Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen tulevaisuuden suunnitelmat

Vierailija
22.04.2015 |

Onko mitään tehtävissä vai eikö ihmistä vaan voi muuttaa. Ollaan oltu yhdessä viisi vuotta ja lapsikin on siunaantunut. Nyt kun vauvavuosi on ohi, niin olen alkanut puhumaan miehelleni tulevaisuudesta ja kävikin ilmi, että halutaan ihan eri asioita. haluaisin muuttaa toiselle paikkakunnalle, mies ei. Haluaisin muuttaa omakotitaloon tai rivitaloon tulevaisuudessa, hankkia kesämökin ehkä. Mies haluaa asua vuokralla kerrostalossa koko elämänsä, ei  mökkiä, ei autoa. Olen oikeasti luullut, että tämä kerrostaloelämä ilman autoa on vaan jokin vaihe, joka menee ohi. Olen pitänyt sitä niin automaattisena, että en ole edes ottanut puheeksi ennen kuin nyt, kun tuli vahingossa esille, kun aloin katsomaan taloja toiselta paikkakunnalta oman paikkakuntamme lisäksi. Mitään tehtävissä? Olemme kolmekymppisiä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä jos on ok-talo JA kesämökki?! Eikö siellä maalla asuta just siks ettei tarvitse mökkiä?

Vierailija
22/30 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että tilanteeni on huvittavakin, mutta minulle se on iso juttu tämä. Kyllä me ollaan puhuttu ja asiat etenivät koko ajan omalla painollaan oikeaan suuntaan. Siksi mentiin naimisiin ja hankittiin lapsi. Meillä seuraava askel olisi ollut oma koti(minun mielestä) Ymmärrän nyt, että mies olisi varmaan jo yhteen muuton yhteydessä puhunut oman kodin hankinnasta, jos olisi sitä halunnut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) todella monella maalla asuvilla on myös mökki.

Vierailija
24/30 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:26"]

Minä olen maalta ja tottunut tekemään kaikenlaista rakentamiseenkin liittyvää. En ole missään kohtaa ajatellut, että mies olisi se joka tekee kaiken.

Haluaisin vaan tarjota omalle lapselle saman tyyppisen elämän, kun itse on saanut.

[/quote]

Miksi et vaan tehnyt lasta saman tyyppisen ihmisen kanssa, joka olisi halunnut periyttää samat arvot kuin sinä. 

Vierailija
25/30 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ehkä lopetan tämän kirjoittelut ettei mene kokonaan pilkkaamisen puolelle. kiitos niille jotka kuuntelivat.

Vierailija
26/30 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:35"]

Ymmärrän, että tilanteeni on huvittavakin, mutta minulle se on iso juttu tämä. Kyllä me ollaan puhuttu ja asiat etenivät koko ajan omalla painollaan oikeaan suuntaan. Siksi mentiin naimisiin ja hankittiin lapsi. Meillä seuraava askel olisi ollut oma koti(minun mielestä) Ymmärrän nyt, että mies olisi varmaan jo yhteen muuton yhteydessä puhunut oman kodin hankinnasta, jos olisi sitä halunnut...

[/quote]

Sinä vaan lapsi kulta oletit, että mies haluaa samaa kuin sinä. Turha enää on parkua kun paskat on housuissa. Lapsi ei varmaan osaa näitä asioita kaivata, kun hänkään ei ole sinä ja teidän pitää löytää se keskitie. 

Vierailija
27/30 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:38"]

Niin. Ehkä lopetan tämän kirjoittelut ettei mene kokonaan pilkkaamisen puolelle. kiitos niille jotka kuuntelivat.

[/quote]

Eikö täälläkään kaikki mennyt niin kuin sinä suunnittelit ja nyt kiukuttelet kuin pikkulapsi, jolta on viety kaikki lelut ja karkit! :D

Minäminä maassa onkin kovin yksinäistä!

Vierailija
28/30 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mistä sinä nyt oikein suutuit?! Emme syöksyneet joukolla hyeenan lailla miehesi kimppuun saatanallisesti syyllistämään ja nyt sinä petyit. 

Sinä teit virheen ja nyt maksat siitä hintaa! Näistä asiosta pitää vaan puhua, eikä olettaa!

Vierailija
29/30 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Onhan se pettymys huomata, että itsessäkin on "vikaa" eikä vain miehen tulevaisuuden suunnitelmissa. :D

Vierailija
30/30 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ettei mene kokonaan pilkkaamisen puolelle." -ei mulla muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme