Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen soittaa töihin useammin kuin työkavereiden teini-ikäiset lapset

Vierailija
21.04.2015 |

Siis 3-8 kertaa päivässä,meikä asia ole koskaan mikään tärkeä tai kiireellinen vaan tyyliin se sanoi sitä ja tuo tätä ja nyt kodinkoneesa /autossa palaa tällainen valo. Miten 35+ nainen voi olla noin lapsellinen? Miten yksikään nainen kykeni elämään aikana kun kännykkää tai edes lankapuhelinta oli keksitty? Silloin, ihan vallan alle 20v sitten, piti kait ottaa ihan itse vastuuta omista tekemisistä ja elämästä. 

M40

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun entinen työkaveri oli tuollainen, soitteli monta kertaa päivässä miehelleen ja jos mies ei vastannut heti puhelimeen, niin alkoi hirveä papatus siitä, että mitähän on sattunut ja eihän mitään ole sattunut. Ja sitten kun sai miehen kiinni, niin hirvittävä tivaaminen, miksi ei vastannut ja että pitää vastata. Kaiken huippu on se, että myös se mies oli samassa työpaikassa, mutta eri osastolla. Kyttäsi miehen kalenteria outlookista ja sitten tankkasi puhelimessa, että miksi et ollut merkinnyt kalenteriin, että olit palaverissa, kun et vastannut puhelimeen.

Töihin tulivat yhtä aikaa ja tietysti lähtivat. Aika monta kertaa kävi niin, että kun mies ei heti minuutilleen ollut hakemassa kotiin huoneen ovelta, niin soitti heti miehelleen ja käytävältä kuului kuinka miehen puhelin soi. Mies oli siis kävelemässä kohti, mutta olihan kello jo puoli minuuttia yli neljä, joten heti piti soittaa. Syömään tietysti piti aina mennä yhdessä.

Selän takana naureskeltiin naisen touhulle ja säälittiin miestä. Pari kertaa sanoin minäkin, että ei pidä vetää pulttia, jos ei heti vastaa. Voihan sitä olla vaikka vessassa kakkimassa ;) itse olen nainen, enkä todellakaan ymmärtä tuollaista soittelua ja kyttäämistä.

Vierailija
22/33 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:41"]Minun entinen työkaveri oli tuollainen, soitteli monta kertaa päivässä miehelleen ja jos mies ei vastannut heti puhelimeen, niin alkoi hirveä papatus siitä, että mitähän on sattunut ja eihän mitään ole sattunut. Ja sitten kun sai miehen kiinni, niin hirvittävä tivaaminen, miksi ei vastannut ja että pitää vastata. Kaiken huippu on se, että myös se mies oli samassa työpaikassa, mutta eri osastolla. Kyttäsi miehen kalenteria outlookista ja sitten tankkasi puhelimessa, että miksi et ollut merkinnyt kalenteriin, että olit palaverissa, kun et vastannut puhelimeen.

Töihin tulivat yhtä aikaa ja tietysti lähtivat. Aika monta kertaa kävi niin, että kun mies ei heti minuutilleen ollut hakemassa kotiin huoneen ovelta, niin soitti heti miehelleen ja käytävältä kuului kuinka miehen puhelin soi. Mies oli siis kävelemässä kohti, mutta olihan kello jo puoli minuuttia yli neljä, joten heti piti soittaa. Syömään tietysti piti aina mennä yhdessä.

Selän takana naureskeltiin naisen touhulle ja säälittiin miestä. Pari kertaa sanoin minäkin, että ei pidä vetää pulttia, jos ei heti vastaa. Voihan sitä olla vaikka vessassa kakkimassa ;) itse olen nainen, enkä todellakaan ymmärtä tuollaista soittelua ja kyttäämistä.

[/quote]

No HUH HUH. Kuulostaa ihan painajaiselta. En tiedä kumpaa säälin enemmän.

Meidän työpaikalla nainen soittaa teini-ikäisille lapsilleen 10-15 kertaa päivässä. Häiritsee kovaäänisillä puheluillaan kollegoita. Joutui puhutteluun asiasta, mutta sama meno jatkuu.

Toinen työkaveri whatapittelee 16v tyttärensä kanssa KOKO työpäivän ja myös soittelee, neuvoo esimerkiksi ottamaan omenan välipalaksi. Siis 16-vuotiasta. Pitävät työhuoneessaan myös palavereja koko perheen kesken. Siis työajalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä juttua edes riittää? Me soitetaan kyllä pari kertaa päivässä, sen verran että kysytään onko kaikki OK mutta tilanne on vähän eri kun nähdään vaan viikonloppuisin, eikä välttämättä aina edes silloin.

Vierailija
24/33 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ainakin soittelee mulle töistä niitä näitä.. Eipä meitä kumpaakaan tilanne haittaa ja ihanaa että välillä soitteleekin :)

Vierailija
25/33 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tuollainen mamma, joka viestittelee miehen kanssa kesken päivän. En ehkä niin paljon kuin tuo esimerkin nainen. En jaksa odottaa kaikkien asioiden päätöstä myöhään iltaan asti. Mies tekee pitkiä päiviä ja on paljon työmatkoilla. Haluan, että juoksevat asiat hoidetaan ajallaan.

Jos en kysy miehen mielipidettä tai neuvoa johonki asiaan, niin riitahan siitä seuraa. (esim. jos olen ajanut autolla, kun siinä on ollut joku vikavalo päällä tai olen antanut lapselle luvan lähteä yökylään, vaikka miehen mielestä ei saa mennä tai olen sopinut jonkun menon, joka on päällekkäin jonkun miehen menon kanssa.)

Vierailija
26/33 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:56"]

Mun mies ainakin soittelee mulle töistä niitä näitä.. Eipä meitä kumpaakaan tilanne haittaa ja ihanaa että välillä soitteleekin :)

[/quote]

Meillä samoin. Usein vielä niin päin että mies soittelee useammin minulle kun minä hänelle (ainakin jos ei lasketa niitä takaisin soittoja kun en voi miehen puheluun vastata ja soitan takaisin 5-20 min. kuluttua).

Vierailija
27/33 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yllättynyt yläpeukkujen määrästä. Kiitos, että olette palauttaneet uskoni kauniimpaan sukupuoleen tässä asiassa. --ap

Vierailija
28/33 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:56"]

[/quote]

Mun myös ja lähettelee kiihkeitä viestejä ;). En kyllä malta kieltää sitä, ovat kuitenkin sen verran ihania...

Vierailija
29/33 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahtii, kontrolloi.

Vierailija
30/33 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:41"]

Minun entinen työkaveri oli tuollainen, soitteli monta kertaa päivässä miehelleen ja jos mies ei vastannut heti puhelimeen, niin alkoi hirveä papatus siitä, että mitähän on sattunut ja eihän mitään ole sattunut. Ja sitten kun sai miehen kiinni, niin hirvittävä tivaaminen, miksi ei vastannut ja että pitää vastata. Kaiken huippu on se, että myös se mies oli samassa työpaikassa, mutta eri osastolla. Kyttäsi miehen kalenteria outlookista ja sitten tankkasi puhelimessa, että miksi et ollut merkinnyt kalenteriin, että olit palaverissa, kun et vastannut puhelimeen.

[/quote] kauhea miten ahdistavaa :(

Vierailija
31/33 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:29"]Mä en oo ikinä ymmärtänyt naisia, jotka pommittaa miehiään puhelyilla (tai toisinpäin).mä olen tasan kerran soittanut miehelleni töihin viiden vuoden aikana. Johan ehtii puhua sitten kotona töiden jälkeen. Reissuilla kun on niin hän soittaa illalla lapsille ja mulle hyvät yöt ja thats it.
[/quote]
No entä miehiä jotka pommittavat jatkuvasti kotiin vaimolleen? Minä saan ensimmäisen "huomenta muru" viestin klo 9. Puhelu tulee klo 11 ja vielä "rakastan sua" viesti klo 14. Ja 8-vuotta olemme olleet yhdessä.

Vierailija
32/33 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:29"]Mä en oo ikinä ymmärtänyt naisia, jotka pommittaa miehiään puhelyilla (tai toisinpäin).mä olen tasan kerran soittanut miehelleni töihin viiden vuoden aikana. Johan ehtii puhua sitten kotona töiden jälkeen. Reissuilla kun on niin hän soittaa illalla lapsille ja mulle hyvät yöt ja thats it.
[/quote]
No entä miehiä jotka pommittavat jatkuvasti kotiin vaimolleen? Minä saan ensimmäisen "huomenta muru" viestin klo 9. Puhelu tulee klo 11 ja vielä "rakastan sua" viesti klo 14. Ja 8-vuotta olemme olleet yhdessä.
[/quote]
Sori luin viestisi hätäiseen. Kirjoititkin "tai toisinpäin" :)

Vierailija
33/33 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:41"]Minun entinen työkaveri oli tuollainen, soitteli monta kertaa päivässä miehelleen ja jos mies ei vastannut heti puhelimeen, niin alkoi hirveä papatus siitä, että mitähän on sattunut ja eihän mitään ole sattunut. Ja sitten kun sai miehen kiinni, niin hirvittävä tivaaminen, miksi ei vastannut ja että pitää vastata. Kaiken huippu on se, että myös se mies oli samassa työpaikassa, mutta eri osastolla. Kyttäsi miehen kalenteria outlookista ja sitten tankkasi puhelimessa, että miksi et ollut merkinnyt kalenteriin, että olit palaverissa, kun et vastannut puhelimeen.

No HUH HUH. Kuulostaa ihan painajaiselta. En tiedä kumpaa säälin enemmän.

Meidän työpaikalla nainen soittaa teini-ikäisille lapsilleen 10-15 kertaa päivässä. Häiritsee kovaäänisillä puheluillaan kollegoita. Joutui puhutteluun asiasta, mutta sama meno jatkuu.

Toinen työkaveri whatapittelee 16v tyttärensä kanssa KOKO työpäivän ja myös soittelee, neuvoo esimerkiksi ottamaan omenan välipalaksi. Siis 16-vuotiasta. Pitävät työhuoneessaan myös palavereja koko perheen kesken. Siis työajalla.

Ihan parasta  :D