Mitä seksiin liittyvää olet mies tehnyt naisen pyynnöstä?
Mitä seksiin liittyvää olet mies tehnyt naisen pyynnöstä?
Kommentit (48)
Katsellut kun naiseni saa haaveilemaansa isoa penistä toiselta mieheltä
Ykis yhdenyön tuttavuus hieroi pilluaan mun suuta vasten ja käski nuolemaan samalla kun itse vedän käteen hänen katsellessa. Tätä tuntui kestävän ikuisuus ja kielini oli jo katkeamassa kunnes hän laukesi ja squirttasi (tai pissasi?) suuhuni. Kun hän itse tuli, hän lähes huusi mulle, että "nyt laukea". En osannut käskystä laueta, ja sain kuulla olevani täysi lapanen.
Oli muuten todella hyväksikäytetty olo.
Vierailija kirjoitti:
Ykis yhdenyön tuttavuus hieroi pilluaan mun suuta vasten ja käski nuolemaan samalla kun itse vedän käteen hänen katsellessa. Tätä tuntui kestävän ikuisuus ja kielini oli jo katkeamassa kunnes hän laukesi ja squirttasi (tai pissasi?) suuhuni. Kun hän itse tuli, hän lähes huusi mulle, että "nyt laukea". En osannut käskystä laueta, ja sain kuulla olevani täysi lapanen.
Oli muuten todella hyväksikäytetty olo.
Todennäköisesti niin sanotusti kerjäsit tuota. Kerran lähdin itsevarman oloisen ja komeahkon miehen matkaan, mutta hänen luokseen päästyään oli kaikki itsevarmuus karissut. Hän ei osannut tehdä mitään aloitetta, ja tuijotti mua vain koirankatseellaan. Mun piti ottaa ohjat käsiini, ja komentaa miestä. Hänen olemuksessaan ei ollut mitään sellaista, että olisin halunnut hänen panevan mua. Mies ei vastustellut, kun painoin hänet polvilleen ja itse istuin sohvalle: Käskin häntä ottamaan mun housut pois, ja hoitelemaan mut suullaan.
Pannut kauniina kesäyönä parvekkeella perseeseen ja samalla vetänyt tukasta.
Ajanut partaveitsellä täysposliiniksi, tai piti ajaa kiitorata, mutta ymmärsin tilauksen väärin.
Nuollut peräaukkoa toistuvasti kesken peppuseksin
Nuollut naisen sormia, joilla hän on sormettanut omaa peppuaan
Ahminut seksin aikana rintamaitoa naisen tihkuvista rinnoista
Tuplavaginapenetraatio kaverin kanssa
Ottanut lukuisia kertoja pissat päälleni ja naamalleni
Sammuttanut makkarin valot. Luulin että se johtais seksiin mutta ei... taaskaan...
- harrastanut seksiä ulkona (pihalla yöllä, metsässä, niityllä, rannalla)
- pannut kaikkiin kolmeen reikään saman session aikana
- käyttänyt hyväksi (mukana dildoja 2 kpl, kaikki reiät, haukkunut huoraksi, läpsinyt jne)
- takaapäin pannessa puhunut ruotsia
- kertonut ketä vierasta naista, joka on yhteinen tuttu, haluaisin panna ja miten
- runkannut suuhun
- nuollut anusta
- antanut tyttöystävän nuolla omaa anustani
- autoa ajaessa työntänyt sormen pilluun ja sen jälkeen nuollut sen puhtaaksi, sama niin että nuolen tyttöystävän pillussa olleen sormen puhtaaksi ajaessani autoa
- kertonut kuka yhteinen tuttu saisi panna vaimoani
Käynyt ostaan alkosta pullon valkkaria. Kylöä hävetti mutta ostin hämäyksenä pari litraa kirkasta myös.