Jos sinusta tulee mummo
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Ööö, miksi en saisi tietää? Olen varamummo miehen lapsenlapselle ja kyllä me saimme tietää siitä.
Ei esim kaikki saa tietää. Jos on vaikka antanut lapsensa adoptioon ja tulee biomummoksi, niin ei siitä kukaan ilmoittele.
Minusta on luultavasti jo tullut biomummo, koska tyttäreni lahjoittamista munasoluista on alkanut ainakin yksi raskaus. Varmaksi en kuitenkaan tiedä, eikä minulle asiasta luonnollisesti ilmoitella.
Niin no.. olen mies mutta kyllähän nykyisin pystytään mies muuttamaan naiseksi hoidoilla, joten teoreettisesti on mahdollista minustakin tulla mummo eräänä päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on luultavasti jo tullut biomummo, koska tyttäreni lahjoittamista munasoluista on alkanut ainakin yksi raskaus. Varmaksi en kuitenkaan tiedä, eikä minulle asiasta luonnollisesti ilmoitella.
Minäkin luulen, mutta eipä sitä tiedä.
Tottakai saan tietää. Saan tietää asiasta varmasti aika ensimmäisten joukossa, sillä minulla on hyvät välit lapsiini. Lapseni ovat jo aikuisia, mutta lapsia heillä ei ole, sillä opiskelut ovat tärkeämpiä nyt.
"Jos on vaikka antanut lapsensa adoptioon."
Voi jestas sua Ammattivalittaja... :D
Huomautan sinulle, että sinä otit ihan itse jälleen kerran tämän aiheen esille.
Mistäs nyt tuulee? Sähän monta vuotta täällä selitit, että se adoptioon antamasi poika on niin surkea tapaus, ettei ikinä pääse naimisiin tai tule isäksi.
Kaikista meistä naisista tulee mummoja, jos riittävän vanhoiksi eletään. Sen mummouden näkee sitten sekä peilistä että almanakasta.
Ja enemmistöstä tulee myös isoäitejä.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin niin.
M55
:D
Ööö, miksi en saisi tietää? Olen varamummo miehen lapsenlapselle ja kyllä me saimme tietää siitä.