Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä eroa on plussa-pisteiden ja plussa-edun kerryttämisessä?

Vierailija
02.01.2022 |

Esimerkiksi kun Nesteellä tankkaa, niin se ei kerrytä plussa-pisteitä, mutta plussa-etuja kerryttää. Mitä ihmeen etuja ne semmoset on? Minä tiedän vain semmoiset plussa-edut, mitä on kaupassa valmiina tarjouksessa plussalaisille, mutta ei niihin minun plussa-kertymiset mitenkään vaikuta.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisella googletuksella näyttäisi olevan jotain henkilökohtaisia tarjouksia. Itselläni ei ole plussa-korttia, joten en tiedä, onko siihen nykyään jokin sovellus tms. 

Vierailija
2/19 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikaisella googletuksella näyttäisi olevan jotain henkilökohtaisia tarjouksia. Itselläni ei ole plussa-korttia, joten en tiedä, onko siihen nykyään jokin sovellus tms. 

Minulle ei ainakaan ole tullut koskaan mitään henkilökohtaisia tarjouksia vaikka on plussa-kortti ollut niin kauan kuin se on ollut olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ainakaan ole tullut koskaan mitään henkilökohtaisia tarjouksia vaikka on plussa-kortti ollut niin kauan kuin se on ollut olemassa.

Joka maanantai tulee uudet henkilökohtaiset edut, eli alennuksia tietyistä tuotteista. Joskus jotain muutakin, esim. jouluna tuli mahtava -10% vähintään 30e ostosta. Ne näkyy sovelluksessa tai plussa.fi.

Vierailija
4/19 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka maanantai tulee uudet henkilökohtaiset edut, eli alennuksia tietyistä tuotteista. Joskus jotain muutakin, esim. jouluna tuli mahtava -10% vähintään 30e ostosta. Ne näkyy sovelluksessa tai plussa.fi.

Ok, kiitos tiedosta.

Vierailija
5/19 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on Plussa ja S-etu kortit. Ei yhdistetty visa pankki kortiin.Olen tarkka tuoteiden hinoista joten en keskity kumpankaan ketjuun. Vingutan siellä kassalla sitten plussa/ tai S-korttia. S-kortista on tilileni jotain rahaa tullut/ kk. Mitään pisteitä tai ponuksia ei K-ketjun plussa kortista ole tulut,sen jälkeen kun lopetivat kotiin lähetämisen ponus vai piste setelin?

Vierailija
6/19 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen opiskelijoille plussaa. Omissa eduissa saattaa olla jopa 2 euron ale per tuote! Ihan sikamahtavaa kun kärvistelee nälkäänsä ja sitten tulee näitä mahtavia alennuksia <3

Vierailija
7/19 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-ryhmän Plussa on ihan naurettavaa schaibaa vs. S-ryhmän bonus. S-ryhmältä tulee meille joka kuukausi 10 - 50 € tilille, kun ennen K-ryhmältä tuli joku naurettava 5€ seteli muutaman kerran vuodessa.

Vierailija
8/19 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen opiskelijoille plussaa. Omissa eduissa saattaa olla jopa 2 euron ale per tuote! Ihan sikamahtavaa kun kärvistelee nälkäänsä ja sitten tulee näitä mahtavia alennuksia <3

Siis oikeesti? Pitääpä alkaa sitten tutustumaan omiin etuihin.

Vierailija
9/19 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se plussa-etu on nimeltään Oma Etu, tiettyjä elintarvikkeita saa plussakorttia näyttämällä etuhintaan. Nuo edut ovat minulla usein aika samoja tia samantyyppisiä.

Ilmeisesti valikoituvat oman ostohistorian perusteella. En tiedä, saako bensasta joskus OmaEtu-alennusta, kun en käytä autoa.

Sun pitää ladata K-Ruoka sovellus, sieltä ne näkyy, viikottaiset OmaEdut.

Vierailija
10/19 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-ryhmän Plussa on ihan naurettavaa schaibaa vs. S-ryhmän bonus. S-ryhmältä tulee meille joka kuukausi 10 - 50 € tilille, kun ennen K-ryhmältä tuli joku naurettava 5€ seteli muutaman kerran vuodessa.

Okei. Mä sain 190 euroa plussarahaa just.

Vierailija
11/19 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmästä saa enemmän bonusta. Meillä on musta plussa-kortti ja sillä kai saa enemmän etuja, ei rahallisesti kuitenkaan pärjää ässälle. Mutta käydään mieluummin k-kaupassa koska ne on viihtyisämpiä.

Vierailija
12/19 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä täytyy olla ihan hirveät menot kuussa jos noin paljon saatte. Minä syön ihan normaalisti, eikä minulle kerry vuodessakaan noin paljon. Cittarin alennustuottella tienaan huomattavasti enemmän, kuin S-ryhmän naurettavilla bonuksilla.

Vierailija
13/19 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne Omaedut näkee Plussan sivuilta kirjautuneena ja k-ruoka sovelluksesta. Ne saa sähköpostiinkin tilaamalla.

Nykyään plussarahaa voi käyttää valitsemalla maksupäätteestä, että käyttää plussarahaa. Maksupääte kysyy aina, jos plussatilillä on rahaa jäljellä, että haluatko käyttää. Eivät lähettele enää plussaseteleitä tai maksa omalle pankkitilille kuten ennen.

Parhaana asiakkaana (paljon ostelevana) saa myös ilmaisia etuja, huoltsikalta sai ilmaisen suklaalevyn plussakortilla. Ja toisen sittarista ja puolitoista kiloa klementiinejä.

Vierailija
14/19 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Mä sain 190 euroa plussarahaa just.

Sitähän kertyy kokoajan miltei reaaliajassa. Vuodessa kertyy monta sataa euroa k-plussaa. Ei ole koskaan tullut mitään seteleitä vaan suoraan k-ryhmän kaupassa maksaessa voi maksaa plussa tilille kertyneillä rahoilla. Kerran kuukaudessa muutaman kympin ostokset sillä maksaa...

Vierailija
15/19 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä täytyy olla ihan hirveät menot kuussa jos noin paljon saatte. Minä syön ihan normaalisti, eikä minulle kerry vuodessakaan noin paljon. Cittarin alennustuottella tienaan huomattavasti enemmän, kuin S-ryhmän naurettavilla bonuksilla.

Mä saan yksinasuvana S-ryhmältä pääasiassa 20-30 € / kk (esim. viime kuusta tulossa 29,37€) enkä edes tankkaa ABC:llä.

Vierailija
16/19 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, sellaisia tarjouksia, jotka ovat seuraavalla viikolla normitarjouksissa. Niissä on myös näitä tarjouksia, missä tavara ei kierrä tarpeeksi normi- tai tarjoushinnallakaan. Laitetaanpa tuote tarjoukseen äpin kautta ja kas, kauppa käy, kun ostajat luulivat saavan oikein megatrajouksen.

Vierailija
17/19 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne plussaetutuotteet valikoituu oman ostohistorian mukaan eli saat muutenkin ostamassa tuotteita alennuksella. 

Vierailija
18/19 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne Omaedut näkee Plussan sivuilta kirjautuneena ja k-ruoka sovelluksesta. Ne saa sähköpostiinkin tilaamalla.

Nykyään plussarahaa voi käyttää valitsemalla maksupäätteestä, että käyttää plussarahaa. Maksupääte kysyy aina, jos plussatilillä on rahaa jäljellä, että haluatko käyttää. Eivät lähettele enää plussaseteleitä tai maksa omalle pankkitilille kuten ennen.

Parhaana asiakkaana (paljon ostelevana) saa myös ilmaisia etuja, huoltsikalta sai ilmaisen suklaalevyn plussakortilla. Ja toisen sittarista ja puolitoista kiloa klementiinejä.

Mä en koskaan saanut "parhaana asiakkaana" mitään ilmaista. Ainoastaan pari ylimääräistä omaa tarjousta, joissa alennusprosentti oli luokkaa 25-50%.

Vierailija
19/19 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on Plussa ja S-etu kortit. Ei yhdistetty visa pankki kortiin.Olen tarkka tuoteiden hinoista joten en keskity kumpankaan ketjuun. Vingutan siellä kassalla sitten plussa/ tai S-korttia. S-kortista on tilileni jotain rahaa tullut/ kk. Mitään pisteitä tai ponuksia ei K-ketjun plussa kortista ole tulut,sen jälkeen kun lopetivat kotiin lähetämisen ponus vai piste setelin?

Henkilökohtaisetn k-plussaedut kohdistuvat tuotteisiin mitä usein ostat ja kohdistumista voi muistaakseni itsekin määritellä. Maanantaisin tulee ilmoitukset henkilökohtaisista ja kaikille pkussakorttilaisille yhteisistä viikon plussaeduista, ilmoitus pyytää aktivoimaan mobiiliedun. Itse kerään minulle kertynyttä plussarahaa joulukuulle asti ja käytän ne yleensä vuoden viimeisiin ostoksiin. Yhden hengen talouden ostoksista keskimäärin 400 eur/kk kertyy vuodessa plussarahaa vajaa 60 euroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän