Kamalan kuuloisia etunimiä?
Kommentit (136)
En tiedä nimistä mut ilkeät ihmiset näyttää mun silmissä rumilta. Ja tyhmiltä. Eli oikeastaan te kaikki ketä noita nimiä luettelette.
Pirjo, Pirkko, Urpo, Yrjö, Varpu, Mervi, Virve, Mirva, Terttu, Inkeri, Tuire, Tarmo, Jari, Sari, Kari, Kaisa, Mirja, Marja, Nea, Jade, Jane, Pekka, Seppo jne.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:59"]En tiedä nimistä mut ilkeät ihmiset näyttää mun silmissä rumilta. Ja tyhmiltä. Eli oikeastaan te kaikki ketä noita nimiä luettelette.
[/quote]
No jos vaan sanon et suosikkinimiäni ei oo Terhi, Yrjö, Nanna eikä Jemina, eikä kaikki c-väännetyt Luca, Nico, Janica, Eicca eikä Cirsi
Itse tykkään voimakkaista, runollisista ja ikään kuin taiteellisista nimistä, kuten Ronja, Rosa, Maria, Laura, Ruben, Anton, Eeva, Raakel, Mikael, Johannes, Voitto, Urho, Sara, Eerika, Erick jne.
Sen sijaan päinvastoin en pidä lempeistä, pehmeistä nimistä, kuten Veeti, Lilli, Lahja, Niilo, Oona, Moona, Alma, Onni, Miina, Minja, Minttu, Minna, Aila, Salla, Nella, Nuutti jne.
Niilo, Irmeli, Kullervo, Sirpa, Pellervo, Tellervo, Sampsa. Kaikkein hurjimmat.
Rea, Reea, Ria, Riia, Roni, kaija, kyllikki, orvokki, unelma, sanelma,
Ursula, Rufus, Ruudolf, Amalia, Rubina, Huubertus, Vili (villipoika?), Viljo (onks viljoo näkyny), Roy/Roi (tulee mieleen roikale), Peppi (pitkätossu), Peppiina, Alexandra, Martina
Johanna.
Ei vaiskaan, toi oli läppä. :)))))
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 09:22"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 09:13"]
Mari ja petri...pariskuntana siis, liikaa R-kirjaimia. Pohojosen juntit
[/quote]
Yks r/nimi liikaa?
[/quote]
Tunnen pariskunnan Mari ja Kari. Ei toki varmadti harvinaista, mutta tulee sellainen "keksityt nimet" -olo.
Suomenruotsalainen Jerker on aika hassu nimi.