Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet haluavat lapsia, mutta sitten eivät kuitenkaan osallistu lapsen hoitamiseen?

Vierailija
02.01.2022 |

Sitten ihmetellään kun suhde lapseen on etäinen. Kaipaan erityisesti miehiltä vastauksia.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo halusi.

Vierailija
2/51 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kaikki noin tee. Minä itse hoidan lastani, koska oma lapsi kiinnostaa. Kaverilla lapsi ja häntä ei kiinnosta hoitaa, kun ennemmin notkuu kalja kädessä ja pelaa pleikkarilla. Hän myös kertoi ettei edes olisi halunnut lasta jne. Valmiiksi oli jo tota mieltä ja sitten, kun se vastuu tulee, niin ei vaan huvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesää ne vaan haluaa

Vierailija
4/51 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhoito kuuluu naisille. Mies voi sitten opettaa lasta kun se alkaa olla sen ikäinen että ymmärtää jotain jostain.

Vierailija
5/51 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä osallistuu melkein enemmän kuin minä. Innokas isä ja mikäpäs siinä.

Vierailija
6/51 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne oo pienenä kivoja, kun kaikennäköstä vaipanvaihtoo ja puklailua.

8-10 vuotiaina ne alkaa olemaan siedettäviä, jos vaan nainen on kasvattanut niistä hyvätapaisia.

Vierailija
7/51 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko geenien jatkaminen.

Vierailija
8/51 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa yleistää.

Minunkin mieheni on tosi hyvä isä, hoitaa lapsiaan siinä missä minäkin. Viikolla hän käy tietysti töissä jolloin lapset ovat pääosin minun vastuullani, mutta iltaisin kuitenkin osallistuu iltatoimiin lasten kanssa ja vie esikoisen nukkumaan kun minä nukutaan vauvan. Mieheni antaa minun myös nukkua viikonloppuisin puoleen päivään asti ja sillä aikaa hoitaa lapset ja ruoat. 🥰

Vierailija
9/51 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuo yleistys ottaa kaaliin. Ihanko kaikki miehet haluaa vain pesää eikä ota koskaan vastuuta lapsista? Huoh.

Vähän sama kuin yh-äitejä katsotaan alaspäin kun taas yh-isiä ylistetään.

Vierailija
10/51 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastenhoito kuuluu naisille. Mies voi sitten opettaa lasta kun se alkaa olla sen ikäinen että ymmärtää jotain jostain.

Tämä. Lapsi kiinnostuu isästään jossain vaiheessa luonnollisesti ja se on se hetki kun isän on syytä astua kuvioihin.

Vierailija
11/51 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuo yleistys ottaa kaaliin. Ihanko kaikki miehet haluaa vain pesää eikä ota koskaan vastuuta lapsista? Huoh.

Vähän sama kuin yh-äitejä katsotaan alaspäin kun taas yh-isiä ylistetään.

Yh-isien ylistys johtuu siitä että riitatilanteessa yli 80% lapsista määrätään äidille.

Vierailija
12/51 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suhde lapseen tule välttämättä lapsen hoitamisesta, ap.

Vierailija
13/51 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla niin kuin muutkin ikäisensä / status asia / haluaa todistella kavereille ettei ole ns. tuhkamuna / sitoo hienosti vaimon suhteeseen miehen kanssa

Vierailija
14/51 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä naisilla on paha tapa projisoida tunteenne meihin miehiin. Eli jos nainen haluaa lapsen, ja mies ei pontevasti moneen kertaan sano vastaan, ettei ikinä lapsia, niin nainen olettaa, että mies haluaa lapsen. Vaikka oikeasti mies haluaa vain välttää konfliktia. Sitten ihmetellään, kun "mies halusi" lasta ja nyt se ei kiinnosta. 

Vinkki naisille: jos miehenne ei oma-aloitteisesti sano, että todella haluaa lapsia, niin hän ei niitä halua.

Vierailija
15/51 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle joskus parempi, ettei molemmat (äiti JA isä) hoida.

16/51 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oikeasti miehiä kiinnostaa se ajatus isyydestä, mutta käytännössä aika harva siihen pystyy aikuisten oikeasti sopeutumaan. Lisäksi paneminen on kivaa järjestään joten totta kai moni sanoo haluavansa lapsia, koska silloin pääsee panemaan paljaalla (tämä nyt vaan on monelle miehelle tärkeää tai ainakin paljon mieluisampaa kuin kumin kanssa seksin harrastaminen).

Vierailija
17/51 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä osallistuin ja lähes kaikki viikonloput yksin, kun vaimo matkusteli harrastuksen vuoksi. Vaimo ei osallistunut perheen kuluihin, selitäpä sinä se.

Vierailija
18/51 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät halua.

Vierailija
19/51 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla on monesti paljon parempi suhde isään, kuin äitiin. Miksi? Koska suhde isän kanssa on monesti tasavertaisempi.

Vierailija
20/51 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta hoitaminen, jos on tyly.