Mitä teette kun lapset ovat nukkumassa?
Voi tylsyyden tylsyys.. Lapset ovat nukahtamassa ja itse pähkäilen taas mitä tekisin. Kotitehtävät tehtynä, siivous edessä huomenna, telkkarista ei oikein tuu mitään, ja koetan välttää sohvalla röhnöttämistä kun alkaa tekee mieli herkkuja. Treenasin jo alkuviikosta niin lujaa että pakko pitää tänään välipäivä.
Mitä ihmettä te teette kotona kun lapset nukkuvat?
Olen siis yksin lasten kanssa ja kaikilla ystävillä omat perheet joten itsekseni täällä kökin :)
Kommentit (32)
Sekstailemme mahdollisimman hiljaa
Menen itsekin samaan aikaan nukkumaan, oon jo ysiltä aivan valmis laittaan pään tyynyyn.
Mä nukun, mies katselee telkkaria. Kaksi pientä lasta ja kolmas tulossa.
No nuohan tässä mielessä kävi, mutta mies ei ole kotona ja ystävillä omat lapset hoidettavana..
Tulisko kuitenkin joku leffa?
Onko ne kaikki ystävätkin yksinhuoltajia?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:03"]Onko ne kaikki ystävätkin yksinhuoltajia?
[/quote] jos eivät, joku ehkä ihan mielellään ottaa hetken omaa aikaa ja tulee seuraksesi
Voi kunpa ois joskus tuo että mitä tekis! Minä kävelen aina suoraan pinnasängyn vierestä raksalle :( perseestä tämä remontointi.
Vaimo ei halua taaskaan seksiä. Viimevuonna halusi paljon ja sitä edellisenä, mutta nyt on taas uusi vauva ja seksittömyyttä kestää se pari vuotta tai korkeintaan kolme kuten edellisen kanssa.
Juon kaljaa illat pitkät ja odottelen että korkeintaan kolmen vuoden päästä saa seksiä.
Mies
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:08"]
Vaimo ei halua taaskaan seksiä. Viimevuonna halusi paljon ja sitä edellisenä, mutta nyt on taas uusi vauva ja seksittömyyttä kestää se pari vuotta tai korkeintaan kolme kuten edellisen kanssa.
Juon kaljaa illat pitkät ja odottelen että korkeintaan kolmen vuoden päästä saa seksiä.
Mies
[/quote]
Eikö sinua mikään muu kiinnosta kuin seksi ja kalja?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:10"]
[/quote]
Formulat ja kakalla aku ankkan lukeminen. Nyt ei tule formuloita eikä kakata.
Mies
Mekin sekstataan. Just mies laittaa lapsia nukkumaan... ;)
Minä luen, kirjoitan, teen käsitöitä, kommentoin blogeja, opiskelen ( espanjaa, vasta alkeiskurssi), silitän ( tykkään siitä), katson Netflixiä. Esimerkiksi.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:10"]
[/quote]
Formulat ja kakalla aku ankkan lukeminen. Nyt ei tule formuloita eikä kakata.
Mies
[/quote]
Montakos lasta teillä on?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:21"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:10"] Eikö sinua mikään muu kiinnosta kuin seksi ja kalja? [/quote] Formulat ja kakalla aku ankkan lukeminen. Nyt ei tule formuloita eikä kakata. Mies [/quote] Montakos lasta teillä on?
[/quote]
Tää uus on kolmas.
Kotitöitä, telkkarinkatselua, nettisurffailua, seksiä, syömistä, juttelua
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 19:54"]Voi tylsyyden tylsyys.. Lapset ovat nukahtamassa ja itse pähkäilen taas mitä tekisin. Kotitehtävät tehtynä, siivous edessä huomenna, telkkarista ei oikein tuu mitään, ja koetan välttää sohvalla röhnöttämistä kun alkaa tekee mieli herkkuja. Treenasin jo alkuviikosta niin lujaa että pakko pitää tänään välipäivä.
Mitä ihmettä te teette kotona kun lapset nukkuvat?
Olen siis yksin lasten kanssa ja kaikilla ystävillä omat perheet joten itsekseni täällä kökin :)
[/quote]
Vähän ohi: Tvstä alkaa just Perilliset ja sen jälkeen uusi sarja kakkoselta. Mutta nämä ovatkin YLEn kanavia...
Luen sometan huollan vaatteita olen vain. Mulla putoaa hanskat kun lapsi menee ysiltä nukkumasn.
Katson tv:tä, luen blogeja, selailen av:ta, luen kirjoja, syön, nukun, kuuntelen musiikkia, hoidan asioita, käyn suihkussa, lakkaan kynsiä ja silloin tällöin harrastan seksiäkin miehen kanssa :D
No lepään ja rentoudun. Mitä ihmeellistä sitä nyt vielä pitäis tehdä?
Sitä