En aio ikinä laihduttaa.t.ammattivalittaja
Kommentit (16)
Omahan on valintasi, mutta ei se elämäkään herkkua ole esim. nivelrikon, aivoinfarktin tai sydämen vajaatoiminnan kanssa.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 18:23"]
Hyvä. Sitten sä kuolet ylipainoosi
[/quote]
Toivottavasti. Koskahan se tapahtuu kun 15v olen tämänkokoinen ollut?ap
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 18:25"]
Omahan on valintasi, mutta ei se elämäkään herkkua ole esim. nivelrikon, aivoinfarktin tai sydämen vajaatoiminnan kanssa.
[/quote]
Eipä se ole herkkua nytkään.ap
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 18:26"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 18:25"]
[/quote]
Eipä se ole herkkua nytkään.ap
[/quote]
Joten tahdot tehdä siitä vielä paljon pahempaa?
Miksi vastailette hänelle ? Nyt kaikki annetaan sen vaan olla ni se lopettaa tuon huomion hakemisen!
Laihdutus auttaisi ainakin pco-syndroomaan ja voisi helpottaa rytmihäiriöitä mutta mitäpäs siitä, valitus on tärkeintä elämässä.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 18:29"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 18:26"] [quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 18:25"] Omahan on valintasi, mutta ei se elämäkään herkkua ole esim. nivelrikon, aivoinfarktin tai sydämen vajaatoiminnan kanssa. [/quote] Eipä se ole herkkua nytkään.ap [/quote] Joten tahdot tehdä siitä vielä paljon pahempaa?[/quote] Tuskin se enää pahemmaksi menee, nopeuttaapahan kenties.ap
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 18:33"]Laihdutus auttaisi ainakin pco-syndroomaan ja voisi helpottaa rytmihäiriöitä mutta mitäpäs siitä, valitus on tärkeintä elämässä.[/quote]
Mua ei pco vaivaa mitenkään ja rytmihäiriöt mulla alkoi 17v kun olin erittäin hoikka niitä oli hoikkuusvuosinakin paljon.ap
Just tän takia en halua, että tuo rekisteröinti tulee tälle palstalle. Sittem loppuu vapaa anonyymi keksustelu. Mua ei pätkääkään kiinnosta, miltä joku hiton pirkkoliisa näyttää ja millainen persoona on, mutta rekisteröinnin myötä se kaikki tungettaisiin mulle, ja teille kaikille naaman eteen. Voi viddu!!!
Ei käy kateeksi valittajan omalääkäriä. Taatusti käy usein ulisemassa vaivojaan muttei suostu tekemään mitään korjauksia elämäntapoihinsa.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 18:41"]Ei käy kateeksi valittajan omalääkäriä. Taatusti käy usein ulisemassa vaivojaan muttei suostu tekemään mitään korjauksia elämäntapoihinsa.[/quote] En edes tiedä kuka mun lääkäri on, en juuri ole 6v käynyt lääkärissä kuin 2 kertaa. 2 vuotta sitten keuhkokuumeen takia ja tammikuussa hoitajalla silmätulehduksen takia.ap
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 18:30"]
Miksi vastailette hänelle ? Nyt kaikki annetaan sen vaan olla ni se lopettaa tuon huomion hakemisen!
[/quote]vastaan koska haluan
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 18:26"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 18:23"]
[/quote]ootas ku oot vanha!
Toivottavasti. Koskahan se tapahtuu kun 15v olen tämänkokoinen ollut?ap
[/quote]