Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äiti 46 v ja tytär 16v -samanlaiset tyylit

Vierailija
21.04.2015 |

noloa? kamalaa? kyse siis minusta & tyttärestäni :D en yritä olla teini, mutta pidän esim. Cybershopin &  Emp:n vaatteista!  niin pitää tytärkin.

tänään lähti Emp:n tilaus, minulle tälläistä

[url=http://aijaa.com/4CdSPz][img]http://i11.aijaa.com/t/00565/13806481.t.jpg[/img][/url]

& tyttärelle tälläistä

[url=http://aijaa.com/pCHeKI][img]http://i1.aijaa.com/t/00532/13806483.t.jpg[/img][/url]

olemme myös käyneet ottamassa yhdessä lävistykset, minä korvan rustoon & tyttö napaan.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisi itsellekin tuo punainen mekko
.. Kuitenkin ehkä vähän turhan nuorekas :-D

Vierailija
2/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano nyt vielä ap, että teillä on samanlainen punainen kananperse päässä !:x

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä näyttää, anna mennä! Täällä yks 43-vuotias 15-vuotiaan äiti, tänäänkin molemmilla jalassa maiharit ja pillifarkut, mulla kaulassa nykyversio palestiinalaishuivista. Ei kaikkien oo pakko vetää jakkupukua päälle.

Vierailija
4/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka harmaa yläosa ja 46v no no no toinen on ihan ok. Rustolävistys :) Olen saman ikäinen eikä nyt tarvi vaatteita Gudruniltakaan tilata mutta on ihan hyvä katsoa kriittisesti peiliin ja pukeutua sen mukaisesti. Nuorekas tyyli voi olla myös tyylikäs.

Vierailija
5/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestiko tilasit tyttärelle mokoman lolita mekon

Vierailija
6/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te vanhukset yritätte pukeutua kun nuoret. Sori mutta tiedoksi että ette näytä nuoremmilta yhtään. Hankkikaa kaupan mummo osastolta vaatteet seuraavan kerran. (:
M-96

Vierailija
7/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä että jäiko sinulta oma teini-ikä elämättä?

Vierailija
8/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noloa tai kamalaa on siinä että tykkää jostain eikä peittele sitä? Minä olen jo keski-ikäinen mutta äitini kanssa paljon samanlaisia vaatteita käytämme. Ja oma tytär kovasti suunnittelee pöllivänsä puolet vaatteistani kunhan kasvaa tarpeeksi isoksi niitä käyttämään. Kivaahan se on kun on jotain yhteistä sukupolvien kuilusta huolimatta.

ps. tiedän paljonkin 40+ ikäisiä jotka tilaavat EMP:ltä.

Vierailija
9/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisia rättejähän nuo ap:n paidat on. Paino sanalla rättejä.

Vierailija
10/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän jopa 50-60vuptiaita jotka tilaa empiltä, ei nuoriso juurikaan empiltä tilaa mun tutuissa, niiden mielestä emp on mummojen kamaa täynnä

Vierailija
11/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän äitiä kypsymättömänä ja/tai jumahtaneena teinivaiheeseen. On siis muutama normaali kehitysvaihe jäänyt väliin. En tiedä kumpaa säälin enemmän. Sukupolvien välisillä eroilla on oma merkityksensä nuoren itsenäistymisessä. Ei äidin kuulu olla nuorelle mikään bestis ja baarikaveri.

Vierailija
12/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:43"]Pidän äitiä kypsymättömänä ja/tai jumahtaneena teinivaiheeseen. On siis muutama normaali kehitysvaihe jäänyt väliin. En tiedä kumpaa säälin enemmän. Sukupolvien välisillä eroilla on oma merkityksensä nuoren itsenäistymisessä. Ei äidin kuulu olla nuorelle mikään bestis ja baarikaveri.
[/quote]

mielenkiintoista rivien välistä lukemista..missä sanottiin, että käyvät yhdessä baareissa ?

Vierailija
13/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvännäkösiä nuo sun vaatteet! Eikä se nyt tarkoita että on samanalainen tyyli, jos samasta kaupasta ostaa.. :)

Vierailija
14/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua tätä "pukeudu ikäsi mukaisesti" -systeemiä. Ei ne menneetkään sukupolvet ole siirtyneet mummovetimiin vanhetessaan vaan jatkaneet niiden vaatteiden käyttöä joissa viihtyvät - katsokaa nyt herranen aika vaikka tuota farkkujen käyttäjien ikahaitaria nykyisin!

Jos äidillä ja tyttärellä on samantyylisiä vaatteita, se kertoo ennemminkin siitä, että nykymuoti (tai se tytär) on jämähtänyt jonnekin menneisyyteen.

Vierailija
15/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh *kröhöm*, kukin tyylillään :D t. 41v.

Vierailija
16/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkäisin sellaisista emp-tyylisistä vaatteista, mutta eihän nyt näin vanha voi sellaisia enää käyttää. Jossain vaiheessa se kai on ympäristön paineen alla taivuttava samaan muottiin, vaikka vaikea sitä on ymmärtää miksei vanhana saa pukea sellaista mitä pitää kauniina, tai värjätä ja leikata tukkansa miten tahtoo.

Vierailija
17/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööh, eihän noi sun itselles tilaamat paidat ole mitään "teinimäisiä", hyvin sopii keski-ikäisellekin. Te jotka "paheksutte", miten 40v:n mielestänne kuuluisi pukeutua? Jakku, kauluspaita ja suorat housut? + Luonnollinen meikki ja lyhyet hiukset? :D Huoh.
N18

Vierailija
18/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:38"]Oikeestiko tilasit tyttärelle mokoman lolita mekon
[/quote]

Oletko ihan varma että tiedät millainen lolita on. Mun mielestä oikein nättejä vaatteita kaikki ja käyttäsin itsekin, itse asiassa mulla on tommonen samanlainen paita kuin ekassa tuo kokoharmaa paitsi mustavalkoraidallisena.
Ei kai tuossa mitään ihmeellistä ole, kyllä munki äitipuoli tilailee ellokselta aika nuorekkaita vaatteita vaikkei meidän tyylit olekaan samanlaisia ja ollaan vartaloiltammekin erilaisia. Shoppaillaan joskus yhdessä.
N20

Vierailija
19/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:38"]Miksi te vanhukset yritätte pukeutua kun nuoret. Sori mutta tiedoksi että ette näytä nuoremmilta yhtään. Hankkikaa kaupan mummo osastolta vaatteet seuraavan kerran. (:
M-96
[/quote] Vanhukset? Mene sinä keskenkasvuinen pentu muualle täältä palstalta. :D N18

Vierailija
20/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaatte samasta paikasta, mutta näemmä kovinkin erityylisiä vaatteita, mitä sitten?

Toi tyttären asu on kyllä, kamala, sori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi