 kerrosta yläpuolella pitävät sisällään. Autioita liiketiloja ja kituvua putiikkeja sekä vartijoita jotka katselivat epäluuloisesti paikalle eksynyttä asiakasta.
En ole koskaan käynnyt.Asun Itä-Helsinki ja hyvin pääsen Itsi-kauppakeskus kuin cittari ja Prisma.Ei asiaa mualla ,kun Itis alue saa kaiken!