Mitä olet tehnyt tänään?
Itse pötkinyt sängyssä koko päivän, lukenut kirjaa ja mussuttanut juustoja. Olo on sen mukainen. Kohta jos kävis raahaamassa vedet saunalle ja pistäs lämpeemään.
Kommentit (11)
Kävin koiran kanssa lenkillä, kolasin vähän lunta, tekaisin makkaratikut (kohta nuotioon grillaamaan), neuloin villapaitaa, neloin sukat valmiiksi, sulatin pakastimen, tein ruokaa, kävin yksin lenkillä. Nyt minäkin menen laittaa saunaan tulet!
Ulkoilin metsässä koirien kanssa, nukuin päiväunet, olen soittanut pianoa, lukenut kirjaa ja kohta laitan tulet saunalle.
Ajeltiin vaunumökille tekemään lumityöt ja tarkistamaan paikat, sieltä ajettiin hakemaan läjä riistalihaa ja kotimatkalla poikettiin kauppaan. Päivä meni tienpäällä .
Töissä, just tulin kotiin ja nyt sängyssä koitan saada unesta kiinni että jaksaa taas aamulla/yöllä nousta töihin.
Tehnyt lumitöitä vapaa - ajan asunnolla, ajanut 100km autolla, käynyt kaupassa, ulkoiluttanut koiraa x 2,käynyt äidin luona lounaalla, lukenut Hesaria, vauvapalstaillut.
Nukkunut yli puolille päivin, katsonut hbo maxilta Sinkkuelämää ja hakenut Hesestä mättöä. Teinin herätin kolmelta, kyllä tää loma on rentoa aikaa kaikille. Itsekin nyt lomalla, vasta loppiaisen jälkeen töihin. Nautin, kun ei ole mitään aikatauluja.
En yhtään mitään, tai just sitä mitä on huvittanut. Eka vapaa viikonloppu pitkään aikaan.
Luin Hesarin, sen jälkeen kirjoitin tieteellistä artikkelia, kävin kaupassa ja hain pizzan. Ilta mennyt nettiä selaillessa, lukiessa. Tulevaa työviikkoa mietin myös. Kohta käyn suihkussa ja jatkan lukemista. Tiedän, että yö kuluu heräillessä, mutta silloin laitan jonkun yle podcastin pyörimään. Auttaa nukahtamiseen hyvin.
Kävin kaupassa, tiskasin, kävin lenkillä ja kohta meen saunaan.
Olen katsonut sarjoja ja leffaa, tehnyt nakkeja ja perunasalaattia, nukkunut päiväunet ja käynyt läheisellä luomutilalla eläimiä rapsuttelemassa.
Pesin pyykkiä, soitin kitaraa, ulkoilin metsässä, laitoin ruokaa, kävin kaupassa, kirjoitin tutun kanssa whatsappissa, söin.....