Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Venlafaxin lopetus oireet

Vierailija
21.04.2015 |

Moi kakki!

Jouduin aloittamaan vuosi sitten venalafaxinin lääkitys ja onneksi pääsin siitä eroon,
Mutta onko tää tavallista, että kun olen jo neljä kuukautta ja minulla on vielä hetkellistä kuumeilu ja varsinkin öisin; ennen nukkumaan menoa! En tiiä mistä tää johtuu, mutta onko täällä ketään, jolla on ollut samoi oireita? Saitko siihen jonkinlaisen lääkityksen? Siis tää kuumeilu pistää mua kohta työkyvyttömäksi... Lääkäri ei osannut sanoa siihen yhtään mitään, ei kai sitä edes kiinnostunut!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaessa sivuoireet kesti itsellä 3kk, miksei vois vieroitusoireet viedä vähintään saman. Ei kyllä kuulosta loogiselta.

Vierailija
2/10 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oliko teille "hetkellistä kuumeilu? Saitko siihen jtn lääkitystä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, toivottavasti joku vastaa :(

Vierailija
4/10 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kans vähän kipeä olo, mutta eniten oli etova ja huimaava tunne pitkään

Vierailija
5/10 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimuksiin. Ei ole enää mitään Efexorin lopetusoireita

Vierailija
6/10 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin kerrasta aikoinaan nuo ja pari viikkoa sen jälkeen näin erittäin mielenkiintoisia unia. Vieläkin naurattaa. En tietenkään suosittele kenellekään tätä metodia.

Vierailija
7/10 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai noin kauan pitäisi olla.

Vierailija
8/10 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai noin kauan pitäisi olla.

Monilla on vieroitusoireet jatkuneet viikko ja jopa kuukausitolkulla. Olenpa kuullut sellaisistakin tapauksista, joissa oireet jatkuvat vaikka lopettamisesta olisi jo vuosia. 

Vierailija
9/10 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt reipas viikko venlan lopetuksesta  ja nyt alkanut pidellä tuollaista "kuumeilua" / pientä lämpöä. Muuten menneet nuo pahimmat sivuvaikutukset ohi, mut ei kyllä olo ole vieläkään kovin skarppi, kun tuntuu, et joku tauti kokoajan tulossa päälle. Aika varmasti yhdistäisin tän olon Venlaan silti. Toivottavasti ei kyllä kestä paria vkoa pidempään :0

Vierailija
10/10 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en itse koskaan aloittaisi tota lääkettä. Sen verran paljon lukenut siitä sattuneesta syystä.