Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulipa hyvä mieli kun joku päästi kassajonossa ohi

Vierailija
22.04.2015 |

Päivän piristys! :) Itselläni oli vain yksi ostos ja hänellä kärrillinen, kysyi sitten että haluatko maksaa minua ennen :) Alan kyllä itsekin päästämään ohi jos on paljon ostoksia ja takana olevalla vain muutamia!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 17:07"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 17:02"]En tuu koskaan päästään ketään ohi. Ja hidastelen ihan vain vittuuksillani. [/quote] No on huomattu, teidänlaisia persereikiä riittää. Mutta niinhän se menee, että osasi saat sinäkin vielä.

[/quote]

olipas dramaattista

Vierailija
2/9 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 17:02"]En tuu koskaan päästään ketään ohi. Ja hidastelen ihan vain vittuuksillani.
[/quote] No on huomattu, teidänlaisia persereikiä riittää. Mutta niinhän se menee, että osasi saat sinäkin vielä.
[/quote]
Huiiiiii. Toivottavasti jonotetaan samalle kassalle seuraavalla kauppareissulla. Kaivan säästöpossusta kolikot muuten vielä mukaan, voidaan sitten yhdessä laskea niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästä ikinä

Vierailija
4/9 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pistää hyvä kiertämään nyt kun tiedät miten iloinen yllätys se on.

Mäkin päästän muutamaa ostosta käsissään kantavat ohi aina kun mulla on vähän enemmän ostoksia eikä mitään suurempaa kiirettä. Moni on ihan epäuskoisena kysyny: anteeks mitä? Pieniä juttuja mut piristävät kummasti, molempia osapuolia.

Vierailija
5/9 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen harrastanut tuota samaa. Pienellä eleellä saa toiselle hyvän mielen. 

Vierailija
6/9 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä esimerkki siitä miten hyvä alkaa kiertää. Mullekin joku joskus teki näin, siitä lähtien olen aina antanut sen mennä ensin, jolla on vain vähän ostoksia. Mulla kun on aina hirveä määrä ja maksamisessa menee paljon pitempään.

Vierailija
7/9 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kertoa tähän väliin yksi hupaisa juttu. Pari vuotta sitten joku keski-ikäinen mies päästi minut kassajonossa ensin. Tai en tiedä voiko sitä sanoa päästämiseksi, koska hän lähti kassajonosta hakemaan jotain muuta, ja minä jäin jonossa seuraavana tietysti hänen tilalleen. No, minun vuoroni tuli, laitoin tavarani kassan hihnalle, ja otin muutaman askeleen sivummalle - en muista mitä otin, mutta tuossa kaupassa on kassan vieressä esim. lehdet ja terveyssiteet. Tässä meni ehkä jotain pari sekuntia, kassa oli ehtinyt piipata pari tavaraani tällä välin.

Käännyin sitten takaisin ottamani tavara kädessä, ja huomasin, että tuo kohtelias keski-ikäinen mies oli palannut takaisin. Hän sanoi "mä otan nyt paikkani takaisin, kun et pysynytkään jonossa", työnsi minun tavarani hihnalta sivuun, ja laittoi omat kamansa siihen. Kassa hämmentyneenä peruutti ne piippaamansa minun tavarani ja otti miehen tavarat tilalle.

Olisi tietty pitänyt sanoa jotain, mutta ujona ihmisenä tuijotin vain hämilläni. Sitä kyllä ihmettelen, miksei kassa sanonut miehelle mitään.

Vierailija
8/9 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuu koskaan päästään ketään ohi. Ja hidastelen ihan vain vittuuksillani.

Vierailija
9/9 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 17:02"]En tuu koskaan päästään ketään ohi. Ja hidastelen ihan vain vittuuksillani.
[/quote] No on huomattu, teidänlaisia persereikiä riittää. Mutta niinhän se menee, että osasi saat sinäkin vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän