Osaisiko miehesi ostaa sinulle oikeankokoisia tamponeja?
Kommentit (59)
Minä ainakin osaan ostaa oikean kokoisia tamponeja omalle vaimolleni, eli huopasaappaita lasten koolla.
Ei varmaan osaisi :D siksi pyrin ostamaan ne itse. Jos on pakko laittaa mies ostoksille, kuvailen yksityiskohtaisesti paketin ja montako pisaran kuvaa pitää olla.
Kyllä osaa ostaa kun kerron millaisia tarvitsen.
Kerroitko miehelle tarvitsetko pieneen vai isoon vuotoon. Ja miten ne paketeiss on merkitty. Ei kai kukaan aikuinen pillun koon mukaan osta :D
Jos mun pitäisi pyytää miestäni ostamaan mulle tamponeita (ei tarvitse, käytän kuppia ja kestositeitä), kertoisin tarkat speksit. Nyt ap ja nro 3 tuntuvat kuvittelevan, että tamponin koko valitaan emättimen koon mukaan. Lapsikullat, ei valita, se valitaan vuodon määrän mukaan. Se isoinkaan tamponi ei ole kovin iso. Ainoastaan se pienin koko on tarkoitettu nuorille, aloitteleville tamponin käyttäjille, sen imukyky ei kuitenkaan poikkea kauheasti siitä suuremmasta koosta, eli regularista.
Onko kysyttävää, vai riittääkö tämä tietopaketti?
No ei kun se luulee, että tamponien koko pitää valita vaginan koon perusteella eikä ymmärtäisi miksi tarvitsen isoimpia mahdollisia :D
No en varmaan osaisi itsekään, kun olen käyttänyt kuppia jo lähemmäs kymmenen vuotta.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 15:48"]No ei kun se luulee, että tamponien koko pitää valita vaginan koon perusteella eikä ymmärtäisi miksi tarvitsen isoimpia mahdollisia :D
[/quote]
Mikset sitten kerro totuutta, vaan annat miehesi elää luulossaan?
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:02"]Missä vaiheessa vaimosi kastroi sinut?[/quote]
Se oli kirurgi, ei vaimo. Kun lapset oli tehty. Yritin sanoa emännälle, että siinä säästäisi pitkän pennin, jos hän ottaisi kaksi tiiliskiveä ja... tiedät varmaan, mutta se höpisi jotain naisten juttuja hygieniasta ja turvallisuudesta.
Kysyin mieheltäni, niin kyllä olisi osannut ostaa. Ei tosin ole tarvetta, kun en enää käytä tamponeja :D
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:11"]
Onko niissä tamponeissa siis koossa eroja?
Ovatko ne erot pituus- vai leveyssuunnassa?
Eikö olisi ekologisempaa käyttää afrikkalaisia pesupähkinätamponeja niin luonto kiittää?
[/quote]
Mistäs noita pesupähkinätampponeita on myynnissä :D
Kaksi kertaa on pitänyt ostaa ja molemmilla eri kerroilla eri naisille. Pakko jos on niin ostan mutta pitää sitten kertoa merkki ja malli. Varalta vielä vaihtoehto jos ensimmäistä ei ole. Vessapaperiakaan en mieti vaan ostan sitä peruskeltaista. Ei riitä hermo pohtia niiden eri vaihtoehtojen kanssa joista en mitään tiedä. Enkä oikeastaan halua tietää, naisten vuodot on yksi asia mistä olen mielummin tyhmä kuin tietävä.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:11"]
Onko niissä tamponeissa siis koossa eroja?
Ovatko ne erot pituus- vai leveyssuunnassa?
Eikö olisi ekologisempaa käyttää afrikkalaisia pesupähkinätamponeja niin luonto kiittää?
[/quote]
Mistäs noita pesupähkinätampponeita on myynnissä :D
[/quote]
Varmaankin kaikissa ekololo kaupoissa.
