Miesystäväksi rehtori
Apua! Tapasin ihanan miehen, hän on lapseton noin 40v vuosi sitten pitkästä parisuhteesta eronnut mies. Minulla on kaksi yläkouluikäistä lasta. Tämä mies on aivan ihana: tumma, komea, fiksu, varakas jne. Ainoa ongelma on, että hän on sen yläkoulun rehtori, jota lapseni käyvät. Ihan kauhea tilanne! Lapset tulisivat hulluiksi, jos muuttaisimme yhteen tms. Toinen ongelma on koulutuksiemme ero, minä olen lähihoitaja ja hän on REHTORI, hemmetti!
Kommentit (9)
"Kutsu mua rehtoriks."
Sori, oli pakko :D
No ei kai teidän ihan heti tarvitse muuttaa yhteen? :D Odottakaa että lapset ovat käyneet yläkoulun loppuun.
Kukaan ei tajua! Voiko reksi kiinnostua lähihoitajasta?!
Joo varmaan. Tylsä ilta sulla? Luet jotain alistusnovellia?
Eräänkin kaverin äiti seurustellut sen tytön opettajan kanssa... Outoa kuulemma oli aluksi mutta nopeasti tottui
No ei kai ne lapset siellä yläkoulussa iäisyyksiä vietä?
Miten mies on ilmaissut kiinnostuksensa? Siitähän sä tiedät, voiko se olla kiinnostunut susta parisuhdemielellä.
En ymmärrä, mikä ongelma asiassa on. Kummitätini oli käymäni koulun rehtori. Ja kummisetä opettajana kuten isänikin. Semmoista se on. Pysyypä ainakin kontrolli, kun vanhemmat saa tietoa suoraan pääkallopaikalta.
Tavattiin baarissa, tuli mun luo yöksi. Kyllä mä oletan, että on musta kiinnostunut!
Uuhhh ... !! Mun fantasia