Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

minulla ei ole unelmia

Vierailija
22.04.2015 |

Olin sellaisessa koulutuksessa jossa piti yhtenä tehtävä kirjata ylös omia unelmiaan. Minä en keksinyt kuin yhden ja Se oli, että vartaloni näyttäisi joku päivä hieman toisenlaiselta.

opiskelen unelma-alaani ja Se oli aikanaan unelmani päästä tähän kouluun ja nyt kun olen täällä, ei minulla ole mitään uutta tilalla. Tuki ahdistava olo että miksen osaa enää haaveilla. :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ole murros iän jälkeen osannut haaveksia eikä mulla ole ollut unelmia paitsi varovainen toive, että saisin joskus miehen ja lapsen. Nyt mulla on mies ja lapsi masussa. :)

Vierailija
2/5 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ole koskaan ollut. Ei sellaisia tarvi olla, jos ei luonnostaan ole. Minulla ainakin on ollut ihan hyvä elämä vaikken ole mistään haaveillut enkä mitään isompaa tavoitellut. Olen vaan mennyt sinne minne virta kuljettaa ja se on kuljettanut oikein hyvään elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveile minusta, niinkuin kaikki muutkin vajaaälyiset av-mammat. Mies21

Vierailija
4/5 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 13:53"]Mäkään en ole murros iän jälkeen osannut haaveksia eikä mulla ole ollut unelmia paitsi varovainen toive, että saisin joskus miehen ja lapsen. Nyt mulla on mies ja lapsi masussa. :)
[/quote]

Apua! Mies ja lapsi masussa?!? Miten pystyt oleen? Vedä nyt ainakin se mies sieltä ulos, ennenkun käy hullusti.

Vierailija
5/5 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:04"]Haaveile minusta, niinkuin kaikki muutkin vajaaälyiset av-mammat. Mies21
[/quote]Ilkeä ihminen ja sen mukaiset provot.