Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli eilen juotua

Vierailija
28.03.2015 |

Ja aamulla heräsin rappukäytävästä ainakin 15 vuotta vanhemman narkkarin kanssa.. Ei mitään muistikuvia, tosi paska ja ahdistava fiilis. Hänen puheistaan sai käsityksen että on narkannut ja pannut usean ihmisen kanssa elämänsä aikana. On jotenkin hyväksikäytetty fiilis ja tuntuu että eilen joku on laittanut jotain mun tuoppini sekaan. Nyt pelkään että mulla on joku sukupuolitauti tai muu vastaava.. Mihin siis pitäisi olla yhteydessä, koska oikeesti on sellainen olo että mut oltais raiskattu. Enkä pysty olemaan ajattelemasta sitä, että mut on "raiskattu", mulla on tauteja tai että se akka tuli raskaaksi.. Onneksi tajusin antaa edes väärän numeron hänelle... Ja tiedoksi ei ole provo (voi kumpa olisi..) kaduttaa ja pelottaa. M19

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 09:37"]Joo ketään ei kiinnosta ja alapukkua satelee.. Haistakaa pitkä vittu! Jos olisin tehnyt aloituksen "kävin kakalla kysy jotain" niin kommenttia satelis -.- vitun aivokääpiöt.. Nii ja jos alotuksessa lukis et oon nainen ni kaikki keskustelis aiheesta.. Mikä helvetin tasa-arvo -.-
[/quote]

Mä kyllä nyt veikkaan että sä oot vaan ollut kännissä ja nyt on morkkis. Ainakin sellasen kuvan saa tosta. Mut mee lääkäriin, siellä ne auttaa. On ne kummalisempiakin juttuja hoitaneet kuin raiskauksia.

Vierailija
2/5 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiv-testin voi ottaa kolmen kuukauden kuluttua mahdollisesta tartunnasta. Melkein kaikilla suonensisäisiä käyttävillä on c-hepatiitti, joten huolesi ei ole turha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt vaan testeihin. Voithan aina tehdö rikosilmoituksen. Mee ensin lääkäriin, jos tuntuu et sun lasiin in laitettu jotain. Oisko susta tuntunut siltä, et sut on raiskagtu, jos oisit herännyt vetävän ikäisesi vierestä? Oon mäkin herännyt joskus ihan kammotuksien vierestä, mutta en mä silti heitä syyttäis raiskauksesta. Aivan varmaan mä oon omasta tahdostani haarani näille herroille aukassut. Kärsinyt aikani morkkiksista ja jatkanut elämää. Mut mee lääkäriin, jos siltä tuntuu, ne auttaa eteenpäin asioissa.

Vierailija
4/5 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 09:06"]No nyt vaan testeihin. Voithan aina tehdö rikosilmoituksen. Mee ensin lääkäriin, jos tuntuu et sun lasiin in laitettu jotain. Oisko susta tuntunut siltä, et sut on raiskagtu, jos oisit herännyt vetävän ikäisesi vierestä? Oon mäkin herännyt joskus ihan kammotuksien vierestä, mutta en mä silti heitä syyttäis raiskauksesta. Aivan varmaan mä oon omasta tahdostani haarani näille herroille aukassut. Kärsinyt aikani morkkiksista ja jatkanut elämää. Mut mee lääkäriin, jos siltä tuntuu, ne auttaa eteenpäin asioissa.
[/quote] Pakko kai se on sitte mennä, toi et se on 100% varma narkki tekee tilanteesta pahan.. Jos ei ois nisti ni ei olis tollassii epäilyksii, koska ite pidän vanhempia naisia paljon seksikkäämpinä kun nuoria ja olen siis useasti touhunnut vanhemman kanssa. Mut oikeesti se et se on nisti, herään rappiksesta ja et on vie vitun ruma liimaletti, vaan pahentaa asiaa ja epäilykset herää.. :-\ Ja olis tosi noloo men sanoo lääkäril et mut on raiskattu. "Koska eihän naiset voi miehiä raiskata" on monella ihmisellä ajatus mikä tulee ekana mieleen -.-

Vierailija
5/5 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ketään ei kiinnosta ja alapukkua satelee.. Haistakaa pitkä vittu! Jos olisin tehnyt aloituksen "kävin kakalla kysy jotain" niin kommenttia satelis -.- vitun aivokääpiöt.. Nii ja jos alotuksessa lukis et oon nainen ni kaikki keskustelis aiheesta.. Mikä helvetin tasa-arvo -.-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi