Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luovunpa sitten ainoasta harrastuksestani

Vierailija
22.04.2015 |

En enää jaksa kuunnella miehen valitusta siitä miten hankalaa on kun haluan käydä salilla edes pari kertaa viikossa, kun miehen pitäisi katsoa vauvaa sen ajan. En enää jaksa sitä epävarmuutta pääsenkö vai enkö pääse ja koska pääsen, niin enpä käy enää ollenkaan.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

I wanna be a martyr too...

Vierailija
2/20 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt kokonaan luovu. Käy vaikka kerran viikossa (ei ole liikaa vaadittu) ja tee sitten tehokasta kuntopiiriä (etunojapunneruksia yms. tai vaikka kahvakuulailua) kotona muutaman kerran viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

My mama was a MARTYYYYY-YYY-YYYR :'(

Vierailija
4/20 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:18"]Älä nyt kokonaan luovu. Käy vaikka kerran viikossa (ei ole liikaa vaadittu) ja tee sitten tehokasta kuntopiiriä (etunojapunneruksia yms. tai vaikka kahvakuulailua) kotona muutaman kerran viikossa.
[/quote] Alapeukku. Mitä alistumista! Nainen jumpatkoon kotona? Voi huh huh. Ap, pidä puolesi.

Vierailija
5/20 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo todellakin liikun sitten kotona - joka päivä kun vauva nukkuu. Mutta mihinkään en enää mene, ennen kuin mies tajuaa, että ansaitsen omaakin aikaa ja menoja. Sitten kun palaan töihin, alan viimeistään mennä taas joka tapauksessa, valitti tai ei. Ap

Vierailija
6/20 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teidän kannattaisi keskustella ihan rauhallisesti ensin. Ja oletko kertonu miehllesi miten hyvin hän osaa hoitaa vauvaa ja miten hienosti hän pärjää vauvan kanssa. Ja että miten paljon kunnioitat häntä siitä että hän antaa sinulle mahdollisuuden käydä salilla.

Kannustamisella saa enemmän aikaan kun valittamalla ja naama nyrpyllä olemisella. Eiköhän kannustuksella ja kiitämisellä sekä yhteisistä aikatauluista sopimalla tuokin ongelma ratkea.

Vierailija
7/20 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen jämäkasan olet ottanut mieheksesi?

Vierailija
8/20 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon luopunut ainoasta harrastuksestani ajat sitten.

en jaksanut enää sitä, että kun olen pois kotoa illalla, niin kaikki kotityöt on tekemättä. Jos olin laittanut pyykkikoneen päälle, pyykit ripustamatta, kaikki lautaset ja välineet on ruokapöydällä kun tulen kotiin. Ei siirretty tiskikoneeseen, ei ruokajämiä laitettu säilytysastioihin, ei mitään. Lasten vaatteita ei löydy mistään, riisuttu ja heitelty johonkin nurkkiin.

Huomasin, ettei mikään harrastus ole niin virkistävä, että jaksaisin sen jälkeen siivota taloa puoleen yöhön.

Ja tätä asiaa en missään kehtaa sanoa ääneen, täällä kehtaan. Enkä todellakaan tee marttyyriä itsestäni, en valita. Huomasin vain että elämän on helpompaa kun hoidan kotityöt kotona ja pääsen ajoissa nukkumaan.

Vierailija
9/20 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, luuketko etten ole yrittänyt? Olen varma, että mies tajuaa jotain vasta sitten, kun huomaa etten enää kysy päästä mihinkään. Jos sittenkään. Ap

Vierailija
10/20 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pah. Lupaat miehelle suuhoitoa pitkän kaavan mukaan kun tulet salilta, jos vauva ja koti on hoidettu, niin miehes odottaa sua iloisesti kotiin ja kaikki on viimeisen päälle. Ei ole iso rasti, miehet on helppoja.

Vierailija
11/20 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja.

Vierailija
12/20 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä teit lapsen tuollaiselle juntille? Hyviäkin miehiä olisi ollut. Oma syy.

Vierailija
13/20 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:37"]

Hahaa, luuketko etten ole yrittänyt? Olen varma, että mies tajuaa jotain vasta sitten, kun huomaa etten enää kysy päästä mihinkään. Jos sittenkään. Ap

[/quote]

Mä en muuten usko että huomaa. On vaan tyytyväinen kun ei vaadita enää vauvaa katsomaan. Ei kannattaisi lähteä tuohon, teet hallaa vain itsellesi ja mies pääsee kuin koira veräjästä (taas?)

Vierailija
14/20 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:50"]Pah. Lupaat miehelle suuhoitoa pitkän kaavan mukaan kun tulet salilta, jos vauva ja koti on hoidettu, niin miehes odottaa sua iloisesti kotiin ja kaikki on viimeisen päälle. Ei ole iso rasti, miehet on helppoja.
[/quote]
Mies saisi sitä muutenkin koska tahansa. Eli ei ole käyttis porkkana. Ap

Vierailija
15/20 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:37"]

[/quote]

Mä en muuten usko että huomaa. On vaan tyytyväinen kun ei vaadita enää vauvaa katsomaan. Ei kannattaisi lähteä tuohon, teet hallaa vain itsellesi ja mies pääsee kuin koira veräjästä (taas?)
[/quote]

Jep. Olen kokeillut käänteispsykologiaa mieheen kun kyse on ollut seksistä, siivoamisesta tai synttärilahjoista ja ei, ei toimi. Ei mies ala pohtia että mikä sitä muijaa vaivaa kun ei vonkaa tai miksei se mökötä kun unohdin vuosipäivän, mieshän on vaan iloinen kun nainen vihdoinkin tajusi lopettaa nalkutuksen turhista.

Vierailija
16/20 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä melkein uskon, että meillä voisi toimia. Pakko ainakin koittaa. Ap

Vierailija
17/20 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen ainoa harrastus on salilla käynti? Etkö tosiaan ole kiinnostunut muusta kuin omasta perseestäsi?

Vierailija
18/20 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy siellä perseeni takia, vaan niskajumin ja yleiskunnon. Ap

Vierailija
19/20 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:50"]Pah. Lupaat miehelle suuhoitoa pitkän kaavan mukaan kun tulet salilta, jos vauva ja koti on hoidettu, niin miehes odottaa sua iloisesti kotiin ja kaikki on viimeisen päälle. Ei ole iso rasti, miehet on helppoja.
[/quote]
Mies saisi sitä muutenkin koska tahansa. Eli ei ole käyttis porkkana. Ap
[/quote]
Ah, ihana nainen, tyydyttää miehensä ja pitää itsestään huolta. Sun miehes ei sua ansaitse, jätä se, löydät varmasti paremman itselles ja lapselle.

Vierailija
20/20 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän