Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näyttäs siltä että rokotteiden takia tulee saikkupäiviä enemmän kuin itse koronasta

Vierailija
02.01.2022 |

Rokotteet on varmasti pienelle osalle väestöstä tarpeellisia. Mutta työpaikoilla on selvästi enemmistö ollut kipeänä näistä rokotteista. Kuin lähes oireettomasta koronasta. Mistä johtuu, sitä en osaa sanoa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🐑🐑 Lähde? Ei valeuutisia, kiitos.

Vierailija
2/9 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tähän mitään uutisia erikseen tarvita. Kait sen nyt näkee kun työkaverit saikuttaa piikkien jälkeen! Nythän on monessa firmassa kova pula tekijöistä kun niin paljon sairastetaan eri flunssia ja siihen päälle vielä rokotukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä kolmas rokoteannos on lisännyt sairauslomia todella paljon. Lääkärintodistuksia on haettu mitä oudoimpien oireiden takiaja mikä pahinta, niin porukka on oikeasti sairaana 1-2 vko rokotteen jälkeen, muutaman on ollut jo 3 vko työkyvyttömänä huimauksen, pahoinvoinnin ja näköhäiriöiden takia. Samaan aikaan oireetonta koronaa sairastavat ovat töissä, koska hommat pitää saada eteenpäin. Etänä ei ole merkitystä, onko koronavirusta vai ei, mutta näköhäiriöt estävät päätetyöskentelyn kokonaan.

Vierailija
4/9 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut viime vuonna 3 koronarokotetta ja yyhden influenssarokotteen enkä ole ollut päivääkään pois. Ne on ne tietyt ihmiset kun sairastuvat rokotteestakin.

Vierailija
5/9 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospas sitten taas ilmiannetaan tämä keksitty paskapropagandayritys. Hohhoijaa.

Vierailija
6/9 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä ollu yhenkään piikin jälkeen sairaslomalla.Kolme saatuna.Kolmannen jälkeen ehkä olisin päivän joutunut olemaan koska käsi niin kipeä ettei lapsia sillä ois nosteltu mutta olin lomalla joten ei haitannut.

Vierailija
7/9 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi saikku rokotteesta ja firmassa ~270 hlöä. Ja sekin oli kahden päivän saikku. En nyt tiedä onko tämä niin iso asia.

Vierailija
8/9 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näet harhoja

Vierailija
9/9 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on keskimäärin ihmiset töistä poissa koronan tai altistuksen takia 2-4vk, rokotteen jälkeen 1-2 päivää.

Itse olin yhden päivän saikulla rokotteen jälkeen, olisin ollut varmaan kaksi, mutta eka sairaspöivä sattui olemaan just vapaa päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan