Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kulttuuriväki, Suomen kuninkaallisia ja aatelisia

Vierailija
21.04.2015 |

Mielenkiinnolla olen lueskellut kulttuuriväen, vasemmiston pöyristymisiä. Kommenteista ja kirjoituksista paistaa läpi kuinka he luulevat olevansa parempia ihmisiä kuin muut ja tottakai heidän mielipiteensä ovat ainoita oikeita, jokainen eri mieltä oleva on tietenkin suvaitsematon juntti tai vähintään rasisti.

Ps. En ole persu, enkä heitä äänestänyt, mutta mitä nämä ihmiset oikein luulevat olevansa. Jotain rajaa tuohon itsensä ylentämiseen, kiitos.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kommenttisi loukkaa minua. Olen kulttuurialan ammattilainen. Koen työni merkitykselliseksi nimenomaan siksi, että se lisää ihmisten- poliittisista näkökulmista riippumatta, hyvinvointia. Rikkominenhan on aina helppoa, kunhan moukaroi, mutta se että rakentaa ja luo ihmisille merkityksellisyyttä heidän elämäänsä, on työlästä. Hyvän tekeminen muutenkin on pieniä askeleita. Vuodet tällä alalla ovat tehneet monessa suhteessa nöyräksi. Toisaalta, kokemustakin on karttunut, että on varaa jotakin sanoa. En kuvittele millään tavalla olevani muiden yläpuolella. Jos ei sitä sitten ole se, että vuosien mittaan kertyy ammattitaitoa.

Lähtökohtani on kunnioittaa kaikkea työtä ja kaikkia ihmisiä.

Mistä ihmeestä kumpuaa tuollainen raivo ja halveksunta? Ehkä jostain sinussa itsessäsi? Ne ihmiset jotka lehdissä kertovat mielipiteitään, edustavat hyvin pientä osaa "kulttuuriväestä". Suurin osa puurtaa pitkää päivää pienellä palkalla tai pätkätöillä. Ja aina silloin tällöin onnistuu tavoittamaansen olennaisen, joka koskattaa ja tekee siitä työstä oikeutettua ja tärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä