Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV on sekopäiden täyttämä nykyään..

Vierailija
22.04.2015 |

Harvassa on oikeasti mielenkiintoiset ja hyvät keskustelut kun kaikenmaailman teinit ja mielenterveysongelmaiset on tänne hyökänneet paskaa elämäänsä ja pahaa oloaan purkamaan. Aika surkeaa pohjasakkaa täällä nykyään liikaa käy. Joskus muinoin oli ihan oikeita aiheita ja laadukasta keskustelua mutta sitten jotain tapahtui? Koitetaanko me järki-ihmiset pitää tämä palsta taas tasokkaampana ja hyökätään noita trolleja vastaan!?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä niin mieleni pahoitan kun yleistetään meidät mielenterveysongelmaiset aina. Minä olen ollut täällä myöskin jo "muinoin". Toki ala-arvoisia trollejahan tänne nyt on pesiytynyt, mitähän sille mahtaisi? Mitä tarkoitat hyökkäämisellä?
Minä en tosin ole järki-ihminen siis...

Vierailija
2/11 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse eksynyt tänne vasta tänä vuonna, mutta huomannut samaa.. On rakentavia keskusteluja monesta eri aiheesta, mutta niitä löytääkseen pitää haravoida aika paskapelto niin sanotusti. Ja hyppiä ala-arvoisten kommenttien ja vastausten yli. Harmillista.

Mutta ajattelisin, että parhaiten toimii kun jättää omaan arvoonsa täysin nuo "pellon " keskustelut ja vastaukset. Kun niille ei anna mitään niin josko ne siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:07"]Kyllä minä niin mieleni pahoitan kun yleistetään meidät mielenterveysongelmaiset aina. Minä olen ollut täällä myöskin jo "muinoin". Toki ala-arvoisia trollejahan tänne nyt on pesiytynyt, mitähän sille mahtaisi? Mitä tarkoitat hyökkäämisellä?
Minä en tosin ole järki-ihminen siis...
[/quote]
Puhun näistä vähän "toisenlaisista mielenterveysobgelmaisista", ja mielenterveysongelmainen olen siis itsekin paniikkihäiriöineni ja dissoineni. Tein vähän huonon aloituksen asiasta mutta toivottavasti ymmärrätte pääpointin, yritykseni oli tällä saada myöskin huomio kiinnittymään tekstiini ihan kaikenlaisilta ihmisiltä.

Vierailija
4/11 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:07"]Olen itse eksynyt tänne vasta tänä vuonna, mutta huomannut samaa.. On rakentavia keskusteluja monesta eri aiheesta, mutta niitä löytääkseen pitää haravoida aika paskapelto niin sanotusti. Ja hyppiä ala-arvoisten kommenttien ja vastausten yli. Harmillista.

Mutta ajattelisin, että parhaiten toimii kun jättää omaan arvoonsa täysin nuo "pellon " keskustelut ja vastaukset. Kun niille ei anna mitään niin josko ne siitä.
[/quote]
Ehkä tuo on tosiaan se paras hyökkäys eli jättää omaan arvoonsa. Jotenkin inhottavaa että saa nykyään tosiaan etsimällä etsiä sitä oikeaa keskustelua täältä ja sinnekin nämä röllykäiset pesiytyvät. Olis helvetin hyvä sellaisen provo-suodatin netissä olla :D mutta joo, sinä sen sanoit huomiota ne vain haluaa joten paras keino olla ruokkimatta näitä.

Vierailija
5/11 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän vedetään ihan suunniteltuja vihakampanjoita, joita ihan samoja löytyy samaan aikaan muilta foorumeilta. On kielivihaa, rotuvihaa ja uskonvihaa. Asialla eivät ole mt-ongelmaiset vaan fanaatikot. Ikävää se tosiaan on, kun keskustelu alkaa vaikkapa raparperipiirakan paistamisesta, niin sinnekin joku änkeää möykkäämään muslimeista ja hyysäreistä.

Vierailija
6/11 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti niin. Sikshän ne tänne kirjoittaa että saa viihdytettyä itseään. Kun ei noteeraa mitenkään ni se paras keino. Ite en edes lue aloituksia jotka arvaan jonkun provoiksi tai muuten asiattomiksi. Monet aloitukset on otsikolla tyyliin "tänään näin....." Eli joku alku, pisteet että saadaan ihminen lukemaan joku idiootti loppu. Jos on kunnon aihe niin ei siihrn tarvii mitään syöttiä ja koukkua. Nuo siis ohitan ja fiksuille suosittelen.

Vierailija
7/11 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo itse pääsekopää

Vierailija
8/11 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu siitä, että miehetkin löysi tän palstan. Valitettavasti!

Vierailija
9/11 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:28"]

Se johtuu siitä, että miehetkin löysi tän palstan. Valitettavasti!

[/quote]Juuri näin!

Vierailija
10/11 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on sekopäätrolli. KAIKKI AP:TA VASTAAN!

Vierailija
11/11 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:03"]

Harvassa on oikeasti mielenkiintoiset ja hyvät keskustelut kun kaikenmaailman teinit ja mielenterveysongelmaiset on tänne hyökänneet paskaa elämäänsä ja pahaa oloaan purkamaan. Aika surkeaa pohjasakkaa täällä nykyään liikaa käy. Joskus muinoin oli ihan oikeita aiheita ja laadukasta keskustelua mutta sitten jotain tapahtui? Koitetaanko me järki-ihmiset pitää tämä palsta taas tasokkaampana ja hyökätään noita trolleja vastaan!?

[/quote]

Määrittele mikä on tasokas keskustelu? Mielestäni mikään ulkonäköön tai painoon liittyvä ei sitä ole. Mielipiteitä meillä on kaikilla ja kaikesta. Se miten asiansa perustelee tai jättää perustelematta kertoo osallistujan henkisestä tasosta. Kun vastaus on pelkkä haista x niin eihän sille viitsi edes hymähtää.

Se että pysyy aiheessa ja kertoo siitä minkä tahansa mielipiteen perustelujen kanssa on jo hyvä yritys. Ei haittaa vaikka on väärässä ja oikeasti järkevät muuttaa kantaansa kun jokin juttu niille perustellaan että siksi näin tämä asia.

Ei tyhmien kanssa pidä hermostua, niille pitää vain sanoa selkeästi ja usein uudestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi