Oletko aamuisin kiukkuinen?
Kommentit (29)
Olen jos en saa heräillä rauhassa.
Miehellä tapana höpöttää heti aamusta jotain ja vihaan sitä, silloin saatan ärähtää jos ei kunnioita toiveitani .
En ole, koska olen hyvin aamuvirkku ja näin ollen saan aloittaa aamuni aina rauhassa.
En. Mies on joka aamu keittänyt kahvit valmiiksi ja antaa mun juoda kupillisen ennenkuin alkaa jutella. Ollaan opetettu myös lapset siihen että aikuiset juo ensin kupin tai kaksi kahvia ja vasta sitten saa tulla kyselemään. Ja sama kun tullaan töistä kotiin. Paitsi tietysti jos on oikea hätä niin saa tulla.
En ole kiukkuinen, olen vain hirveän väsynyt. En millään jaksaisi nousta ylös, vaikka olisin nukkunut pitkäänkin.
Jaaah että olenko? Kaikki mitä kukaan julkeaa sanoa, edes vilkaista suuntaani saa minut kihisemän raivosta. Viimeisin asia joka saa minut räjähtämään on "Hyvää huomenta!!!". Onneksi itsehillintäni on hyvä, joten olen täysin hiljaa ja pakenen jokaista ihmistä aamulla, jotten vahingossakaan loukkaisi heitä. Tähän lisäten olen tehnyt kaikille hyvin selväksi, että olen aamuisin todella vihainen ihminen ja jos tiuskaisen jotain ei kannata ottaa sitä itseensä. Silti, silti joka aamu, joku tulee puhumaan minulle jotain turhaa paskaa jostakin marsun persekarvoista. Tällöin en edes pahastuisi vaikka kyseinen osapuoli suuttuisikin, koska en voi käsittää mikä asiassa on niin vaikea ymmärtää. ÄLKÄÄ PUHUKO MINULLE AAMUISIN, JOS KERTA SELLAISEN TOIVEEN OLEN ESITTÄNYT!
Aamuärtsyilijä kirjoitti:
Jaaah että olenko? Kaikki mitä kukaan julkeaa sanoa, edes vilkaista suuntaani saa minut kihisemän raivosta. Viimeisin asia joka saa minut räjähtämään on "Hyvää huomenta!!!". Onneksi itsehillintäni on hyvä, joten olen täysin hiljaa ja pakenen jokaista ihmistä aamulla, jotten vahingossakaan loukkaisi heitä. Tähän lisäten olen tehnyt kaikille hyvin selväksi, että olen aamuisin todella vihainen ihminen ja jos tiuskaisen jotain ei kannata ottaa sitä itseensä. Silti, silti joka aamu, joku tulee puhumaan minulle jotain turhaa paskaa jostakin marsun persekarvoista. Tällöin en edes pahastuisi vaikka kyseinen osapuoli suuttuisikin, koska en voi käsittää mikä asiassa on niin vaikea ymmärtää. ÄLKÄÄ PUHUKO MINULLE AAMUISIN, JOS KERTA SELLAISEN TOIVEEN OLEN ESITTÄNYT!
Lääkkeet.
En ole, olen parhaalla tuulella juuri aamuisin. Jos nyt joskus olen kiukkuinen, niin alkuillasta ehkä.
Kyllä jos herään lasten tappeluun, sillon räjähdän aivan saman tien ja sitten on piru merrassa pitkän aikaa.
..mutta jos herään omineni ja saan olla sen vartin rauhassa, että ehdin tehdä aamupesut ja kahvinkeiton aivan rauhassa, niin sitten ei mitään ongelmaa.
Lasten rauhalliseen leikkiin sensijaan on kiva herätä🤓
En varsinaisesti, mutta ärsyynnyn helposti. Esim jos herätään miehen kanssa samaan aikaan ja miehen rutiineihin kuuluu heti aamusta hillitön ärsyketulva; kahvit ja aamupalat, televisio päälle ja sieltä aamutv, partakoneen pärinä, ympäri kämppää vaatteiden etsintä... mua alkaa ärsyttämään tällainen. Muulle riittä se, että saan kahvia ja saan herätä hiljaisuudessa, muu on liikaa. Yleensä teenkin niin, että lähden heti herättyäni koiran kanssa ulos ja tulen takaisin kun mies lähtee töihin. Sitten saan suorittaa omat rutiinini hiljaisuudessa. Eniten ärsyttää se aamutv typerine ihmisineen paskaa jauhamassa ja uutiset täynnä koronaa, ilmastonmuutosta ja wokeismia, ei pysty sellaiseen heti aamusta...
Saatan paukaista turpaan vastaantulijaa jos lähden liian aikaisin liikkeelle aamusta. Pitää olla tarkka kellon kanssa.
Jätin tuollaisen aamuäksyilijän, pilasi minunkin päiväni tehokkaasti
Olen todella kiukkuinen aamuisin ja olen ollut sitä lapsesta saakka. Tätähän ei Suomen kaltaisessa maassa saa edes ääneen sanoa, mutta olen paljon keskivertoa älykkäämpi ja uskon sen johtuvan siitä, että aivoillani kestää paljon normaalia kauemmin herätä kokonaan. Viimeinen asia, joka aivoissani herää, on aivojen empatiaa säätelevä tunnekeskus. Se on myös ensimmäinen asia, joka väsyessäni sammuu.
Joo, olen aamuäksy. Jo ensimmäinen teekupillinen auttaa. Veikkaan kiukkuisuuden johtuvan huonosta sokeritasapainosta. Normaalipainoisuudesta huolimatta verensokerini ovat mitä sattuu.
En ole. Viitisen minuuttia heräämisen jälkeen olen vielä uninen, mutta sitten piristyn. Olen iloinen ja vauhdikas aamuisin ja teen varmasti 90% koko päivän puuhista ennen klo 10. Iltapäivällä iskee hetkellinen väsymys (ainakin työpäivinä). Kiukkuinen en ole koskaan.
Olen. Ja päivällä. Myös iltaisin. Tasaisen vihainen. Se on tämä maailman tuska.
En ole. En tykkää heräämisestä yhtään. Mieluiten nukkuisin. Mutta en ole kiukkuinen, enkä tosin mikään auringonpaistekaan. Ihan neutraali olen.
Joo, mutta sitä ei huomaa, koska olen myös koomassa.
Rakastan aamuja. Hiljaisuutta ja kohta hyvät kahvit juomaan. Ihanaa!
Ei, olen aamuisin reipas, virkeä, energinen ja touhukkaan positiivinen.
En, mutta hiljainen olen. En jaksa kommentoida mitään.