Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka et syö punaista lihaa vaan kalaa

Vierailija
22.04.2015 |

Miksi näin? Onko taustalla terveyssyyt, eettiset syyt vai molemmat? :P

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kala on parempaa ja terveellisempää. Syön punaista lihaa riistanmuodossa. Ei ole mitään järkeä syödä viljalla kasvatettua lihaa. Jos tekee sellaista mieli niin syön sit leipää.

Vierailija
22/31 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies ei koskaan tuo kunnon riistaa pöytään.

Pakko syödä tollasia kalanperkeitä:

http://pontu.eenet.ee/player/juras-erglis.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.hs.fi/m/ulkomaat/a1371864688859 Lukekaas tuo :-O Jos tekee mieli joskus lapsia ja vaikka näin terveyssyistäkin. Ei se lohi ole niin terveellistä. Kasvatettu siis.

Vierailija
24/31 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat, ja lisäksi se on makuasia.

Vierailija
25/31 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä menee vatsa sekaisin punaisesta lihasta

Vierailija
26/31 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekologiset syyt. Toki vegaaniruokavalio olisi eettisesti vielä kestävämpi, mutta on toistaiseksi tuntunut vielä liian vaativalta. 

Vierailija
27/31 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön paljon kalaa, ihan kaikenlaista mutta lihansyönnin olen pyrkinyt nyt rajoittamaan kerta viikkoon. Koska minua valistettiin täällä niin :) Ja kun ostan sen lihan niin etsin luomua.

Kala on yleensä lohta, seitä ja vaihtelevasti sitten muuta esim kampela, nieriä, tonnikala. Pyrin ostamaan pakasteena tai tuoreena, paitsi tonnikala tulee yleensä purkissa kotiin.

Vierailija
28/31 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin punaisen lihan syönnin parikymppisenä, kun tajusin, ettei mun ole pakko sitä syödä. Aina oli siis ällöttäny syödä punaista lihaa lapsuudenkodissa. Nyt 20 vuotta onkin menty ilman punaista lihaa, koska syön just sitä mitä haluan. Mun syyt ei siis ole eettiset eikä hienot. Ällötti vain syödä eläimiä, jo ihan pienenä lapsenakin, mutta söin päivittäin, kun muutakaan ei kotona tarjolla ollu. Kalaa silti syön ja kaikkia maitotuotteita ja kananmuniakin.

Vierailija
29/31 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaista kalaa? Joo, silloin tällöin.

Vierailija
30/31 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kala on käytännössä aina riistaa ja myös hyvin terveellistä, toisin kuin punainen liha.

Vierailija
31/31 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön kanaa, kalaa ja jauhelihaa.. Muuta en syö, en ole koskaan tykännyt kunnon lihasta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi