Vaimo haluaa kylpytynnyrin terassille
Pieni munaisen painajainen ? Vaimo muodokas nelikymppinen ja vapaa mielinen...
Kommentit (12)
Terassin kantavuus syytä tarkistaa kun kimppakivassa tynnyrissä temmellätte
Millainen terassi? Kylpytynnyri vesineen voi painaa helposti enemmän kuin auto.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:41"]Millainen terassi? Kylpytynnyri vesineen voi painaa helposti enemmän kuin auto.
[/quote] Itse asiassa kyseessä on kerrostalon parveke. Laskin, että tynnyriin menee noin 2 m3 vettä. Se on puulämmitteinen.
Mun tyttärelläkin on kylpym tynnyri,
Hmm. Miten parveke kestää tuon painon?
En usko että kestää tai että edes saisi asentaa, aivan liian painava.
Naapurin terassilla on tynnyri !! On muuten rohkeaa menoa, monta miestä kisailee viikonloppuisin naapurin rouvan kanssa, melat kovana koko naapuruston iloksi.
Hävettää kyl oman miehen prinssinakki, aina mökillä uimassa nakuna, perikunnan mökki, suvun pienin kalu.
tämmmöstä on nykyajan ihmisten touhu: seksiin liittyvät jutut ja netissä istuskelu vievät aikaa ja ovat tärkeintä. melkein toivoisi sotaa että kännyt ja tietsat ei toimisi ja joutuisi kaikki tekemään itse ja kärsimään. ois muutakin ajateltavaa kuin kalujen koot.
Kestäähän parveke helposti paljun, näitähän näkee melkein joka talossa. Kannattaa polttaa kuivia puita niin ei savu häiritse yläkerran naapureita.
Kylpytynniri on hyvä juttu, riippuen sijainnista. P.S. pienimunainen ja vapaamielinen ovat yhdyssanoja...