Miksi ihmiset käyttää NÄPPÄINÄÄNIÄ?
En voi ymmärtää. Hirveetä istua vaikka bussissa jos joku kirjoittaa näppäinäänet päällä. Ettekö voi laittaa niitä pois?
Pidän näitä näppäinäänityyppejä aina vähän ressukoina. Ehkä eivät vain osaa käyttää puhelimiaan.
Kommentit (16)
Ja minä ihmettelen, miksi ihmiset eivät ota autocorrectia pois päältä. Onko syy tähän, että on niin kätevä sitten syyttää autocorrectia kaikista kirjoitusvirheistään...
Mää en kanssa ymmärrä, miksi ne edes on puhelimissa. Aina poistan heti uudesta laitteesta. Miehen laitteesta poistan kanssa. Hän kun ei rupee askartelemaan puhelimen takia.
Samaa pohdin juuri. Istun pukuhuoneessa odottamassa joogan alkua ja vastapäätä joku näpyttelee menemään hirveellä vauhdilla. Pää hajoo.
No meillä isä ei osannut, ja nyt on niin tottunut niihin ettei anna laittaa poiskaan niitä ääniä
Minä veikkaan että eivät osaa ottaa pois päältä ja eivät viitsi selvittää kuinka saisi pois päältä.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 17:47"]
Ja minä ihmettelen, miksi ihmiset eivät ota autocorrectia pois päältä. Onko syy tähän, että on niin kätevä sitten syyttää autocorrectia kaikista kirjoitusvirheistään...
[/quote]
Ostin iPadin ja taistelin tuon autocorrectin kanssa. Onneksi sain sukulaispojalta apua sen poistoon.
Kännyssä ennakoiva tekstinsyöttö on älytön. Poistan sen heti paikalla uudesta kännystä. Aviomieheni käyttää sitä ja tykkää. Joskus textaan hänen puhelimellaan ja ihan hirveetä tekstiä saan aikaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 17:51"]Minä veikkaan että eivät osaa ottaa pois päältä ja eivät viitsi selvittää kuinka saisi pois päältä.
[/quote]
Bingo. Tätä minäkin luulen. Eli ap:n mielikuva ressukoista ei ole kovin kaukana.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 17:47"]
[/quote]
Naisessa sais kans olla sellainen autosuikkari-nappi niin ei tartteis aina vongata puolipäivää kun mies ei olisi mitään. Huoria kaikki.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 17:47"]
[/quote]
Naisessa sais kans olla sellainen autosuikkari-nappi niin ei tartteis aina vongata puolipäivää kun mies ei olisi mitään. Huoria kaikki.
[/quote]
Mene poju johonkin teinien palstalle.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 17:47"]
[/quote]
[/quote] Eihän sulla ole mitään imettävää tonttukulli. :)
Puhelin on minulle lelu. Sen kuuluu pitää ääntä.
Mulla teki samsung sitä, että se saattoi itestään laittaa näppäinäänet päälle, vaikka asetukset näytti et ne on pois päältä.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 17:54"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 17:47"] Ja minä ihmettelen, miksi ihmiset eivät ota autocorrectia pois päältä. Onko syy tähän, että on niin kätevä sitten syyttää autocorrectia kaikista kirjoitusvirheistään... [/quote] Naisessa sais kans olla sellainen autosuikkari-nappi niin ei tartteis aina vongata puolipäivää kun mies ei olisi mitään. Huoria kaikki. [/quote] Mene poju johonkin teinien palstalle.
[/quote]
Hoho. Mene tyttö metrotunneliin, niin saat siellä mustaa makkaraa. Sitähän sä oot kuitenkin hakemassa.
[/quote]
Mistä näitä katkeria pikkupoikia sikiää? :D älä huoli. Kyllä säkin joskus saat jonkun. :)
Mikä niissä näppäinäänissä ärsyttää? Ympärillä puhutaan, yskitään nauretaan, lauletaan, on musiikkia ja melua. Ja sitten ihan pikkuruista näppäinääntä.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 17:47"] Ja minä ihmettelen, miksi ihmiset eivät ota autocorrectia pois päältä. Onko syy tähän, että on niin kätevä sitten syyttää autocorrectia kaikista kirjoitusvirheistään... [/quote] Naisessa sais kans olla sellainen autosuikkari-nappi niin ei tartteis aina vongata puolipäivää kun mies ei olisi mitään. Huoria kaikki. [/quote] Eihän sulla ole mitään imettävää tonttukulli. :)
[/quote]
Niinhän sinä ällöttävä läski haluat itsellesi uskotella. :)
[/quote]
Mua aina naurattaa, kun joku haukkuu täällä toista läskiks. :D ihan ku täällä joku näkis toisen ulkonäön. :D
Minä olen ylpeästi ressukka! *Napunapunapu kuuluu nytkin* :-)