Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette kun lapset ovat nukkumassa?

Vierailija
22.04.2015 |

Voi tylsyyden tylsyys.. Lapset ovat nukahtamassa ja itse pähkäilen taas mitä tekisin. Kotitehtävät tehtynä, siivous edessä huomenna, telkkarista ei oikein tuu mitään, ja koetan välttää sohvalla röhnöttämistä kun alkaa tekee mieli herkkuja. Treenasin jo alkuviikosta niin lujaa että pakko pitää tänään välipäivä.
Mitä ihmettä te teette kotona kun lapset nukkuvat?
Olen siis yksin lasten kanssa ja kaikilla ystävillä omat perheet joten itsekseni täällä kökin :)

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit leipoa, shoppailla netissä (kattoa esim vaatteita), lukea kirjaa, pyytää kavereita kylään lasilliselle, mennä kaverin kanssa kävelylle. Tässä on jotain mitä mä tykkään tehä

Vierailija
22/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä tässä odotan, että lapsi nukahtaisi... vielä höpöttelee huoneessaan ja odottelen vieläkö se keksii jonkun syyn tulla luokseni... ihan vaan röhnötän omassa sängyssä, surffaan puhelimella fb:ssä ja av:llä vuorotellen, mietin viitsisinkö provoilla vielä tänään ja odotan tuota lapsen nukahtamisen ihmettä... minulla tavoitteena nukkua klo 23 mennessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkään Aku Ankkan lukemisesta kakkalla istuessani.

Vierailija
24/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me taas katsotaan ukon kanssa kovalevyiltä meillä on kaksi talentavaa digiboxia toinen antenni verkkoon ja toinen kaapeli yhteisiä lemppari sarjojamme, ku ne tulee niin myöhään ja eilen tuli kahdelta kanavalta samaan sarjojamme ja siksi otamme boxeille koska vihaamme mainoksia näin ollen niistäkin pääsee! pelaan tabulla, selaan facen ja käyn av lla äsken siivosin keittiötä ja viikkaan pyykkiä

Vierailija
25/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa tai saunassa, teen ihokuorinnan, lakkaan kynsiä, leivon aamuksi/pakastimeen, viikkaan pyykit kaappiin, kirjoitan reseptejä (joka on rakas harrastukseni), luen kirjoja, venyttelen tv:tä katsellessa, kirjoitan päiväkirjaa tai muksujen muistokirjoja, järjestelen laatikoita... kaikenlaista sellaista hommaa mitä kotona on kiva puuhastella silloin kuin 3- ja 4-vuotiaat pikkuapinat on unten mailla! :D

Vierailija
26/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka tuli sanomaan että haluanko jotain (tarkoittaa lahna seksiä säälistä) sanoin kohteliaasti, ei kiitos.
en enää koske sen haisevaan tussuun,ällöttää koko akka,löystyy ja lihoaa,taas on jääkaappi täynnä suklaata ja kokista,mutta itse on valinnut mille tielle on lähtenyt,minua ei enään kiinnosta.

Vierailija
27/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä katson Netflixiä tai pelaan koneella. Menen melko pian kuitenkin nukkumaan sillä nyt kun alkaa olla aikaisemmin valoisaa vauva saattaa joskus herättää jo kuudelta.

Vierailija
28/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:21"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:10"]   Eikö sinua mikään muu kiinnosta kuin seksi ja kalja? [/quote] Formulat ja kakalla aku ankkan lukeminen. Nyt ei tule formuloita eikä kakata. Mies [/quote] Montakos lasta teillä on?

[/quote]

Tää uus on kolmas.
[/quote]
Onko sinulla peiliä?

Vierailija
29/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:39"]Me taas katsotaan ukon kanssa kovalevyiltä meillä on kaksi talentavaa digiboxia toinen antenni verkkoon ja toinen kaapeli yhteisiä lemppari sarjojamme, ku ne tulee niin myöhään ja eilen tuli kahdelta kanavalta samaan sarjojamme ja siksi otamme boxeille koska vihaamme mainoksia näin ollen niistäkin pääsee! pelaan tabulla, selaan facen ja käyn av lla äsken siivosin keittiötä ja viikkaan pyykkiä
[/quote]
Tässä pari pistettä, sulta ne taisi olla lopussa.

. . . . . . . .

. . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . .
muutama oli tulevaisuuden viesteihin :)

Vierailija
30/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussitaan kun pienet eläimet, kiehnätään, pussaillaan, silitellään, tehdään iltapalaa, katsotaan joku ohjelma. Sitten sänkyyn selailemaan nettiä toistemme kainalossa ja sitten nukutaan sylikkäin.

Hanki sinäkin mies. Ne on hyvää ajanvietettä, joista saa paljon iloa ja hyvää mieltä.

Vierailija
31/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 22:06"]Akka tuli sanomaan että haluanko jotain (tarkoittaa lahna seksiä säälistä) sanoin kohteliaasti, ei kiitos.
en enää koske sen haisevaan tussuun,ällöttää koko akka,löystyy ja lihoaa,taas on jääkaappi täynnä suklaata ja kokista,mutta itse on valinnut mille tielle on lähtenyt,minua ei enään kiinnosta.
[/quote]
On muuten paljo parempaa ku suklaa on huoneenlämpöistä.

Vierailija
32/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:14"]Mäkin tykkään Aku Ankkan lukemisesta kakkalla istuessani.
[/quote]

Aijaa. Mä taas luen av mobiilia kakalla istuessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi