Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet sanovat minua söpöksi

Vierailija
02.01.2022 |

Miten saan tuon loppumaan?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000008434928.html

Sittenhän sinä voit söpöillä. Niin pääsee vaikka pääministeriksi.

Vierailija
22/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkauta itsesi kauniiksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puukolla kaiverrat he*vetin ruman arven keskelle naamaa?

Mitä pahaa tuossa söpöydessä nyt muka on? Ehkä se ei tulekaan ulkonäöstäsi, vaan käytöksestäsi?

Rumia arpia on jo, en halua lisää.

Niin, kyse ei ole välttämättä ulkonäöstä (luultavasti ei olekaan, koska en ole mitenkään nätti). Näytän kuitenkin ikäistäni nuoremmalta, olen kohtelias ja ystävällinen ja puhun pehmeällä äänellä. Joidenkin miesten mielestä olen sitten "söpö". Ongelmana siinä on se, että minuun suhtaudutaan alentuvasti eikä minua oteta vakavasti. Pitäisi muuttua rohkeammaksi ja tylymmäksi, ehkä vähän pelottavaksi mutta en tiedä miten.

- ap

Vierailija
24/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo loppuu 100% varmuudella kun tulee vähän ikää ja massaa

Vierailija
25/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa tuossa söpöydessä nyt muka on? Ehkä se ei tulekaan ulkonäöstäsi, vaan käytöksestäsi?

Niin, kyse ei ole välttämättä ulkonäöstä (luultavasti ei olekaan, koska en ole mitenkään nätti). Näytän kuitenkin ikäistäni nuoremmalta, olen kohtelias ja ystävällinen ja puhun pehmeällä äänellä. Joidenkin miesten mielestä olen sitten "söpö". Ongelmana siinä on se, että minuun suhtaudutaan alentuvasti eikä minua oteta vakavasti. Pitäisi muuttua rohkeammaksi ja tylymmäksi, ehkä vähän pelottavaksi mutta en tiedä miten.

- ap

Pieni, ei kaunis muttei rumakaan... söpö

Rohkeus ja tylyttäminen ei asiaa tule muuttamaan. Olisit vain kuspää söpöläinen.

Vierailija
26/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Stailataan sut:

- mustaksi hiukset, siilileikkaus, jotka nostetaan vielä pystyyn geelillä. Punainen raita kulkemaan hiusten keskellä

- nenäkoruja, lävistyksiä

- tökerö äänensävy + täkerö käytös

- kirosanoja ######### paljon, muista joka toinen sana vi tu

- mustaa vaatetta, sellainen metalliketju housuihin

Vierailija
27/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö on aina söpö. Niin se vain on.

Vierailija
28/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo loppuu 100% varmuudella kun tulee vähän ikää ja massaa

Olen nelikymppinen, eikä tytöttely/söpöttely ole loppunut vieläkään. En haluaisi itseäni lihottaa, pidän nykyisestä kropastani.

- ap

Vierailija
29/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnekysymys. Kasvata selkärankaa. Korota ääntäsi ja toista kovempaa ei aluksi ei kuulla. Kerro mielipiteesi suoraan. Älä mielistele ketään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi