Ärsyttää kun mies, jota tapailen, ei osaa pukeutua talvivaatteisiin, valittaa kun aina palelee
Itse olen liikunnallinen ihminen, mikä on ihan koirani takia suotavaakin. Hän jaksaa värjötellä ohuessa keinonahkatakissa ja kesäkengissä lenkillä ehkä 15 minuuttia ja haluaa palata sisälle.
Tutustuin häneen netin kautta ja profiilissaan kovasti mainosti kuinka harrastaa lenkkeilyä ja nauttii luonnossa liikkumisesta. No ei siltä tunnu. Itse nautin pitkistä metsälenkeistä mutta tämä tyyppi järkyttyy jo jäniksen jätöksistä tai siitä jos varis lentää läheltä ohitse.
Liikunta on minulle elämäntapa ja tuo ärsyttää suunnattomasti. Kun olen kysynyt miksei hän käytä pakkasella talvivaatteita, niin niitä ei kuulemma myydä hänen tyylisiään.
Jos vaikka odotamme bussia niin menee hermo siihen "hyi vitt* kun on kylmä, tulis nyt se bussi" valitukseen.
Ehkä luovutan hänet suosiolla jollekin sisällä viihtyvälle?
Kommentit (23)
Onko viisasta seurustella ihmisen kanssa, joka ei kykene edes yksinkertaisissa asioissa toimimaan älyllisesti. Onhan sitä naisia jotka ottavat vastaan mm väkivaltaa mieheltä, kun se on niin ihana ja rakastettava. Kannattaa käyttää omaa ymmärrystä ja toimia sen mukaisesti. Miksi mennä heikoille jäille vapaaehtoisesti?
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika[/quote
Vaihda virttä! Ketä enää kiinnostaa tuo? Tai edes palstaa.
Siis miksi yhä tapailet, kun mies ei ole sitä mitä hait?