Persujen utopia
Suomessa ei asu kuin kantasuomalaisia. Koti, uskonto ja isänmaa riittää ja muusta maailmasta ei tarvitse edes tietää mitään. Eutanasia, abortit ja homoliitot kiellettävä laissa. Rakennetaan uusia ydinvoimaloita ja kaivoksia. Sosiaaliturvaa leikataan.
Ja tietysti vaaliohjelman mukaan rikkaat saavat ostaa jatkossa autonsa superhalvalla (vai eikö persuäänestäjät tajunneet että sen Nissan Micran hinnasta veroja ei ole kuin muutama tonni, mutta 100.000 mersun hinnasta eron huomaa paljon paremmin)
Kommentit (29)
Kyllä kateus on sitten voimavara tässä maassa. Kohdista tuo valtava voimavarasi oikein niin tiedä vaikka menestyt elämässä.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:14"]
Suomessa ei asu kuin kantasuomalaisia. Koti, uskonto ja isänmaa riittää ja muusta maailmasta ei tarvitse edes tietää mitään. Eutanasia, abortit ja homoliitot kiellettävä laissa. Rakennetaan uusia ydinvoimaloita ja kaivoksia. Sosiaaliturvaa leikataan.
Ja tietysti vaaliohjelman mukaan rikkaat saavat ostaa jatkossa autonsa superhalvalla (vai eikö persuäänestäjät tajunneet että sen Nissan Micran hinnasta veroja ei ole kuin muutama tonni, mutta 100.000 mersun hinnasta eron huomaa paljon paremmin)
[/quote]
Onko tämä jonkun mielestä huono asia?
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:49"]
[/quote]
Onko tämä jonkun mielestä huono asia?
[/quote]
No eipä tuota kyllä kehua voi. Toivottavasti persujen äänestäjät tajusivat mitä äänestivät.
Persujen utopiassa ei ole ihmisoikeuksia kuin valkoisille suomalaisille.
Mikä kumma se on että pitää vihata/halveksia niitä joilla on rahaa ja omaisuutta. Ja kuitenkin kaikki sitä haluaa itelleen. Vihaatteko/halveksitteko sitten itteännekin. Ja olisitteko siitä valmiita jakamaan vähävarasille naapureillenne. En minä ainakaan.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:58"]
Mikä kumma se on että pitää vihata/halveksia niitä joilla on rahaa ja omaisuutta. Ja kuitenkin kaikki sitä haluaa itelleen. Vihaatteko/halveksitteko sitten itteännekin. Ja olisitteko siitä valmiita jakamaan vähävarasille naapureillenne. En minä ainakaan.
[/quote]
Mutta eikö ole vähän väätin kusettaa tyhmiä? Kokoomus sentään on suhteellisen reilusti ollut rikkaiden asialla, mutta persuille kelpaa lähinnä köyhien äänet...
Laki on nopeaa ja raakaa, ns saunan taakse rangaistus. Jos syytön kärsii, niin parempi niin kuin että syyllinen ei kärsisi.
Montako päivää vielä te Persufoobikot jatkatte tätä kitisemistä???? Voisitte jo lopettaa ja hyväksyä tilanteen. Mitään muuta ollutkaan pari viikkoa kuin persut sitä tätä tota. Rasittavaa. Huonosti menee, jos noin kovasti pelottaa Perussuomalaiset!!!
Itse äänestin persuja ja saatanpa hyvinkin ostaa sen "sadantonnin mersun", kun autoverosta luovutaan. Köyhä siinä hinnassa enemmän eroa huomaa kuin rikas.
Katkera vassari inisee vauvapalstalla ja samaan aikaan teollisuus ilmoittaa miljardi-investoinnista Suomeen, kun saatiin asialliset poliitikot viimein valtaan.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 13:02"]
Montako päivää vielä te Persufoobikot jatkatte tätä kitisemistä???? Voisitte jo lopettaa ja hyväksyä tilanteen. Mitään muuta ollutkaan pari viikkoa kuin persut sitä tätä tota. Rasittavaa. Huonosti menee, jos noin kovasti pelottaa Perussuomalaiset!!!
[/quote]
Itse asiassa täällä on koko aamuna ollut vihreistä ketjuja ja kitinää - tai ainakin kun minä olen käynyt katsomassa. Onhan se toisaalta ymmärrettävää kun tietää että voittajiahan ei vaaleissa ollut kuin kaksi ts. Keskusta ja Vihreät. Soinin jytkytys oli samaa taso Tali-Ihantala voiton kanssa. Turpiin tuli mutta säilytettiin mahdollisuus ja nyt kun vaan luovutaan vaalilupauksista niin hallituspaikka on varma.
On tosi raakaa menoa. Nimittäin se, miten persuja solvataan, nyt ja ennen. Aika monella tuntuu olevan nyt tosi paha mieli? Miten teitä voisi auttaa?
[/quote]
Ei siinä mitään mutta kun tuota visiota ei edes käytännössä voi kukaan toteuttaa - kaikkein vähiten poliittisesti kokemattomat persut... Mutta saahan sitä unelmoida.
Pelkään, että persut alkavat tehdä pääoman kanssa yhteistyötä sen sijaan, että arvostelisivat sitä. Eli olkaas persut tarkkoina, ettei teistä tule kokoomuksen duunariosasto kuten vihreät on sen puisto-osasto. Selkeä kapitalismin arvojen arvostelu on paljon parempi tie ja Suomessa hyvin kaivattu.
"Hyvää kansallissosialismia" on ainakin Ranskan kulttuuriväkikin kannattanut. Ranskan patriotismi voisi olla malli Suomellekin.
taitaa olla ihan oma utopias, koita jos lääkäristä saisit apua tuohon persufobiaan
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 13:12"]
[/quote]
Itse asiassa täällä on koko aamuna ollut vihreistä ketjuja ja kitinää - tai ainakin kun minä olen käynyt katsomassa. Onhan se toisaalta ymmärrettävää kun tietää että voittajiahan ei vaaleissa ollut kuin kaksi ts. Keskusta ja Vihreät. Soinin jytkytys oli samaa taso Tali-Ihantala voiton kanssa. Turpiin tuli mutta säilytettiin mahdollisuus ja nyt kun vaan luovutaan vaalilupauksista niin hallituspaikka on varma.
[/quote]
Viimeks kun persut ei luopunut vaalilupauksestaan vaan jäivät oppositioon niin siitä vasta sulla paha mieli olikin. Kerrohan miten tällä kertaa pitäisi toimia.
Eli mennäänkö hallitukseen vai ei? Kumpi sinulle käy ettet tule tänne narisemaan.... veikkaan ettei kumpikaan.
[/quote]
Oletteko te persujen vastustajat näin tyhmiä. Kuullostaa jonkun 14 vuotiaan vuodatukselta.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 13:12"]
[/quote]
[/quote]
Viimeks kun persut ei luopunut vaalilupauksestaan vaan jäivät oppositioon niin siitä vasta sulla paha mieli olikin. Kerrohan miten tällä kertaa pitäisi toimia.
Eli mennäänkö hallitukseen vai ei? Kumpi sinulle käy ettet tule tänne narisemaan.... veikkaan ettei kumpikaan.
[/quote]
Ei mulla ollut siitä yhtään paha mieli nauratti vaan kun Soini kiemurteli itsensä ulos hallitusvastuusta koska tiesi että persut eivät hallitukseen olisi ikinä voinee silloin mennä kun valituista kukaan ei olisi voinut ministeriksi alkaa (pl. ehkä Soini). Nytkään ei olisi yhtään paha mieli vaikka jäisivät hallituksen ulkopuolelle. Persut taitavat kuitenkin olla hallituksessa mukana joten nyt sitten seuraavat vuoden on hyvä muistutella äänestäjiä siitä miten hienosti hallitusvastuussa persut unohtivat kaikki vaalilupaukset.
Tämän takia äänestin persuja!