Koskiklinikalle Tampereelle?
Oon lopen kyllästyny juoksee lääkärissä erilaisten maha ja selkäkipujen takia, ja kun osa lääkäreistä on epäilly et se ois joku "gynevaiva"
Kukaan ei kuitenkaan tutki vaan lässyttää ja lähettelee papereita. Mahakivut on välillä tosi kovia ja tätä kestäny jonkin aikaa. Kurjaa.
Siksipä keksin säästöille sijoituksen, ja se on yksityinen lääkäri. Oon ajatellu mennä koskiklinikalle (Tampereelle) ja haluaisin kuulla kokemuksia, ja kuinka nopeasti sinne pääsee?
Oon vielä niin nuori että en haluais leikkiä terveydellä.
Kommentit (31)
Koskiklinikan Leena Vasara on superhyvä gynekologi, suosittelen. Erittäin asiantunteva ja osaava, äärettömän hellävarainen, tekee kaikki tutkimukset kivuttomasti.
Luin taannoin tuosta Leenasta jotain, että olis muuttunu vähän tympeäksi.?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:25"]Luin taannoin tuosta Leenasta jotain, että olis muuttunu vähän tympeäksi.?
[/quote]
Kyllä mä olen pelkkää positiivista kuullut.
Itse Koskiklinikalla ja Terveystalossa käyneenä itse valitsisin ehkä ennemmin Terveystalon. Molemmissa toki osaavia lääkäreitä.
Terveystalo taitaa olla edullisempikin?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:58"]Terveystalo taitaa olla edullisempikin?
[/quote]
No on se!
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:58"]Terveystalo taitaa olla edullisempikin?
[/quote]
No on se!
[/quote]
Lisäksi lääkärit kuitenkin aika samoja. Osa nykyisistä Koskiklininan lääkäreistä on entisiä Terveystalolaisia ja toistepäin. Itse vaan tykästyin Terveystaloon kun ensin kulutin monta sataa Koskiklinikkaan enkä päässyt kivuista eroon. Ajattelin että ehkä uuden lääkärin silmä huomaisi jotain uutta ja menin Terveystalolle. Sama kuvannus kun oli jo koskiklinikalla tehty ja yllättäen vaiba löytyi ensimmäisellä käynnillä. Ehkä vain huonoa tuuria, mutta nykyään käyn Terveystalolla aina.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:58"]Terveystalo taitaa olla edullisempikin?
[/quote]
No on se!
[/quote]
Lisäksi lääkärit kuitenkin aika samoja. Osa nykyisistä Koskiklininan lääkäreistä on entisiä Terveystalolaisia ja toistepäin. Itse vaan tykästyin Terveystaloon kun ensin kulutin monta sataa Koskiklinikkaan enkä päässyt kivuista eroon. Ajattelin että ehkä uuden lääkärin silmä huomaisi jotain uutta ja menin Terveystalolle. Sama kuvannus kun oli jo koskiklinikalla tehty ja yllättäen vaiba löytyi ensimmäisellä käynnillä. Ehkä vain huonoa tuuria, mutta nykyään käyn Terveystalolla aina.
[/quote]
Onko Terveystalo edullisempi? Mun paikkakunnalta se kyllä löytyisi...
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:58"]Terveystalo taitaa olla edullisempikin?
[/quote]
No on se!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Luulis että on?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:58"]Terveystalo taitaa olla edullisempikin?
[/quote]
No on se!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
On se hieman. Toki Tampereen kaltaisella isommalla paikkakunnalla on enemmän valinnanvaraa lääkäreissä kun pikkukunnassa.
Hintoja vähän näki netistä, taitaa kaikilla olla se 80-100€
korjaan otsikon, siis Tampereella :)
Ap
Hinnat on tuon 80-100€ jos ei tarvita mitään toimenpiteitä. Toimenpiteet (esim papa, muut näytteenotot, ja jos sulla on joku tulehdus, niin joku näyte voi olla tarpeen) maksaa erikseen. Ultra ei maksa erikseen. Aikojen saatavuuden näkee myös netistä nettiajanvarauksesta. Jos haluat tietylle lääkärille, pääset parin viikon sisään, jos kuka tahansa gyne kelpaa, pääset todennäköisesti tänään.
Mä oon käyny koskiklinikan gyneillä uusimasssa pilleriresptin noin kymmenkunta vuotta tai vähän yli, pääasiassa koska se on helppoa. Ihan ok kokemuksia. Selittävät vastaukset kaikkeen, mitä kysyt.
200€ voi mennä ainakin, helposti.
Mulla tarvii ottaa näytteitä ja epäilen kyllä et yhdellä käynnillä en selviä.
Saakohan sieltä laskulla?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 08:42"]Hinnat on tuon 80-100€ jos ei tarvita mitään toimenpiteitä. Toimenpiteet (esim papa, muut näytteenotot, ja jos sulla on joku tulehdus, niin joku näyte voi olla tarpeen) maksaa erikseen. Ultra ei maksa erikseen. Aikojen saatavuuden näkee myös netistä nettiajanvarauksesta. Jos haluat tietylle lääkärille, pääset parin viikon sisään, jos kuka tahansa gyne kelpaa, pääset todennäköisesti tänään.
Mä oon käyny koskiklinikan gyneillä uusimasssa pilleriresptin noin kymmenkunta vuotta tai vähän yli, pääasiassa koska se on helppoa. Ihan ok kokemuksia. Selittävät vastaukset kaikkeen, mitä kysyt.
[/quote]
Reseptin uusin minäkin, papa ja varmaan joutuu ottaan paljon muitakin! :/
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 08:42"]Hinnat on tuon 80-100€ jos ei tarvita mitään toimenpiteitä. Toimenpiteet (esim papa, muut näytteenotot, ja jos sulla on joku tulehdus, niin joku näyte voi olla tarpeen) maksaa erikseen. Ultra ei maksa erikseen. Aikojen saatavuuden näkee myös netistä nettiajanvarauksesta. Jos haluat tietylle lääkärille, pääset parin viikon sisään, jos kuka tahansa gyne kelpaa, pääset todennäköisesti tänään.
[/quote]Kyllä mulla on ollut ultrallinen tutkimus kalliimpi kuin ultraton.
Terveystalo on myös hyvä jos lähetä löytyy sellainen. Minusta tuo klinikka on kauheen sokkeloinen paikka ja vaikeeta soitella ja kaikki...