Jos lähettäisin mieheni tamppooniostoksille, hän soittaisi kaupan hyllyltä, ja kuvailisi paketteja. Ostan niitä itsekin niin harvoin, etten ulkoa muistaisi millaisia pitäisi tuoda.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:10"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:05"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 17:30"]Miksi mies niitä edes ostaisi? Kyseessä on NAISEN HENKILÖKOHTAISET HYGIENIATUOTTEET. En ymmärrä näitä kehariin verrattavia naisia, jotka eivät tiedä , koska vuotavat, saatika eivät osaa niihin varautua tai pitää tuotteita aina varastossa? [/quote] Ööh... mitähän kohtaa sä et ymmärrä? Ei kai se sitä tarkoita jos mies noita ostaa, että menkat alkoi jotenkin yllättäen? Jos mun mies menee kauppaan, saatan sanoa sille, että tuo sellaisia, ovat näköjään vähissä. Kukahan se kehariin verrattava olikaan? :-D
[/quote]
Kuinka KEHARI on ämmä, joka ei pidä omista vittutupoistaan huolta? Tuleeko sulle jotenkin yllätyksenä se , että alapääsi valuu, vaikkakaan ei juuri samalla kellonlyömällä joka kerta?
Ne on sun vitun tukkeita, ei miehen.
[/quote]
Tässäpä kuulkaa naiset älykäs mies! :-DDD
Kylläpä joku nyt on ottanut itseensä, jos mies ostaa kaupasta jotain, mitä hän itse ei käytä :D Huvittavaa. Kauhea raivo päällä asiasta, joka ei edes häntä koske. Älä huoli, pysyt kyllä takuulla sinkkuna, ei tule koskaan eteen sitä tilannetta, että joku nainen pyytäisi sinua ostamaan kuukautissuojia.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:06"]
Ihanteellinen oikeistolainen (kokkarit, keskusta, persut) tamponi imee kaikki veret (eli rahat) itseensä (eli siis eliitille) ja satunnaisista läpilurahduksta saa sitten kansa nauttia housujen haaruksista.
Ihanteellinen vasemmistolainen tamponi: kaikki lurahtaa housuun, kun ei ole koko tamponia. Vihreiden ihanteellinen tamponi: kuukuppi joka ei toimi, mut on siis tosi ihanteellinen. Kristillinen tamponi: kuukautisia ei ole, koska nainen on raskaana koko ajan täyttäen näin kristillistä velvollisuuttaan. RKP-läisten tamponi: bara på svenska, koska bättre folk eikun blod.
[/quote]LOL Insinöörien ihannetamponi: tamponi on pieni jätteenkäsittelylaitos, jossa erotellaan eri ainesosat, tehdään verianalyysi, mitataan kolesteroli sun muut ja loppu laitetaan uusiokäyttöön. Naisten kuukautisilla hoidetaan valtakunnan energiansaanti ja nostetaan maan talous huippuun.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:39"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:05"] [quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 17:30"]Miksi mies niitä edes ostaisi? Kyseessä on NAISEN HENKILÖKOHTAISET HYGIENIATUOTTEET. En ymmärrä näitä kehariin verrattavia naisia, jotka eivät tiedä , koska vuotavat, saatika eivät osaa niihin varautua tai pitää tuotteita aina varastossa? [/quote] Ööh... mitähän kohtaa sä et ymmärrä? Ei kai se sitä tarkoita jos mies noita ostaa, että menkat alkoi jotenkin yllättäen? Jos mun mies menee kauppaan, saatan sanoa sille, että tuo sellaisia, ovat näköjään vähissä. Kukahan se kehariin verrattava olikaan? :-D [/quote] Kuinka KEHARI on ämmä, joka ei pidä omista vittutupoistaan huolta? Tuleeko sulle jotenkin yllätyksenä se , että alapääsi valuu, vaikkakaan ei juuri samalla kellonlyömällä joka kerta? Ne on sun vitun tukkeita, ei miehen. [/quote] Ostan mäki lihaa kaupasta, vaikka ne on MIEHEN! Huomaa kyllä että eräs taitaa olla sinkku peräkammarinpoika, ja en ihmettele miksi
[/quote]
Ostat siis vittutupposi yksitellen , kulutuksen mukaan? Oletko koskaan kuullut ennakoinnista?
Ne on edelleenkin sinun vitun tukkeita, miksi et osaa pitää niistä itse huolta?
[/quote]
Olet ehkä niin simppeli, ettet tajua, että mieskin voi ostaa puolisolleen niitä kuukautissuojia varastoon. Katsos ei se normaalille miehelle ole mitenkään häpeällistä ostaa naisten hygieniatuotteita, ihan neutraalisti voi kauppalistassa olla kuukautissuojia muiden tavaroiden joukossa. Ei enää nykyään tarvitse noita asioita mitenkään hävetä. Ehkä tulee yllätyksenä sulle, jos et ole juuri naisten kanssa tekemisissä.
En käytä tamponeja, eikä oo miestä. Kuukuppi ja dildo. Vittu mä oon fiksu!