Koskiklinikalle Tampereelle?
Oon lopen kyllästyny juoksee lääkärissä erilaisten maha ja selkäkipujen takia, ja kun osa lääkäreistä on epäilly et se ois joku "gynevaiva"
Kukaan ei kuitenkaan tutki vaan lässyttää ja lähettelee papereita. Mahakivut on välillä tosi kovia ja tätä kestäny jonkin aikaa. Kurjaa.
Siksipä keksin säästöille sijoituksen, ja se on yksityinen lääkäri. Oon ajatellu mennä koskiklinikalle (Tampereelle) ja haluaisin kuulla kokemuksia, ja kuinka nopeasti sinne pääsee?
Oon vielä niin nuori että en haluais leikkiä terveydellä.
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 08:46"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 08:42"]Hinnat on tuon 80-100€ jos ei tarvita mitään toimenpiteitä. Toimenpiteet (esim papa, muut näytteenotot, ja jos sulla on joku tulehdus, niin joku näyte voi olla tarpeen) maksaa erikseen. Ultra ei maksa erikseen. Aikojen saatavuuden näkee myös netistä nettiajanvarauksesta. Jos haluat tietylle lääkärille, pääset parin viikon sisään, jos kuka tahansa gyne kelpaa, pääset todennäköisesti tänään. Mä oon käyny koskiklinikan gyneillä uusimasssa pilleriresptin noin kymmenkunta vuotta tai vähän yli, pääasiassa koska se on helppoa. Ihan ok kokemuksia. Selittävät vastaukset kaikkeen, mitä kysyt. [/quote]Kyllä mulla on ollut ultrallinen tutkimus kalliimpi kuin ultraton.
[/quote]
mulla ei, vaan ne on aina ultranneet ja silti on ollut sen perushinnan (mä oon käynyt joukkoseulonnoissa papassa ilmaiseksi, ja lääkärit sanoo, että koska mulla ei ole hpv:tä, ei joukkoseulontaa useammin tarvikaan käydä. Joten siitä ei oo koskaan tullut kuluja.) mulla mun ultrassa ei oo tarvinnut katsoa kuin perusjutut ja parin myooman koko, eli se on nopea ja helppo juttu - ehkä johtuu siitä?
Yksi hieman vanhempi nainen siellä on mukava, en äkkiseltään muista sen nimeä.
Siellä on välillä jonoo ja välillä pääsee just heti. :-)
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 08:48"]
mäkin haluan yksityiselle. ketä suosittelette tuolta ??
[/quote]
oon käynyt Tuppuraisella, Vasaralla ja Juntumaalla. Kaikki ihan ok. Tuppurainen ehkä tarjoaa kyselemättä eniten infoa, mutta kaikki ne on kyllä ihan helpostilähestyttäviä.
Mä olen käynyt kerran siellä sellaisella vaalealla noin viisikymppisellä naisella, olikohan sen etunimi joku Tarja. Suosittelen kovasti!
mäkin haluan yksityiselle. ketä suosittelette tuolta ??