Tää palsta on hirveä paikka.
Kommentit (39)
Niin on, hyi olkoon! Onneksi on meitä parempiakin ihmisiä!!
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:58"]Ei kannata lukea sellaisia aloituksia tai ketjuja, jotka eivät miellytä.
[/quote]
No se siinä onkin. Idiootit tulevat omiin aloituksiin.
Olen käynyt täällä vuodesta 2002. Etsin koko ajan parempaa. En jaksa tätä persumeuhkausta ja suvaitsemattomuutta. Jos luen vielä sanan hyysäri tai msmupatja oksennan. Tunnen paljon mamuja, jotka ovat ihan tavallisia ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:00"]Olen käynyt täällä vuodesta 2002. Etsin koko ajan parempaa. En jaksa tätä persumeuhkausta ja suvaitsemattomuutta. Jos luen vielä sanan hyysäri tai msmupatja oksennan. Tunnen paljon mamuja, jotka ovat ihan tavallisia ihmisiä.
[/quote]
Hyysäri ja mamupatja.
Vierailija kirjoitti:
Niistä ilkeistä kommenteista ei kannata välittää, ihan oikeasti. Jotkut vastailevat pahasti tahalleen saadakseen vastapuolelle pahan mielen. Tää paikka on sitä paitsi erittäin lepsu verrattuna yhteen toiseen sivustoon jossa käyn. Siellä kun on ollut jo vuosia niin ei nää vauvan mielen pahoittajat tunnu miltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää palsta on hirveä paikka.
Hyi Hirveetä!
Täällä on sen verran tavallisia, kiinnostavia ja kannustavia keskusteluja että olen opetellut hyppäämään yli yhdentekevät vihamielisyydet. Aika säälittäviä tyyppejä niiden taakse kätkeytyy, ja nimenomaan kätkeytyy, kun puskista on turvallista heitellä pskaa.
puskista on turvallista heitellä pskaa.
Ilmiö on aika mielenkiintoinen. Toistuu muillakin palstoilla. Jotenkin tuntuu siltä, että vaikka ihmisten pitäisi olla koulutetumpia ja fiksumpia, ei se ainakaan netissä näy. Päin vastoin, koulutus on vain pahentanut tilannetta. Ehkä yhteiskunnan muutos ei anna sijaa empatialle? Tai sitten tietotekniikka vääristää ihmisten välistä kommunikaatiota. Olisi jollekin aika hyvä graduaihe tutkia nettikäytöksen muutosta viimeisten 15v kuluessa ja ottaa mukaan koulutuksen ja yhteiskunnan muutokset.
Tämä palstahan on henkisesti kuin ns. bittiavaruuden musta aukko, jonne kaikki erotuksetta vain katoaa mitään jälkiä jättämättä
Ihmisen perusluonne ei varmaankaan ole juuri muuttunut niistä ajoista kuin orjien ja leijonien väliset "kilpailut" areenoilla olivat kansanhuvia, nyt se verenhimo ja väkivallan jano näkyy vähän eri tavalla. Ihminen nauttii toisten kiduttamisesta.
Täällä on aika paljon nuoria, jotka saavat jatkuvasti ylilaudalla turpaansa. Erikseen sitten vielä teinejä. Toisaalta se on hyvä, onpahan joku paikka jossa edes on jonkin verran järkeä ja jotakin lohduksi siitä mitä vaille ovat kotonaan jääneet.
Yleensä kun on eri mieltä asiasta niin käsketään opetella kirjoittamaan. Joo, tässäkin kommentissa on varmaan joku pilkkuvirhe tai muu virhe, mut kuitenkin suurin osa ihmisistä kai suunnilleen ymmärtää pointin. Luulisin?
Itse voi vaikuttaa tekemällä fiksuja alotuksia ja kommentoimalla jämäkästi turhien ketjujen aloittajille.
Ei kannata lukea sellaisia aloituksia tai ketjuja, jotka eivät miellytä.