Mulla on kyllä sellainen elämä
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olis afrikan nälkäsetkin ihmeissään.
Miksi sitä pitäisi Afrikkaan verrata? Jospa vertaisi vaikka muihin suomalaisiin. Ap
Sulla on katto pään päällä, mies, terve lapsi ja eläketulot. Työnteko ei rasita. Vaikka sairauksia onkin, niin sulla menee paremmin kuin monilla muilla.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on katto pään päällä, mies, terve lapsi ja eläketulot. Työnteko ei rasita. Vaikka sairauksia onkin, niin sulla menee paremmin kuin monilla muilla.
En mä täällä ole kaikkea kertonut elämästäni. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Onko tosiaan vielä joku yksityiskohta, jota et ole kertonut? Äijän kalsareiden väri? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, olethan. Kaikki kotiolosi, veemäiset sukulaiset, exän väkivallanteot, omaishoitamiset, adoptioon antamisen, kymmenet sairautesi ja niiden tuottamat hankaluudet jne. Voiko olla vielä jotain kauheaa kertomatta?
Ihan riittävästi olet kertonut. Niin paljon, että puoli palstaa tietää kuka olet ja missä asut. Mietipä sitä.
No ei riitä puoli palstaa. Eiköhän täällä suurin piirtein kaikki jo tiedä. On se niin moneen kertaan täällä kerrottu.
Kyllä olis afrikan nälkäsetkin ihmeissään.