Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonounisten lasten äidit!

Vierailija
22.04.2015 |

Milloin teidän lapset oppi nukkumaan? Tai edes nukkumaan 1-2 herätyksellä, jos ei koko yötä? Kohta 2-vuotias heräilee useita kertoja yössä, välillä parempia aikoja, välillä taas heräillään useasti :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus on ollut aina huonouninen, täytti nyt 4 ja herättää edelleen 1-2 kertaa yössä. Enää ei tosin itke, eikä ole siis itsekään hereillä läheskään joka yö, vaan pälättää unissaan, viipottaa unissaan pitkin kämppää jne. On todella levoton nukkuja, ja jossain vaiheessa se kälätyskin helposti päättyy unissaan itkemiseen, minkä vuoksi käyn rauhoittamassa hänet heti kun itse herään siihen. Pääsen itse nopeammin nukkumaan.

Jos alkuilta on lapsella levotonta, se sama meuhkaaminen jatkuu koko yön. Silloin menen yleensä suosiolla lapsen viereen nukkumaan ekan herätyksen jälkeen. Lapsi nukkuu heti paljon levollisemmin, ja minä saan hyvin levättyä.

Vierailija
2/5 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi heräili paljon, mutta nukkuu meidän vieressä joten nukahtaa saman tien uudestaan. Joskus 2 v:nä helpotti... Nyt mielikuvitus ja painajaiset tulleet kehiin, joten toisinaan uni levotonta. Oletan että seuraavat kunnon yöt saan nukkua (muutamien lapsi-"vapaiden" lisäksi) sitten, kun lapsi muuttaa täysi-ikäisenä pois kotoa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoinen ei oppinut ollenkaan nukkumaan, nyt viittä vaille täysi-ikäisenä syö lääkkeitä, jotta nukkuisi... Lääkärikin totesi, että ei hän osaa sanoa miksei nuori nuku. Tutkittu on.

Vierailija
4/5 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan on huono-unisia. Minä ja isäni ollaan oltu lapsesta asti. Mplemmilla nyt käytössä unilääke.
Lapseni taas peri mieheltäni hyvät unenlahjat.
Mielestäni synnynnäinen ominaisuus, joka ei muutu.

Vierailija
5/5 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen jatkaa, nukkui siis vastasyntyneestä lähtien korkeintaan 15 minuutin "pikaunia". Sitten pystyi valvomaan vaikka 7 tuntia putkeen. Olin melko loppu lapsen kanssa, odotin, että oppisi nukkumaan mutta kai se on turha toivo. On vain myönnettävä, että lapsi ei nuku kuin muutaman tunnin putkeen. Hänelle se on raskasta, kun sitten koulussa väsyttää. Siksi saikin lääkkeet, jotta nukkuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän