Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäriä paikalla? Keuhkot rohisee niin lujaa et ei pysty nukkumaan, edes vieruskaveri

Vierailija
02.01.2022 |

Eli keuhkot rohisee uloshengittäessä kovalla äänellä, todella häiritsevää. Ilmeisesti keuhkoputkentulehdus mut sitä ei kai tarvitse lääkkeillä hoitaa vaan 3 viikkoa odottaa helppaako, onko näin? Muuten olo kohtuu ok. Ei nyt tee mieli ylimääräistä liikkua mut ei kuitenkaan kuumetta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuului mopon ääni keuhkoista. Keuhkokuume, vaikkei ollut kuumetta.

Vierailija
2/14 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virusperäiseen infektioon ei ole lääkettä. Lepoa, nestettä ja tarvittaessa särkylääkettä. Jos pystyt puhumaan lauseita hengästymättä, hapetus on ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei varmaan olo ollut kuitenkaan ”kohtuu ok” kuten aloittajalla.

Vierailija
4/14 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virusperäiseen infektioon ei ole lääkettä. Lepoa, nestettä ja tarvittaessa särkylääkettä. Jos pystyt puhumaan lauseita hengästymättä, hapetus on ok.

Juu ei muuta ongelmaa ku meteli. Yleensä käytän korvatulppia mut ei auta tähän ku tulee sisältä ja kuuluu tulpilla entistä kovempaa.

Vierailija
5/14 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei varmaan olo ollut kuitenkaan ”kohtuu ok” kuten aloittajalla.

Miten sen ottaa. Meni päiviä diagnoosista kun vointi meni sellaiseksi, että hengästyin pienistäkin askareista. Sairaalassa en ollut.

Vierailija
6/14 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rip!

Vierailija
7/14 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos menee keuhkokuumeen puolelle niin siitä voi tulla keuhkokudokseen arpeutumaa eli siis pysyvää haittaa. Soittele huomenna siihen alueesi päivystysnumeroon ja mittaa toki kuume kanssa. Siellä neuvovat kannattaako lähteä lääkärillä käymään.

Vierailija
8/14 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlainen rohina. Nyt olen yskinyt kaksi viikkoa. Aluksi oli kyllä tosi sairas olo. Nyt alkaa vähitellen helpottaa. Bisolvon Strong tuntuu tehoavan parhaiten. En siis ole käynyt lääkärissä, kun Salminen suositteli pysymään kotona. Ei myöskään kuumetta ole ollut.

Vierailija
9/14 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koronatesti oli negatiivinen. T: 8

Vierailija
10/14 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain terkkarilta tuossa tapauksessa kerran hengitystä avaavan suihkeen ja alkoholia sisältävän lakritsiyskänlääkkeen reseptillä (lääkäri neuvoi terkkaria reseptissä), mutta en antibiootteja. Alkoholi alkoi tappaa bakteereja kurkusta, en tiedä miten keuhkoputki alkoi paranemaan.

Vierailija
11/14 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin vastaavassa tilanteessa terveyskeskuksessa. Käskivät puhaltaa pulloon ja siinä se.

Vierailija
12/14 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei tämä mikään lääkäripalsta ole.

Soita oman alueesi päivystysnumeroon., d.ille!

Vierailija
13/14 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla samanlainen rohina. Nyt olen yskinyt kaksi viikkoa. Aluksi oli kyllä tosi sairas olo. Nyt alkaa vähitellen helpottaa. Bisolvon Strong tuntuu tehoavan parhaiten. En siis ole käynyt lääkärissä, kun Salminen suositteli pysymään kotona. Ei myöskään kuumetta ole ollut.

Ei Salmista kannata uskoa. kun et mennyt lekuriin eikä sulla ole virallisesti todettu olevan korona niin et tule saamaan mitään apua mahdollisen pitkän koronan hoitoon

Jestas että ihmiset on tyhmiä!!!

Aina testiiin! Ihan aina.

Vierailija
14/14 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä täällä kyselet?

Mene lääkäriin!

Kaukodiagnoosiako täältä etsit?

Tyhmyydellä ei ole rajoja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan