Nainen soittaa töihin useammin kuin työkavereiden teini-ikäiset lapset
Siis 3-8 kertaa päivässä,meikä asia ole koskaan mikään tärkeä tai kiireellinen vaan tyyliin se sanoi sitä ja tuo tätä ja nyt kodinkoneesa /autossa palaa tällainen valo. Miten 35+ nainen voi olla noin lapsellinen? Miten yksikään nainen kykeni elämään aikana kun kännykkää tai edes lankapuhelinta oli keksitty? Silloin, ihan vallan alle 20v sitten, piti kait ottaa ihan itse vastuuta omista tekemisistä ja elämästä.
M40
Kommentit (33)
Huh, kuulostaa rankalta. Olen tänä vuonna soittanut kerran miehelle kesken työpäivää ilmoittaakseni, että joudun lähtemään Tukholmaan ja palaan iltakoneella. Laitamme toisillemme joka päivä tyhjän viestin kun lähdemme kukin työpaikalta, niin toinen osaa arvioida milloin saapuu kotiin.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:53"]
Mistä sitä juttua edes riittää? Me soitetaan kyllä pari kertaa päivässä, sen verran että kysytään onko kaikki OK mutta tilanne on vähän eri kun nähdään vaan viikonloppuisin, eikä välttämättä aina edes silloin.
[/quote]
Pari kertaa päivässä? Miksi tuo pitää hoitaa työajalla?
[/quote]
Lukeekos jossain että hoidetaan työajalla? Eikö kaikki vieläkään tiedä että on muunlaisiakin duuneja ja duuniaikoja kuin 7-17 välillä?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 09:24"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:10"]
Mistä sitä juttua edes riittää? Me soitetaan kyllä pari kertaa päivässä, sen verran että kysytään onko kaikki OK mutta tilanne on vähän eri kun nähdään vaan viikonloppuisin, eikä välttämättä aina edes silloin.
[/quote]
[/quote]
Lukeekos jossain että hoidetaan työajalla? Eikö kaikki vieläkään tiedä että on muunlaisiakin duuneja ja duuniaikoja kuin 7-17 välillä?
[/quote]
Nii ja toisaalta, mä en edes olisi sellaisessa duunipaikassa jossa ei saisi hoitaa yksityisasioitakin kohtuudella työaikana. Aika hankalaa esim. just sellaiselle 8-16 töissä olevalle hoitaa mitään virastoasioita.
Ja tästähän ei ollu merkkejä ilmassa...
Sano ykskin syy miksi teini soittaisi vanhemmilleen töihin?
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:33"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:29"]Mä en oo ikinä ymmärtänyt naisia, jotka pommittaa miehiään puhelyilla (tai toisinpäin).mä olen tasan kerran soittanut miehelleni töihin viiden vuoden aikana. Johan ehtii puhua sitten kotona töiden jälkeen. Reissuilla kun on niin hän soittaa illalla lapsille ja mulle hyvät yöt ja thats it. [/quote] no minä keskustelen mieheni kanssa esim whatsapissa lähes koko ajan ja jos esim olen kaupassa enkä jaksa näpytellä niin soitan ja kysyn tahtoisiko hän jotain kaupasta. Saatamme myös jäätä puoleksikin tunniksi puhumaan niitä näitä. En ymmärrä mikä ongelma siinä muka on? Tietysti ensin kysyn että onko kiire töissä ja hän tietää että voi vaikka lyödä luurin korvaan jos tulee joku tärkeä juttu. Kyllä mä pärjäisin ilman niitä puheluja yms, mutta miksi pitäisi :D
[/quote]
No kuule jos vaikka siksi, että miehesi on työpaikalla työnantajan ajalla. Ihme toimintaa.
No vittu älä vastaa jos et jaksa puhua! Tai sano suoraan.
Mä en oo ikinä ymmärtänyt naisia, jotka pommittaa miehiään puhelyilla (tai toisinpäin).mä olen tasan kerran soittanut miehelleni töihin viiden vuoden aikana. Johan ehtii puhua sitten kotona töiden jälkeen. Reissuilla kun on niin hän soittaa illalla lapsille ja mulle hyvät yöt ja thats it.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:29"]
[/quote]molemmissa tapauksissa olen sydämetön sika kun ei juuri silloin ole aikaa
Mä en oo ikinä ymmärtänyt naisia, jotka pommittaa miehiään puhelyilla (tai toisinpäin).mä olen tasan kerran soittanut miehelleni töihin viiden vuoden aikana. Johan ehtii puhua sitten kotona töiden jälkeen. Reissuilla kun on niin hän soittaa illalla lapsille ja mulle hyvät yöt ja thats it.
[/quote]toivottavasti löydän vielä jonkun sinunkaltaisesi. -ap
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:30"]
[/quote]molemmissa tapauksissa olen sydämetön sika kun ei juuri silloin ole aikaa
[/quote]
Eikö ole parempi että nainen tietää sen kuin epäilee sitä.
Sano sille että jouduit pomon puhutteluun siitä kun olet jatkuvasti puhumassa puhelimeen työaikana.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:29"]Mä en oo ikinä ymmärtänyt naisia, jotka pommittaa miehiään puhelyilla (tai toisinpäin).mä olen tasan kerran soittanut miehelleni töihin viiden vuoden aikana. Johan ehtii puhua sitten kotona töiden jälkeen. Reissuilla kun on niin hän soittaa illalla lapsille ja mulle hyvät yöt ja thats it.
[/quote]
no minä keskustelen mieheni kanssa esim whatsapissa lähes koko ajan ja jos esim olen kaupassa enkä jaksa näpytellä niin soitan ja kysyn tahtoisiko hän jotain kaupasta. Saatamme myös jäätä puoleksikin tunniksi puhumaan niitä näitä. En ymmärrä mikä ongelma siinä muka on? Tietysti ensin kysyn että onko kiire töissä ja hän tietää että voi vaikka lyödä luurin korvaan jos tulee joku tärkeä juttu. Kyllä mä pärjäisin ilman niitä puheluja yms, mutta miksi pitäisi :D
No älä nyt kuitenkaan kuvittele, että kaikki naiset ovat yhtä avuttomia vaikka oma akkasi onkin tuollainen käsi.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:32"]
[/quote]
[/quote]juurihan kirjoitin että tätä mieltä hän näissä tapauksissa on
Minä en ole koskaan soittanut poikaystävälle, kun tämä on ollut koulussa. Seurusteltu vähän päälle 2v. Viestiä saatan laittaa whatsupissa ja kysyä monelta on ruokkis, jos olisikin samaan aikaan. Muuten annan koulurauhan, kerkeää sit koulun jälkeenkin jutella.
N17
No me ainaki lähetellään mesen kautta toisille "lämmittelyviestejä" töiden aikana. Tai sellaisia söpöstelyviestejä ;) Eihän niiden tarvi loppua vaikka naimisissa ollaankin
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:35"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:32"]
[/quote]
[/quote]juurihan kirjoitin että tätä mieltä hän näissä tapauksissa on
[/quote]
Niin miksi se häiritsisi, että hän sen tietää ja on sitä mieltä?
[/quote]